✨یا ربی
اِرحَم مَن رأسُ مالِهِ الرّجاءُ و سِلاحُهُ البُکاءُ.
یا الله
رحم کُن به کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است.
شب زیبا
خداوند مرحم دردهایتان...
@adelehz
اِرحَم مَن رأسُ مالِهِ الرّجاءُ و سِلاحُهُ البُکاءُ.
یا الله
رحم کُن به کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است.
شب زیبا
خداوند مرحم دردهایتان...
@adelehz
خبری دیروز منتشر شده مبنی بر ازدواج یک کودک 9ساله بایک پسر 28ساله در کهکیلویه و بویراحمد
حالا جدا از بلاهت والدین دختربچه و حتی اون اقای داماد
من بیشتر متعجب از تفاوت نسل حالا با گذشته هستم .
اینکه این دختربچه چقدر سریع خودش رو در قالب یک خانم بالغ جایگزین میکنه لبخند ژست و حتی عکس العملهای جالبش در فیلم عقد من رو حسابی متعجب کرد . نشانه های مشخص و بارزی از بلوغ جنسی زودرس ، با این وجود کوچکی جسم دخترک در مقایسه با داماد خیلی تو چشم میزنه ....
پ.ن حقیقتا این دست رو شونه ی یار گذاشتن و من بودم به ذهنم تو اون لحظه نمی رسید
این از من 😂
@adelehz
حالا جدا از بلاهت والدین دختربچه و حتی اون اقای داماد
من بیشتر متعجب از تفاوت نسل حالا با گذشته هستم .
اینکه این دختربچه چقدر سریع خودش رو در قالب یک خانم بالغ جایگزین میکنه لبخند ژست و حتی عکس العملهای جالبش در فیلم عقد من رو حسابی متعجب کرد . نشانه های مشخص و بارزی از بلوغ جنسی زودرس ، با این وجود کوچکی جسم دخترک در مقایسه با داماد خیلی تو چشم میزنه ....
پ.ن حقیقتا این دست رو شونه ی یار گذاشتن و من بودم به ذهنم تو اون لحظه نمی رسید
این از من 😂
@adelehz
از دنیای خاکستری اطرافت نترس
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو همیشه رنگی باش
حتی اگر تمام شهر را غبار غم گرفت
تو لبخندی گوشه لبت به ذخیره نگه دار ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میمونی قربون صدقه کدومشون بری😍
@adelehz
@adelehz
یک جایی از جهان ناخودآگاه برميگردی و به خودت نگاه میکنی. تمام دغدغه ها و دلواپسی ها و ناراحتی هایت را کنار میگذاری و ناگهان روی زمین می نشینی. مثل یک جنین در رحم مادر تمام بدنت را درون بازوانت جمع میکنی و در سکوت مطلق به خودت فکر میکنی.از خودت خواهی پرسید که هی فلانی چرا اینقدر بد می آوری؟ممکن ست بغضی درون گلویت رخنه کند و قطره ای اشک بروی گونه ات سر بخورد.
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گدایان و متکدیان عزیز و گرامی نکنید این کارا رو با احساسات ما ساده دلا😐
ته دلمون خوشه که کار خوب انجام دادیم و قراره بعد این حاجت روا بشیم
شما این کارا رو میکنید حاجات ماهم برگشت میخوره :)
اندراحوالات متکدیان دروغگو و سواستفاده از احساسات مردم
@adelehz
ته دلمون خوشه که کار خوب انجام دادیم و قراره بعد این حاجت روا بشیم
شما این کارا رو میکنید حاجات ماهم برگشت میخوره :)
اندراحوالات متکدیان دروغگو و سواستفاده از احساسات مردم
@adelehz
در دنیای خاکستری و زمخت مردانه
حضور یک زن ظرافتش ،عطر دلنوازش و خنده اش همیشه لازم ست ..
زنها برای رنگی کردن یک روز خاکستری بهترین گزینه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
حضور یک زن ظرافتش ،عطر دلنوازش و خنده اش همیشه لازم ست ..
زنها برای رنگی کردن یک روز خاکستری بهترین گزینه اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
انسانهای خوب
خوشبختی را تعقیب نمی کنند
زندگی می کنند
وخوشبختی
پاداش مهربانی، صداقت،
درستکاری و گذشت آنهاست...
خوب بودن را تمرین کنیم ..
روز قشنگتون پر از اتفاق های خوب
@adelehz
خوشبختی را تعقیب نمی کنند
زندگی می کنند
وخوشبختی
پاداش مهربانی، صداقت،
درستکاری و گذشت آنهاست...
خوب بودن را تمرین کنیم ..
روز قشنگتون پر از اتفاق های خوب
@adelehz
سر صبحی یه هوای خنک خورد بهم حس کردم 8 سالمه کوله مو انداختم دارم جست وخیز کنان میرم دبستان درحالی که شعر حفظی مو میخونم ^_^
@adelehz
@adelehz
گفته بودند که از دل برود هر آنکه از دیده برفت
سالهاست که از دیده ی من رفتی
لیک دلم از مهر تو آکنده هنوز...
حمید مصدق
@adelehz
سالهاست که از دیده ی من رفتی
لیک دلم از مهر تو آکنده هنوز...
حمید مصدق
@adelehz
واقعا چه چیزی بهتر از اینکه شب، درحالیکه باد به شیشه ها می کوبد و چراغ هم روشن است آدم کنار آتش بنشیند و کتابی بخواند. آدم هیچ دغدغه ای ندارد،ساعتها می گذرد. بی حرکت در سرزمین هایی که جلوی چشمت ظاهر می شوند میگردی
فکرت با خیال آکنده می شوند و ماجراها را دنبال می کنی یا حتی وارد جزئیاتشان می شوی.
فکرت با ماجراها هم یکی می شود ...
انگار تویی که لباس آنها را به تن داری !
گوستاو فلووبر
@adelehz
فکرت با خیال آکنده می شوند و ماجراها را دنبال می کنی یا حتی وارد جزئیاتشان می شوی.
فکرت با ماجراها هم یکی می شود ...
انگار تویی که لباس آنها را به تن داری !
گوستاو فلووبر
@adelehz