بخند.
میدانم شاید بگویی زندگی چیزی برای خندیدن ندارد
اما میدانم که اینطورها هم نیست
فعلا لبخندی گوشه لبت سنجاق کن بهانه اش کم کم پیدا خواهد شد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر و خوشی
🧿 @adelehz
میدانم شاید بگویی زندگی چیزی برای خندیدن ندارد
اما میدانم که اینطورها هم نیست
فعلا لبخندی گوشه لبت سنجاق کن بهانه اش کم کم پیدا خواهد شد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر و خوشی
🧿 @adelehz
کسی را بیابید که کاملتان کند .متمرکز بر بدی هایتان نباشد و خوبی هایتان را فراموش نکند .
دلش نخواهد کاسه کوزه ها را سر شما بشکند و شکستن شخصیت تان برایش آب خوردن نباشد.
البته که انگشت شمارند این آدمهای خوب خدا
اما شما ناامید نشوید...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
دلش نخواهد کاسه کوزه ها را سر شما بشکند و شکستن شخصیت تان برایش آب خوردن نباشد.
البته که انگشت شمارند این آدمهای خوب خدا
اما شما ناامید نشوید...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال این دختر بچه رو خریدارم 😊
🧿 @adelehz
🧿 @adelehz
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
خیابان ، پر باشد از عابرانِ سر خوشی که
نه غصه ای برایِ خوردن دارند ، نه مشکلی
برایِ حل نشدن ، نه دلیلی برای
گوشه گیری و تنها بودن !
عابرانی که سرخوش و آسوده
از کنارِ هم عبور می کنند
مردانی که ناچار نیستند تا دیر وقت کار کنند ،
زنانی که در سکوتشان اشک نمی ریزند ،
و کودکانی که از ته دلشان می خندند
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
به خوبیِ عطرِ یاسِ کوچه باغ های
قدیمی به خوبیِ دو روز مانده به
عیدِ زمانِ کودکی و به خوبیِ همان
روزی که آرامش و عشق ؛
به خیابان های این شهر ، برگردد !
آمین🙏🙏
🧿 @adelehz
خیابان ، پر باشد از عابرانِ سر خوشی که
نه غصه ای برایِ خوردن دارند ، نه مشکلی
برایِ حل نشدن ، نه دلیلی برای
گوشه گیری و تنها بودن !
عابرانی که سرخوش و آسوده
از کنارِ هم عبور می کنند
مردانی که ناچار نیستند تا دیر وقت کار کنند ،
زنانی که در سکوتشان اشک نمی ریزند ،
و کودکانی که از ته دلشان می خندند
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
به خوبیِ عطرِ یاسِ کوچه باغ های
قدیمی به خوبیِ دو روز مانده به
عیدِ زمانِ کودکی و به خوبیِ همان
روزی که آرامش و عشق ؛
به خیابان های این شهر ، برگردد !
آمین🙏🙏
🧿 @adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روزهایی از زندگی دعا میکنی کاش پرنده بودی .پرنده بودی تا پر میزدی و می رفتی
به سرزمینی دور...جایی که هیچکس نشناستت یک صبح گرگ و میش در تنهایی پرت را باز میکردی و میپریدی بدون اینکه کسی خبردار شود...
می رفتی به سرزمینی نااشنا جایی که مردمش دلت را نمی شکستند جایی که مردمش باعث درد قلبت نمی شدند..
یک شهر دور جایی که لبخندت را با لبخند جواب میدادند و هربار به گناهی نکرده تقاصت نمیکردند ...
جایی که دعای مردمش در حقت خیر بود و بغض میهمان گلویت نمی شد..
کاش میشد صبحی گرگ و میش پر گشود به سرزمینی ناشناخته رفت ..
چقدر آنجا ماند؟
کسی چه می داند ...شاید برای سالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
به سرزمینی دور...جایی که هیچکس نشناستت یک صبح گرگ و میش در تنهایی پرت را باز میکردی و میپریدی بدون اینکه کسی خبردار شود...
می رفتی به سرزمینی نااشنا جایی که مردمش دلت را نمی شکستند جایی که مردمش باعث درد قلبت نمی شدند..
یک شهر دور جایی که لبخندت را با لبخند جواب میدادند و هربار به گناهی نکرده تقاصت نمیکردند ...
جایی که دعای مردمش در حقت خیر بود و بغض میهمان گلویت نمی شد..
کاش میشد صبحی گرگ و میش پر گشود به سرزمینی ناشناخته رفت ..
چقدر آنجا ماند؟
کسی چه می داند ...شاید برای سالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
امروز خودت را بردار
ببر يك گوشه ى دنج
به دور از شلوغى هاى روزِ تعطيل...
با خودت حساب و كتاب كن
ببين هفته ات را با كدام آدمها گذراندى!!!
كدامشان آيينه ى دِق ات بودند...
كدامشان سنگِ صبورت...
خلوت كن
خودت را از آدمهايى كه باعث ميشوند
جمعه ات كسل كننده شود،
خلوت كن!!!
علي قاضي نظام
🧿 @adelehz
ببر يك گوشه ى دنج
به دور از شلوغى هاى روزِ تعطيل...
با خودت حساب و كتاب كن
ببين هفته ات را با كدام آدمها گذراندى!!!
كدامشان آيينه ى دِق ات بودند...
كدامشان سنگِ صبورت...
خلوت كن
خودت را از آدمهايى كه باعث ميشوند
جمعه ات كسل كننده شود،
خلوت كن!!!
علي قاضي نظام
🧿 @adelehz
اینم از ماه اخر تابستون
مطلع هستین که این روزها که بسرعت رد میشه از روی عمرمون کم میشه؟😊
هیچی دیگه ....
@adelehz
مطلع هستین که این روزها که بسرعت رد میشه از روی عمرمون کم میشه؟😊
هیچی دیگه ....
@adelehz