"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram

‏براي هر زنى بايد
قلبی بزرگ
در اتاقی كوچك بتپد
بی تاب
بی مرز
بی هيچ هراسی

نیکی فیروزکوهی
@adelehz
از دنیای خاکستری اطرافت نترس
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میمونی قربون صدقه کدومشون بری😍
@adelehz
یک جایی از جهان ناخودآگاه برميگردی و به خودت نگاه میکنی. تمام دغدغه ها و دلواپسی ها و ناراحتی هایت را کنار میگذاری و ناگهان روی زمین می نشینی. مثل یک جنین در رحم مادر تمام بدنت را درون بازوانت جمع میکنی و در سکوت مطلق به خودت فکر میکنی.از خودت خواهی پرسید که هی فلانی چرا اینقدر بد می آوری؟ممکن ست بغضی درون گلویت رخنه کند و قطره ای اشک بروی گونه ات سر بخورد.
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گدایان و متکدیان عزیز و گرامی نکنید این کارا رو با احساسات ما ساده دلا😐
ته دلمون خوشه که کار خوب انجام دادیم و قراره بعد این حاجت روا بشیم
شما این کارا رو میکنید حاجات ماهم برگشت میخوره :)
اندراحوالات متکدیان دروغگو و سواستفاده از احساسات مردم
@adelehz
امیدوارم همین روزها خوشحال کننده ترین خبرهای زندگی تون و بشنوید .
آمین 😊
شب بخیر
@adelehz

بیاموز خوی بلند آفتاب

به هرجا که ویرانه بینی بتاب

ادیب پیشاوری
@adelehz
Tah Sigar
Rastak
🎧 @adelehz
ته سیگار
رستاک حلاج

‏سیگار پر دُخان و ناز پری رخان

این هر دو در کشاکش دوران کشیدنی ست...

نصرت رحمانی

@adelehz
در دنیای خاکستری و زمخت مردانه
حضور یک زن ظرافتش ،عطر دلنوازش و خنده اش همیشه لازم ست ..
زنها برای رنگی کردن یک روز خاکستری بهترین گزینه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بوی پاییز و حس میکنید؟😊🍂🍁
@adelehz
انسانهای خوب
خوشبختی را تعقیب نمی کنند
زندگی می کنند
وخوشبختی
پاداش مهربانی، صداقت،
درستکاری و گذشت آنهاست...

خوب بودن را تمرین کنیم ..

روز قشنگتون پر از اتفاق های خوب
@adelehz
سر صبحی یه هوای خنک خورد بهم حس کردم 8 سالمه کوله مو انداختم دارم جست وخیز کنان میرم دبستان درحالی که شعر حفظی مو میخونم ^_^
@adelehz
گفته بودند که از دل برود هر آنکه از دیده برفت
سالهاست که از دیده ی من رفتی
لیک دلم از مهر تو آکنده هنوز...

حمید مصدق

@adelehz
واقعا چه چیزی بهتر از اینکه شب، درحالیکه باد به شیشه ها می کوبد و چراغ هم روشن است آدم کنار آتش بنشیند و کتابی بخواند. آدم هیچ دغدغه ای ندارد،ساعتها می گذرد. بی حرکت در سرزمین هایی که جلوی چشمت ظاهر می شوند میگردی
فکرت با خیال آکنده می شوند و ماجراها را دنبال می کنی یا حتی وارد جزئیاتشان می شوی.
فکرت با ماجراها هم یکی می شود ...
انگار تویی که لباس آنها را به تن داری !

گوستاو فلووبر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امان از ما خانومها
شیرم جلو ما کم میاره😂
@adelehz
در سن‌فرانسیسکو، با مردی از افغانستان گپ می‌زدم. به‌جای عبارتِ «روز تعطیل» از «روز رخصتی» استفاده کرد. دیدم چه تعبیر زیبا و دقیقی‌ست: تعطیلی به ما رخصت می‌دهد که از روالِ آشنا و تکرارشوندهٔ زندگی کمی فاصله بگیریم؛ رخصت می‌دهد که یک نفسِ عمیق بکشیم و به شنا کردن ادامه بدهیم.

ebsoltani
@adelehz
زندگی کردن هنرست و آنکه بفهمد معنی واقعی زندگی چیست هنرمند .
اما حقیقت ان ست که هنرمندان در این دنیا انگشت شمارند .انهایی که به راز بزرگ پی بردند
راز بزرگ زندگی رها کردن و سخت نگرفتن
لذت بردن ازچیرهای کوچک و دل خوشی های کم و بیش
#عادله_زمانی
@adelehz

به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!

حسين اسرافيلى

شب زیبا

@adelehz