جایت خیلی خالی ست .
کسی نمیداند کجایی و من هم نمیدانم
اما این چیزی را از حجم غم انگیز نبودنت کم نمیکند
نیستی نه خودت نه صدایت و نه حتی عطرتت..
لبخندت نیست ومهم تر از همه شانه ات برای سرم وقتی ازهمه ی دنیا خسته ام..
آرام مهربانم، نیستی ...
کجا جوییم نشانت را؟
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمیداند کجایی و من هم نمیدانم
اما این چیزی را از حجم غم انگیز نبودنت کم نمیکند
نیستی نه خودت نه صدایت و نه حتی عطرتت..
لبخندت نیست ومهم تر از همه شانه ات برای سرم وقتی ازهمه ی دنیا خسته ام..
آرام مهربانم، نیستی ...
کجا جوییم نشانت را؟
#عادله_زمانی
@adelehz
این آخرین عصرای تابستون از فرصت برای دورهم جمع شدن استفاده کنید .
تا تابستون سال بعد خدا میدونه کجا باشیم ...
@adelehz
تا تابستون سال بعد خدا میدونه کجا باشیم ...
@adelehz
اینو یه جا دیدم که نوشته بود تو روستاشون خونه هایی که نذری میدن درشون بازه توی خونه سفره انداختن میری میشینی واست غذا میارن موقع رفتن هم اگه بخوای یه غذا میدن ببری
چقدر این مدل نذری قشنگه
سبزی خوردن شون😍
خدا برکت بده
@adelehz
چقدر این مدل نذری قشنگه
سبزی خوردن شون😍
خدا برکت بده
@adelehz
آنچه امروز در دست دارم
آرزویی ست که دیروز داشتم خدا در دستم گذاشت ولی آنقدر چشمم دنبال چیزهای بیشتری بود که یادم رفت خدا آرزویم را برآورده کرده ست.
میخواهم بگویم رفقا ما از خدا طلب نداریم که آنچه به ما ارزانی داشته از لطف وجود پر مرام خودش ست یحتمل
بیایم اینبار نگوییم خدایا فلان چیز را بده بلکه بگویم خدایا ممنون که فلان چیزها را بی منت دادی..
بنده نوازی کردی
رفیق همیشگی آنکه هیچ رفیقی ندارد.
همین
#عادله_زمانی
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
آرزویی ست که دیروز داشتم خدا در دستم گذاشت ولی آنقدر چشمم دنبال چیزهای بیشتری بود که یادم رفت خدا آرزویم را برآورده کرده ست.
میخواهم بگویم رفقا ما از خدا طلب نداریم که آنچه به ما ارزانی داشته از لطف وجود پر مرام خودش ست یحتمل
بیایم اینبار نگوییم خدایا فلان چیز را بده بلکه بگویم خدایا ممنون که فلان چیزها را بی منت دادی..
بنده نوازی کردی
رفیق همیشگی آنکه هیچ رفیقی ندارد.
همین
#عادله_زمانی
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
زندگی مجموعه ای از روزهای سخت ست که در پرتو روزهای خوب و دل انگیز سختی و دشواری وگاه تلخی اش فراموش میشود ..زندگی را نمیتوان که دوست نداشت.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و جهان از مهربانی زیباتر ست ...
@adelehz
@adelehz
گویند که فردوس برین خواهد بود
آنجا می ناب و انگبین خواهد بود،
گر ما می ومعشوق گزیدیم چه باک ؟!
چون عاقبت کار همین خواهد بود...!
خیام
@adelehz
آنجا می ناب و انگبین خواهد بود،
گر ما می ومعشوق گزیدیم چه باک ؟!
چون عاقبت کار همین خواهد بود...!
خیام
@adelehz
وقتی بچه بودم هر وقت چیزی گم میشد و از یافتنش عاجز میشدم داد میزدم ماااامااان فلان چیز کجاست؟
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
و مادرم در کسری از ثانیه با دادن یک ادرس سر راست گمشده ام را پیدا میکرد.
مادرم در بچگی من سمبل قهرمانی بود که هیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رود.
به نوجوانی که رسیدم نظرم کمی فرق کرد دوست داشتم آنچه خودم بهتر میدانم را انتخاب کنم حتی در کوچکترین چیزها مثل لباس و کفش ...
این بود که خیلی وقتها حرف مادرم را نادیده میگرفتم و انتخاب خودم را میخریدم چیزی که اولش شادم میکرد و بعدتر میفهمیدم چه کلاهی به سرم رفته ست .
مادرم در نوجوانی برای من قهرمانی بود که گهگاهی تیرهایش به خطا می رفت ..
پا به جوانی که گذاشتم از انتخابهای اشتباه نوجوانی خسته بودم .دلم میخواست دوباره برگردم به کودکی و بگویم ماااامان فلان چیز کجاست؟
فهمیدم من میتوانم درست از غلط را تشخیص دهم اما بازهم دلم میخواهد مادرم تاییدم کند .چرا؟
در جوانی مادرم فقط قهرمان من بود من یادگرفته بودم که همه ی ما تیرهایی داریم که گاهی به خطا می رود و گاهی به ثمر مینشیند اما این مهم نیست .مهم این ست که همه ی ما ادمها فقط یک نفر را داریم که در هر صورت حتی اگر اشتباه کنیم عاشقانه دوستمان دارد ...و ان مادرمان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولى نسل جديدو عموپورنگ خراب كرد اونجا كه خوند "كاشكى كه لك لك دوست شه با اردك تا كه نباشن اين دو تا تك تك"
وگرنه ما با "كبوتر با كبوتر باز با باز" بزرگ شديم...
@adelehz
وگرنه ما با "كبوتر با كبوتر باز با باز" بزرگ شديم...
@adelehz
مبهوت خواستنت هستم وقتی در کنارم دارمت اینچنین حالی در افسانه ها هم پیدا نمیشود..
آب در دستت باشد ولی بازهم تشنه باشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
آب در دستت باشد ولی بازهم تشنه باشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
خسته اید؟
anonymous poll
اره ...خستم کاش یه اتقاق خوب بیفته – 71
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه...دلخوشی ها زیادن .. – 22
👍👍 24%
👥 93 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره ...خستم کاش یه اتقاق خوب بیفته – 71
👍👍👍👍👍👍👍 76%
نه...دلخوشی ها زیادن .. – 22
👍👍 24%
👥 93 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خیلی وقتها از ادمهایی می رنجیم که واقعا دوستمان دارند ولی بلد نیستند عشقشان را انطوری که باید نشانمان بدهند.همانهایی که نمیتوانند مرتب بگویند دوستت دارم ولی همیشه حواسشان به چیزهایی که ما دوست داریم هست.همانهایی که ابنبات های نارگیلی و موزی را یواشکی برای ما کنار میگذارند یا وقتی توی مهمانی هرکس حواسش به خودش هست توی بشقاب ما سیب های درشت و قرمز میچینند.همانهایی که حتی یک پیام عاشقتم از انها توی گوشی هایمان نداریم ولی وقتی گرفتاریم و رنجور اولین کسانی هستند که دلمان میخواهد بهشان زنگ بزنیم و صدایشان را بشنویم.همانهایی که روزهای سرد سال مرتب ازخودمان یا ازبقیه میپرسند فلانی لباس گرم پوشیده است موقع رفتن؟همانهایی که دلشان برایمان زود به زود تنگ میشود و این را نه پشت پیامهای رنگارنگ تلگرامی که میتوان از نگاهشان وقتی دیر میرسیم خانه فهمید.
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس را پاییز پارسال از هرات گرفتم عکسی ساده بدون ادیت و باگوشی ...
شام هرات معمولا حال عجیبی دارد حس غربت خاصی درون دل آدم می ریزد بدون اینکه بدانی چرا ...
این عکس را که میبینم انگار هزار نت چهاربیتی هراتی در گوشم ریخته می شود.
و هزار مرد را میبینم که دکانهای بازارهای سرپوشیده را بسته اند و به سمت خانه های ارسی دار هراتی رهسپارند .
وهزار زن که غذاها را براجاق ها بار گذاشته اند و کمی عطر مخفیانه به موهایشان زده اند و چشم به راه مردانشان نشسته اند...
در پس غروب ساده ی این شهر گویی هزار دخترک بر گوشه ی پنجره نشسته اند و دستمال های گلدوزی شده را در کوچه می اندازند تا پسرکهای شاگرد دکانها، سر راه برگشت به خانه انها را بیابند و دلشان به زندگی گرم شود .
انگار هزار خورشید تابان از پس این آسمان رهسپار فردا هستند.
بعد از یکسال از ان سفر هنوز هم که به این عکس نگاه میکنم هرات را حس میکنم... انگار چیزی از هرات در روح من جا مانده ست .
انگار جانمان بعضی شهرها را در خود حل میکند....
انگار هرات در جایی از جان من حلول کرده ست .
همین قدر دور
همین قدر نزدیک
#عادله_زمانی
@adelehz
شام هرات معمولا حال عجیبی دارد حس غربت خاصی درون دل آدم می ریزد بدون اینکه بدانی چرا ...
این عکس را که میبینم انگار هزار نت چهاربیتی هراتی در گوشم ریخته می شود.
و هزار مرد را میبینم که دکانهای بازارهای سرپوشیده را بسته اند و به سمت خانه های ارسی دار هراتی رهسپارند .
وهزار زن که غذاها را براجاق ها بار گذاشته اند و کمی عطر مخفیانه به موهایشان زده اند و چشم به راه مردانشان نشسته اند...
در پس غروب ساده ی این شهر گویی هزار دخترک بر گوشه ی پنجره نشسته اند و دستمال های گلدوزی شده را در کوچه می اندازند تا پسرکهای شاگرد دکانها، سر راه برگشت به خانه انها را بیابند و دلشان به زندگی گرم شود .
انگار هزار خورشید تابان از پس این آسمان رهسپار فردا هستند.
بعد از یکسال از ان سفر هنوز هم که به این عکس نگاه میکنم هرات را حس میکنم... انگار چیزی از هرات در روح من جا مانده ست .
انگار جانمان بعضی شهرها را در خود حل میکند....
انگار هرات در جایی از جان من حلول کرده ست .
همین قدر دور
همین قدر نزدیک
#عادله_زمانی
@adelehz