➰
بد خواهِ کسان هیچ به مقصد نرسد
یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد
من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من
تو نیک نبینی و به من بد نرسد...
خیام نیشابوری
همین یک بیت کافی ست برای زندگی
🧿 @adelehz
بد خواهِ کسان هیچ به مقصد نرسد
یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد
من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من
تو نیک نبینی و به من بد نرسد...
خیام نیشابوری
همین یک بیت کافی ست برای زندگی
🧿 @adelehz
تو مردانه قول دادی کنارم باشی
و من زنانه دوستت داشتم ...
امروز که رفته ای بازهم ثابت شد عشق زنانه بر قول مردانه می چربد...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
و من زنانه دوستت داشتم ...
امروز که رفته ای بازهم ثابت شد عشق زنانه بر قول مردانه می چربد...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
یه سندرومی هم هست به اسم جمعه پنداری
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
شیرین ترین کلمات غالبا دروغند.
اما من میدانم تو میدانی
تک تک مان میدانیم که دلمان میخواهد با حقیقت تلخ زخم بخوریم و به دروغ شیرین دلخوش نباشیم ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
اما من میدانم تو میدانی
تک تک مان میدانیم که دلمان میخواهد با حقیقت تلخ زخم بخوریم و به دروغ شیرین دلخوش نباشیم ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
بخند.
میدانم شاید بگویی زندگی چیزی برای خندیدن ندارد
اما میدانم که اینطورها هم نیست
فعلا لبخندی گوشه لبت سنجاق کن بهانه اش کم کم پیدا خواهد شد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر و خوشی
🧿 @adelehz
میدانم شاید بگویی زندگی چیزی برای خندیدن ندارد
اما میدانم که اینطورها هم نیست
فعلا لبخندی گوشه لبت سنجاق کن بهانه اش کم کم پیدا خواهد شد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر و خوشی
🧿 @adelehz
کسی را بیابید که کاملتان کند .متمرکز بر بدی هایتان نباشد و خوبی هایتان را فراموش نکند .
دلش نخواهد کاسه کوزه ها را سر شما بشکند و شکستن شخصیت تان برایش آب خوردن نباشد.
البته که انگشت شمارند این آدمهای خوب خدا
اما شما ناامید نشوید...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
دلش نخواهد کاسه کوزه ها را سر شما بشکند و شکستن شخصیت تان برایش آب خوردن نباشد.
البته که انگشت شمارند این آدمهای خوب خدا
اما شما ناامید نشوید...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال این دختر بچه رو خریدارم 😊
🧿 @adelehz
🧿 @adelehz
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
خیابان ، پر باشد از عابرانِ سر خوشی که
نه غصه ای برایِ خوردن دارند ، نه مشکلی
برایِ حل نشدن ، نه دلیلی برای
گوشه گیری و تنها بودن !
عابرانی که سرخوش و آسوده
از کنارِ هم عبور می کنند
مردانی که ناچار نیستند تا دیر وقت کار کنند ،
زنانی که در سکوتشان اشک نمی ریزند ،
و کودکانی که از ته دلشان می خندند
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
به خوبیِ عطرِ یاسِ کوچه باغ های
قدیمی به خوبیِ دو روز مانده به
عیدِ زمانِ کودکی و به خوبیِ همان
روزی که آرامش و عشق ؛
به خیابان های این شهر ، برگردد !
آمین🙏🙏
🧿 @adelehz
خیابان ، پر باشد از عابرانِ سر خوشی که
نه غصه ای برایِ خوردن دارند ، نه مشکلی
برایِ حل نشدن ، نه دلیلی برای
گوشه گیری و تنها بودن !
عابرانی که سرخوش و آسوده
از کنارِ هم عبور می کنند
مردانی که ناچار نیستند تا دیر وقت کار کنند ،
زنانی که در سکوتشان اشک نمی ریزند ،
و کودکانی که از ته دلشان می خندند
آرزو کنیم حالِ همه خوب باشد
به خوبیِ عطرِ یاسِ کوچه باغ های
قدیمی به خوبیِ دو روز مانده به
عیدِ زمانِ کودکی و به خوبیِ همان
روزی که آرامش و عشق ؛
به خیابان های این شهر ، برگردد !
آمین🙏🙏
🧿 @adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روزهایی از زندگی دعا میکنی کاش پرنده بودی .پرنده بودی تا پر میزدی و می رفتی
به سرزمینی دور...جایی که هیچکس نشناستت یک صبح گرگ و میش در تنهایی پرت را باز میکردی و میپریدی بدون اینکه کسی خبردار شود...
می رفتی به سرزمینی نااشنا جایی که مردمش دلت را نمی شکستند جایی که مردمش باعث درد قلبت نمی شدند..
یک شهر دور جایی که لبخندت را با لبخند جواب میدادند و هربار به گناهی نکرده تقاصت نمیکردند ...
جایی که دعای مردمش در حقت خیر بود و بغض میهمان گلویت نمی شد..
کاش میشد صبحی گرگ و میش پر گشود به سرزمینی ناشناخته رفت ..
چقدر آنجا ماند؟
کسی چه می داند ...شاید برای سالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
به سرزمینی دور...جایی که هیچکس نشناستت یک صبح گرگ و میش در تنهایی پرت را باز میکردی و میپریدی بدون اینکه کسی خبردار شود...
می رفتی به سرزمینی نااشنا جایی که مردمش دلت را نمی شکستند جایی که مردمش باعث درد قلبت نمی شدند..
یک شهر دور جایی که لبخندت را با لبخند جواب میدادند و هربار به گناهی نکرده تقاصت نمیکردند ...
جایی که دعای مردمش در حقت خیر بود و بغض میهمان گلویت نمی شد..
کاش میشد صبحی گرگ و میش پر گشود به سرزمینی ناشناخته رفت ..
چقدر آنجا ماند؟
کسی چه می داند ...شاید برای سالها..
#عادله_زمانی
@adelehz