Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کاش میشد
یک زمان هایی آدم
دست خودش را بگیرد
وببرد ...یک جای دور
یک جای ناشناس
یک جای تنها..
فقط برود و ببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک زمان هایی آدم
دست خودش را بگیرد
وببرد ...یک جای دور
یک جای ناشناس
یک جای تنها..
فقط برود و ببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
زن و مردی پس از ۶۳ سال زندگی مشترک این عکس ها رو در ۶۳مین سالگرد ازدواجشون گرفتند.
63سال!!!!!حالا من امیدوارم حدااقل بتونم تااخر جلسه خواستگاری باهاش کناربیام😂😂یکی مون نزنه اون یکی وبکشه😄
@adelehz
63سال!!!!!حالا من امیدوارم حدااقل بتونم تااخر جلسه خواستگاری باهاش کناربیام😂😂یکی مون نزنه اون یکی وبکشه😄
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قربون اون پستونکت برم من مامان جان❤️🍼😊
@adelehz
@adelehz
موزیک شب قطعه "دوستت دارم "
از مازیار جان فلاحی ☔️🎼🎧 بیاد یک دوست قدیمی که
سالهاست از او خبری ندارم .🎧🎧🎼
👇👇🌹🎼
از مازیار جان فلاحی ☔️🎼🎧 بیاد یک دوست قدیمی که
سالهاست از او خبری ندارم .🎧🎧🎼
👇👇🌹🎼
حسرت نداشتن چیزی را نخواهم خورد
مگر کودکی که نام تو برویش
نرفت و ازآن من نشد...
#عادله_زمانی
شب بخیر مهربونای من ❤️
@adelehz
مگر کودکی که نام تو برویش
نرفت و ازآن من نشد...
#عادله_زمانی
شب بخیر مهربونای من ❤️
@adelehz
ما میتوانستیم خیلی خوشبخت باشیم.
مثلا اینکه یک قوری کوچک مشترک
درخانه مان داشته باشیم که هر عصر
مارا به بهانه ای یک لیوان چای
کنارهم بنشاند...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثلا اینکه یک قوری کوچک مشترک
درخانه مان داشته باشیم که هر عصر
مارا به بهانه ای یک لیوان چای
کنارهم بنشاند...
#عادله_زمانی
@adelehz
رادیو میگفت خیابانها را زوج
وفرد کرده اند.
عجب
من که سالهاست بی تو خیابانها را فرد
قدم میزنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
وفرد کرده اند.
عجب
من که سالهاست بی تو خیابانها را فرد
قدم میزنم.
#عادله_زمانی
@adelehz