دلتنگ خواندنت هستم
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس گویا مربوط به یک باند سرقت هست که خانمها از طریق سایت دیوار میرفتن سراغ اگهی ها و وقتی وارد خونه ها میشدن و میفهمیدن چندنفر تو خونه هستند به مردها خبر میدادند که بیان واسه خفت گیری و سرقت !!!
حواستون این روزها خیلی جمع باشه خصوصا که در دنیای مجازی هم زیاد به کسی اعتماد نکنید .
@adelehz
حواستون این روزها خیلی جمع باشه خصوصا که در دنیای مجازی هم زیاد به کسی اعتماد نکنید .
@adelehz
برام عجیبه که یه نفر
برای محبتی که هیچ وقت
در حقش نداشتم، عاشقمه
و این همه آدم،
برای بهترین کارم
همیشه بهم توهین میکنن!
📽 Game Of Thrones
@adelehz
برای محبتی که هیچ وقت
در حقش نداشتم، عاشقمه
و این همه آدم،
برای بهترین کارم
همیشه بهم توهین میکنن!
📽 Game Of Thrones
@adelehz
یک روز کوله بارت را برمیداری
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
سپیده که سر بزند
در این بیشهزار (خزانزده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!
پل الوار
@adelehz
در این بیشهزار (خزانزده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!
پل الوار
@adelehz
من یک پیرمرد درون دارم که نشسته گوشه ی خونه سالمندان و داره چایيشو میخوره...و منتظر پیامک واریز حقوق بازنشستگی شه تا برای پیرزن اتاق بغلی نبات زعفرونی بخره و بهش بگه که چقدر حنا به موهاش میاد.
محسن کارافکن
@adelehz
محسن کارافکن
@adelehz
شاهزاده کوچلوی من
فرقی نخواهدکرد در کدام سیاره
فرود خواهی آمد.
گلت همیشه بیاد خواهد آوردت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی نخواهدکرد در کدام سیاره
فرود خواهی آمد.
گلت همیشه بیاد خواهد آوردت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعد از 5 ماه مبارزه دختر 9 ساله مربی بارسلونا تسلیم غول سرطان شد ...
وقتی یک دنیا امید و آرزو اینچنین به باد می رود ...حس تلخی ست به این فکر میکنم که دنیا امروز در برابر چشم پدرو مادرش چه رنگی داره :(
خدایا ان چیزی که فراتر از توان ماست بر دوشمان قرار مده ...
@adelehz
وقتی یک دنیا امید و آرزو اینچنین به باد می رود ...حس تلخی ست به این فکر میکنم که دنیا امروز در برابر چشم پدرو مادرش چه رنگی داره :(
خدایا ان چیزی که فراتر از توان ماست بر دوشمان قرار مده ...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادم دلش میخواد پای روضه این بزرگوار گوله گوله اشک بریزه 😉😘
@adelehz
@adelehz
غروب جمعه دلگیرست .
صبح شنبه خسته کننده
از عصرهای پاییزی متنفرم
و از صبحهای زمستانی گریزان...
ما آدمهای همیشه در حال نالیدن که هنر زندگی کردن را یا نیاموختیم ویا هم فراموش کرده ایم .
تاکی میخواهیم با هر شرایطی ساز مخالف بزنیم و در هر حالی دنبال بهانه ای برای غر زدن باشیم.
اصلا آدمهای غرغروی بهانه گیر جز بدترین عذابهایی هستند که هرکس میتواند در زندگیش به آن مبتلا شود.
زندگی کردن هنرست ،دوست داشتن هنری بالاتر ولی هنرمند کسی ست که قدرت دوست داشتن چیزهایی که جذاب نیستند را دارد صرفا به این خاطر که عاشق زندگی ست .
این بار اگر خواستیم درمورد چیزی یا محیطی ناله کنیم یادمان بیاید که آدمهای غرغرو دوست نداشتنی ترین موجودات عالمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح شنبه خسته کننده
از عصرهای پاییزی متنفرم
و از صبحهای زمستانی گریزان...
ما آدمهای همیشه در حال نالیدن که هنر زندگی کردن را یا نیاموختیم ویا هم فراموش کرده ایم .
تاکی میخواهیم با هر شرایطی ساز مخالف بزنیم و در هر حالی دنبال بهانه ای برای غر زدن باشیم.
اصلا آدمهای غرغروی بهانه گیر جز بدترین عذابهایی هستند که هرکس میتواند در زندگیش به آن مبتلا شود.
زندگی کردن هنرست ،دوست داشتن هنری بالاتر ولی هنرمند کسی ست که قدرت دوست داشتن چیزهایی که جذاب نیستند را دارد صرفا به این خاطر که عاشق زندگی ست .
این بار اگر خواستیم درمورد چیزی یا محیطی ناله کنیم یادمان بیاید که آدمهای غرغرو دوست نداشتنی ترین موجودات عالمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️ عطر گل فروشی که بیشترش گل لیلیومه
❤️ عطر تن پدرم که یک سال و نیم هست دیگه ندارمش😔😔😔
❤️ لعنت به هرچی عطر و بو که هزار تا خاطره رو زنده می کنه
❤️ عطر خوش وجود همسرم رو انتخاب میکردم... اون الان کنارم نیست و من دلم خیلی براش تنگ شده ...
❤️ من دلم بوی خاک و برگای بارون خورده پاییزی رو میخواد😍
❤️ عطر تن مادرم ..که دوساله از دست دادمش،عطر موهای فرفریش 😔😔
❤️ وقتی بچه بودم,پدرم راننده یه سناتور مجلس بود ،او و همسرش در سفرهایی که به خارج از کشور داشتند یه قوطی کرم پودر برای مادر من آورده بودن .یه قوطی صورتی که داخلش آینه داشت .مادر من آرایش نمی کرد ولی قوطی رو نگه داشت .این کرم پودر عطر خیلی خوبی داشت .سالها گذشت و کرم پودر فاسد شد و مامانم ریختش دور و قوطیش رو نگه داشت .اون قوطی هنوز بوی اون کرم پودر رو داشت .من دلم برای اون عطر تنگ شده .تو بچگی چشمم رو می بستم و قوطی رو بو می کردم .قشنگترین تصویرها رو خیال می کردم تصویر قصر و باغ و گل های زیبا
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
❤️ عطر تن پدرم که یک سال و نیم هست دیگه ندارمش😔😔😔
❤️ لعنت به هرچی عطر و بو که هزار تا خاطره رو زنده می کنه
❤️ عطر خوش وجود همسرم رو انتخاب میکردم... اون الان کنارم نیست و من دلم خیلی براش تنگ شده ...
❤️ من دلم بوی خاک و برگای بارون خورده پاییزی رو میخواد😍
❤️ عطر تن مادرم ..که دوساله از دست دادمش،عطر موهای فرفریش 😔😔
❤️ وقتی بچه بودم,پدرم راننده یه سناتور مجلس بود ،او و همسرش در سفرهایی که به خارج از کشور داشتند یه قوطی کرم پودر برای مادر من آورده بودن .یه قوطی صورتی که داخلش آینه داشت .مادر من آرایش نمی کرد ولی قوطی رو نگه داشت .این کرم پودر عطر خیلی خوبی داشت .سالها گذشت و کرم پودر فاسد شد و مامانم ریختش دور و قوطیش رو نگه داشت .اون قوطی هنوز بوی اون کرم پودر رو داشت .من دلم برای اون عطر تنگ شده .تو بچگی چشمم رو می بستم و قوطی رو بو می کردم .قشنگترین تصویرها رو خیال می کردم تصویر قصر و باغ و گل های زیبا
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
❤️بوی نی نی 3ماهه😍 نسیم مکه میاد بوی عطر گل محبوبه شب بیاره که تمام وجودمو سرمست میکنه..
❤️ من بوي تن مادرم كه بعد از بيست سال هنوز حسش ميكنم و جالبه الان دخترم مثل بچگي خودم همش دنبال بوي من هست.
❤️ من بوی خاک بارون خورده رو انتخاب می کردم.
❤️ بچه که بودم وقتی میرفتم خانه مادرجونمشبها پیش پدر بزرگم میخوابیدم بغلش میکردم و ب قصه هاش گوش میکردم بوی تنش بهم آرامش میداد الان دلم براش یذره شده چهارده سال دیگه پدر بزرگ مهربونم پیشم نیست😔
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
❤️ من بوي تن مادرم كه بعد از بيست سال هنوز حسش ميكنم و جالبه الان دخترم مثل بچگي خودم همش دنبال بوي من هست.
❤️ من بوی خاک بارون خورده رو انتخاب می کردم.
❤️ بچه که بودم وقتی میرفتم خانه مادرجونمشبها پیش پدر بزرگم میخوابیدم بغلش میکردم و ب قصه هاش گوش میکردم بوی تنش بهم آرامش میداد الان دلم براش یذره شده چهارده سال دیگه پدر بزرگ مهربونم پیشم نیست😔
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
❤️ بوی ادکلن لالیک که کلی خاطره همراهشه😍😍
❤️ فقط یه بار دیدمش.وقتی کنارم نشسته بود، بوی عطر نابش فلج کننده بود برای من.هنوزم دربه در دنبال اون عطرم و هرلحظه عاشق استشمامش
❤️ بوی تنش
آخه تازه تنهام گذاشته و رفته...
دقیقا ۶ساعت و نیم!
کاش میتونستم ذخیرش کنم😔
❤️ بوی تن آنی که نیست....
❤️ پدرم تو یه شرکت واردات و صادرات ادویه کار می کرد، بوی انواع ادویه جات برای من تداعی کننده خاطرات خوش ایام کودکیه.... وقتی پدرم غروبها از سر کار بر می گشت..... یادش بخیر
❤️عطر یاس خونه پدری در عصر تابستون پس از آبپاشی حیاط ...
انگار بوی بهشت در خاطرم زنده شد
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
❤️ فقط یه بار دیدمش.وقتی کنارم نشسته بود، بوی عطر نابش فلج کننده بود برای من.هنوزم دربه در دنبال اون عطرم و هرلحظه عاشق استشمامش
❤️ بوی تنش
آخه تازه تنهام گذاشته و رفته...
دقیقا ۶ساعت و نیم!
کاش میتونستم ذخیرش کنم😔
❤️ بوی تن آنی که نیست....
❤️ پدرم تو یه شرکت واردات و صادرات ادویه کار می کرد، بوی انواع ادویه جات برای من تداعی کننده خاطرات خوش ایام کودکیه.... وقتی پدرم غروبها از سر کار بر می گشت..... یادش بخیر
❤️عطر یاس خونه پدری در عصر تابستون پس از آبپاشی حیاط ...
انگار بوی بهشت در خاطرم زنده شد
#رایحه_ی_رویا
@adelehz
اگر از من بپرسید که برای انجام
چه کاری به این دنیا آمدهام.
من، به عنوان یک هنرمند،
به شما پاسخ خواهم داد که :
من اینجا هستم
تا با صدای بلند زندگی کنم...
امیل زولا
شنبه تون بخیر ❤️
@adelehz
چه کاری به این دنیا آمدهام.
من، به عنوان یک هنرمند،
به شما پاسخ خواهم داد که :
من اینجا هستم
تا با صدای بلند زندگی کنم...
امیل زولا
شنبه تون بخیر ❤️
@adelehz