لازم هست در توضیح این خانم و افرادی مثل ایشون بگم که ما گاهی از برخی مطالب کانالهای دیگر رو مثل مجله ژوان با حفظ نام نویسنده در کانال منتشر میکنیم .لابلای پستهایی که نوشته خودم هست یا خودمون منتشرکردیم .
این موضوع خیلی عادی هست و حتی کانالهای بزرگ عین پست و کپی میکنند که ما معمولا سعی میکنیم چنین نباشه .
بنظرم در نقد یا حتی گلایه کمی باید مودب تر باشیم
در درجه دوم اگر کسی از دوستان مثل ایشون خیال میکردند من نویسنده بودم وحالا باور ندارند بهتر هست کانال رو ترک کنند که وقتشون ضایع نشه
موفق باشید .
این موضوع خیلی عادی هست و حتی کانالهای بزرگ عین پست و کپی میکنند که ما معمولا سعی میکنیم چنین نباشه .
بنظرم در نقد یا حتی گلایه کمی باید مودب تر باشیم
در درجه دوم اگر کسی از دوستان مثل ایشون خیال میکردند من نویسنده بودم وحالا باور ندارند بهتر هست کانال رو ترک کنند که وقتشون ضایع نشه
موفق باشید .
تاج محل را عجیب دوست دارم .
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غرور و تعصب...
از جمله بهترین فیلم هایی ست که میتونید ببینید...
جز بهترین هایی ست که دیدم...
@adelehz
از جمله بهترین فیلم هایی ست که میتونید ببینید...
جز بهترین هایی ست که دیدم...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بزرگترین تشیع جنازه غیر سیاسی تاریخ بشریت به ام کلثوم خواننده مصری تعلق دارد! او تنها انسان جهان بود که شب ها بعد از کنسرت پولدارترین و صبح که از خواب بیدار می شد بی ثروت ترین بود! چون پولش رو همون شب بین فقرای مصر تقسیم می کرد و هیچی برایش نمی ماند! زنی که ۴۴ سال پیش در چنین روزی در گذشت و بیش از ۴ میلیون نفر در تشیع جنازه اش شرکت کردند و میلیون ها انسان در سراسر جهان در سوگش اشک ریختند!
بسیاری قدرت صدای ام کلثوم و هایده را شبیه به هم میدانستند.
@adelehz
بسیاری قدرت صدای ام کلثوم و هایده را شبیه به هم میدانستند.
@adelehz
دلتنگ خواندنت هستم
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی سالهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
این عکس گویا مربوط به یک باند سرقت هست که خانمها از طریق سایت دیوار میرفتن سراغ اگهی ها و وقتی وارد خونه ها میشدن و میفهمیدن چندنفر تو خونه هستند به مردها خبر میدادند که بیان واسه خفت گیری و سرقت !!!
حواستون این روزها خیلی جمع باشه خصوصا که در دنیای مجازی هم زیاد به کسی اعتماد نکنید .
@adelehz
حواستون این روزها خیلی جمع باشه خصوصا که در دنیای مجازی هم زیاد به کسی اعتماد نکنید .
@adelehz
برام عجیبه که یه نفر
برای محبتی که هیچ وقت
در حقش نداشتم، عاشقمه
و این همه آدم،
برای بهترین کارم
همیشه بهم توهین میکنن!
📽 Game Of Thrones
@adelehz
برای محبتی که هیچ وقت
در حقش نداشتم، عاشقمه
و این همه آدم،
برای بهترین کارم
همیشه بهم توهین میکنن!
📽 Game Of Thrones
@adelehz
یک روز کوله بارت را برمیداری
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
و بدون توجه به هر چیز ادمها را تنها میگذاری .روزی که دیگر در دسترس نخواهی بود و کسی نمیتواند برایت پیغام بگذارد
ادمها گاهی بیخبر میگذارند و می روند به خودت می ایی میبینی ادمی که فکر میکردی همیشه هست مدتهاست از ان شهر رفته ست.
به خودت بیا و ادمها را قبل رفتن شان درک کن نگذار حسرت رفتنشان و نفهمیدنشان ته دلت بماند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
سپیده که سر بزند
در این بیشهزار (خزانزده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!
پل الوار
@adelehz
در این بیشهزار (خزانزده) شاید گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی
هرگز نگو هرگز!
پل الوار
@adelehz
من یک پیرمرد درون دارم که نشسته گوشه ی خونه سالمندان و داره چایيشو میخوره...و منتظر پیامک واریز حقوق بازنشستگی شه تا برای پیرزن اتاق بغلی نبات زعفرونی بخره و بهش بگه که چقدر حنا به موهاش میاد.
محسن کارافکن
@adelehz
محسن کارافکن
@adelehz
شاهزاده کوچلوی من
فرقی نخواهدکرد در کدام سیاره
فرود خواهی آمد.
گلت همیشه بیاد خواهد آوردت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی نخواهدکرد در کدام سیاره
فرود خواهی آمد.
گلت همیشه بیاد خواهد آوردت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعد از 5 ماه مبارزه دختر 9 ساله مربی بارسلونا تسلیم غول سرطان شد ...
وقتی یک دنیا امید و آرزو اینچنین به باد می رود ...حس تلخی ست به این فکر میکنم که دنیا امروز در برابر چشم پدرو مادرش چه رنگی داره :(
خدایا ان چیزی که فراتر از توان ماست بر دوشمان قرار مده ...
@adelehz
وقتی یک دنیا امید و آرزو اینچنین به باد می رود ...حس تلخی ست به این فکر میکنم که دنیا امروز در برابر چشم پدرو مادرش چه رنگی داره :(
خدایا ان چیزی که فراتر از توان ماست بر دوشمان قرار مده ...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادم دلش میخواد پای روضه این بزرگوار گوله گوله اشک بریزه 😉😘
@adelehz
@adelehz
غروب جمعه دلگیرست .
صبح شنبه خسته کننده
از عصرهای پاییزی متنفرم
و از صبحهای زمستانی گریزان...
ما آدمهای همیشه در حال نالیدن که هنر زندگی کردن را یا نیاموختیم ویا هم فراموش کرده ایم .
تاکی میخواهیم با هر شرایطی ساز مخالف بزنیم و در هر حالی دنبال بهانه ای برای غر زدن باشیم.
اصلا آدمهای غرغروی بهانه گیر جز بدترین عذابهایی هستند که هرکس میتواند در زندگیش به آن مبتلا شود.
زندگی کردن هنرست ،دوست داشتن هنری بالاتر ولی هنرمند کسی ست که قدرت دوست داشتن چیزهایی که جذاب نیستند را دارد صرفا به این خاطر که عاشق زندگی ست .
این بار اگر خواستیم درمورد چیزی یا محیطی ناله کنیم یادمان بیاید که آدمهای غرغرو دوست نداشتنی ترین موجودات عالمند...
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح شنبه خسته کننده
از عصرهای پاییزی متنفرم
و از صبحهای زمستانی گریزان...
ما آدمهای همیشه در حال نالیدن که هنر زندگی کردن را یا نیاموختیم ویا هم فراموش کرده ایم .
تاکی میخواهیم با هر شرایطی ساز مخالف بزنیم و در هر حالی دنبال بهانه ای برای غر زدن باشیم.
اصلا آدمهای غرغروی بهانه گیر جز بدترین عذابهایی هستند که هرکس میتواند در زندگیش به آن مبتلا شود.
زندگی کردن هنرست ،دوست داشتن هنری بالاتر ولی هنرمند کسی ست که قدرت دوست داشتن چیزهایی که جذاب نیستند را دارد صرفا به این خاطر که عاشق زندگی ست .
این بار اگر خواستیم درمورد چیزی یا محیطی ناله کنیم یادمان بیاید که آدمهای غرغرو دوست نداشتنی ترین موجودات عالمند...
#عادله_زمانی
@adelehz