به پیشواز ِ پاییز
حوالی ساعت نه شب، در اتوبان رسالت مقابل پارکسوار، بوی خنک چمن خورد توی صورتم. هوا بوی اوایل دهه هفتاد را گرفت.
همان سال ها که خانواده ها هنوز پرجمعیت بودند و بچه های فامیل فوج فوج هجرت نکرده بودند. همان دوران که پدر و مادرانمان هنوز جوان و سرحال بودند.
همان دوره ای که از سر بیکاری و فقدان حضور پر رنگ تکنولوژی در زندگی روزمره، همه اهل خانواده به سمت پارک ملت و ارم و جمشیدیه و ... هجوم می بردند، روی چمن های سرد پارک زیر انداز می انداختند و به جان سالاد اولویه و کتلت های خانگیشان می افتادند.
همان سال های بعد از جنگ که انگار مردم با خودشان هم داشتند به صلح می رسیدند و در عین کمبود و تشویش، دلشان همینطور الکی خوش بود. خیلی بوی خوبیست.
برای سی ثانیه من را از تب آلودگی و مالیخولیای دائم و لاینقطعی که چند سال است دچارش شده ام نجات داد.
امان از دست پاییز.
🖌سروش آریا
@adelehz
حوالی ساعت نه شب، در اتوبان رسالت مقابل پارکسوار، بوی خنک چمن خورد توی صورتم. هوا بوی اوایل دهه هفتاد را گرفت.
همان سال ها که خانواده ها هنوز پرجمعیت بودند و بچه های فامیل فوج فوج هجرت نکرده بودند. همان دوران که پدر و مادرانمان هنوز جوان و سرحال بودند.
همان دوره ای که از سر بیکاری و فقدان حضور پر رنگ تکنولوژی در زندگی روزمره، همه اهل خانواده به سمت پارک ملت و ارم و جمشیدیه و ... هجوم می بردند، روی چمن های سرد پارک زیر انداز می انداختند و به جان سالاد اولویه و کتلت های خانگیشان می افتادند.
همان سال های بعد از جنگ که انگار مردم با خودشان هم داشتند به صلح می رسیدند و در عین کمبود و تشویش، دلشان همینطور الکی خوش بود. خیلی بوی خوبیست.
برای سی ثانیه من را از تب آلودگی و مالیخولیای دائم و لاینقطعی که چند سال است دچارش شده ام نجات داد.
امان از دست پاییز.
🖌سروش آریا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی سهم مردم جدی نیست
آن هایی که جدی هستند سهم شان
سختی و فشار است
زندگی به آن هایی تعلق دارد
که شاد هستند و در بزم اند
آن هایی که می دانند
بودنشان را چگونه جشن بگیرند.
@adelehz
آن هایی که جدی هستند سهم شان
سختی و فشار است
زندگی به آن هایی تعلق دارد
که شاد هستند و در بزم اند
آن هایی که می دانند
بودنشان را چگونه جشن بگیرند.
@adelehz
رفتم از یادت٬ نرفت از یاد من یادت
ولی در خاطرات خود تو را از یاد
خواهم برد٬ ترا از یاد خواهم برد
تمام خاطراتت را به دست باد خواهم
داد و نقشت را ز عمق هستی ام
آنجا که جز نقش تو ره نگشوده خواهم
شست.
@adelehz
ولی در خاطرات خود تو را از یاد
خواهم برد٬ ترا از یاد خواهم برد
تمام خاطراتت را به دست باد خواهم
داد و نقشت را ز عمق هستی ام
آنجا که جز نقش تو ره نگشوده خواهم
شست.
@adelehz
یک روز وسط گرمای کم توان اخر شهریور به تو فکر میکردم و امروز بازهم در همان زمان به تو فکر میکنم .
با این تفاوت که ان روزها دلم برایت میطپید و امروز در برابر نامت هم یخ شده ام ...
روزی که مرا می رنجاندی هرگز تصور نمیکردی روزی این چنین فراموشت کنم .
عزیزم یادبگیر که هیچ چراغی تاابد نمی سوزد و البته که چراغ عشق هم شاملش میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
با این تفاوت که ان روزها دلم برایت میطپید و امروز در برابر نامت هم یخ شده ام ...
روزی که مرا می رنجاندی هرگز تصور نمیکردی روزی این چنین فراموشت کنم .
عزیزم یادبگیر که هیچ چراغی تاابد نمی سوزد و البته که چراغ عشق هم شاملش میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍1
صبح با طلوعش
روز با شروعش
و آفتاب با تابیدنش
با تو حرف میزنند کمی دقت کن ...صدایشان را بشنو..
آرام و پیوسته میگویند که هنوز دلیلی برای زندگی هست .امید هست و دل خوشی هست ...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
روز با شروعش
و آفتاب با تابیدنش
با تو حرف میزنند کمی دقت کن ...صدایشان را بشنو..
آرام و پیوسته میگویند که هنوز دلیلی برای زندگی هست .امید هست و دل خوشی هست ...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
متاسفم عزیزم .
باید حقیقتی تلخ را بیاموزی قبل از اینکه حقیقت با شدت در صورتت بخورد.مجبوری در زندگیت به هیچ لبخند و حس خوبی به هیچ عاشق ویا معشوقی به هیچ عشق و یا خواستنی به هیچ حال خوب و طپش قلبی اعتماد نکنی .
فکر نکنی لبخندها همیشگی ست یا هرکه امروز گفت دوستت دارم تا ابد پایت خواهد ماند .
حتی اگر با کسی ازدواج کردی گمان مبری که او تا همیشه زیر یک سقف همان ادم روز اول خواهد بود..
میخواهم بدانی زمان چیز ترسناک بی رحم و گاهی هم مهربانی ست.
ترسناک و بی رحم چون قشنگترین لحظاتت را تغییر میدهد
ومهربان چون اگر نباشد هضم خیلی از دردها آسان نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
باید حقیقتی تلخ را بیاموزی قبل از اینکه حقیقت با شدت در صورتت بخورد.مجبوری در زندگیت به هیچ لبخند و حس خوبی به هیچ عاشق ویا معشوقی به هیچ عشق و یا خواستنی به هیچ حال خوب و طپش قلبی اعتماد نکنی .
فکر نکنی لبخندها همیشگی ست یا هرکه امروز گفت دوستت دارم تا ابد پایت خواهد ماند .
حتی اگر با کسی ازدواج کردی گمان مبری که او تا همیشه زیر یک سقف همان ادم روز اول خواهد بود..
میخواهم بدانی زمان چیز ترسناک بی رحم و گاهی هم مهربانی ست.
ترسناک و بی رحم چون قشنگترین لحظاتت را تغییر میدهد
ومهربان چون اگر نباشد هضم خیلی از دردها آسان نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
جایت خیلی خالی ست .
کسی نمیداند کجایی و من هم نمیدانم
اما این چیزی را از حجم غم انگیز نبودنت کم نمیکند
نیستی نه خودت نه صدایت و نه حتی عطرتت..
لبخندت نیست ومهم تر از همه شانه ات برای سرم وقتی ازهمه ی دنیا خسته ام..
آرام مهربانم، نیستی ...
کجا جوییم نشانت را؟
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمیداند کجایی و من هم نمیدانم
اما این چیزی را از حجم غم انگیز نبودنت کم نمیکند
نیستی نه خودت نه صدایت و نه حتی عطرتت..
لبخندت نیست ومهم تر از همه شانه ات برای سرم وقتی ازهمه ی دنیا خسته ام..
آرام مهربانم، نیستی ...
کجا جوییم نشانت را؟
#عادله_زمانی
@adelehz
این آخرین عصرای تابستون از فرصت برای دورهم جمع شدن استفاده کنید .
تا تابستون سال بعد خدا میدونه کجا باشیم ...
@adelehz
تا تابستون سال بعد خدا میدونه کجا باشیم ...
@adelehz
اینو یه جا دیدم که نوشته بود تو روستاشون خونه هایی که نذری میدن درشون بازه توی خونه سفره انداختن میری میشینی واست غذا میارن موقع رفتن هم اگه بخوای یه غذا میدن ببری
چقدر این مدل نذری قشنگه
سبزی خوردن شون😍
خدا برکت بده
@adelehz
چقدر این مدل نذری قشنگه
سبزی خوردن شون😍
خدا برکت بده
@adelehz
آنچه امروز در دست دارم
آرزویی ست که دیروز داشتم خدا در دستم گذاشت ولی آنقدر چشمم دنبال چیزهای بیشتری بود که یادم رفت خدا آرزویم را برآورده کرده ست.
میخواهم بگویم رفقا ما از خدا طلب نداریم که آنچه به ما ارزانی داشته از لطف وجود پر مرام خودش ست یحتمل
بیایم اینبار نگوییم خدایا فلان چیز را بده بلکه بگویم خدایا ممنون که فلان چیزها را بی منت دادی..
بنده نوازی کردی
رفیق همیشگی آنکه هیچ رفیقی ندارد.
همین
#عادله_زمانی
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
آرزویی ست که دیروز داشتم خدا در دستم گذاشت ولی آنقدر چشمم دنبال چیزهای بیشتری بود که یادم رفت خدا آرزویم را برآورده کرده ست.
میخواهم بگویم رفقا ما از خدا طلب نداریم که آنچه به ما ارزانی داشته از لطف وجود پر مرام خودش ست یحتمل
بیایم اینبار نگوییم خدایا فلان چیز را بده بلکه بگویم خدایا ممنون که فلان چیزها را بی منت دادی..
بنده نوازی کردی
رفیق همیشگی آنکه هیچ رفیقی ندارد.
همین
#عادله_زمانی
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
زندگی مجموعه ای از روزهای سخت ست که در پرتو روزهای خوب و دل انگیز سختی و دشواری وگاه تلخی اش فراموش میشود ..زندگی را نمیتوان که دوست نداشت.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و جهان از مهربانی زیباتر ست ...
@adelehz
@adelehz