لابلای رسیدگی به آرزوهای ماباقی
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
جدا از آرزو برای پربودن داخل سفره
باید برای پر بودن اطراف سفره هم
دعاکرد...
هیچ لقمه چربی بدون آنها که دوستشان داریم نمیچسبد..
❤️🍞🍜🍝🍕
@adelehz
باید برای پر بودن اطراف سفره هم
دعاکرد...
هیچ لقمه چربی بدون آنها که دوستشان داریم نمیچسبد..
❤️🍞🍜🍝🍕
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلخوشیم فقط این است
که اگر هزار سال ،هزار شهر،هزار آدم ازهم دوریم
ولی آسمانمان همه جا یکی ست...
#عادله_زمانی
فتو بای :خودم😜😊😊
@adelehz
که اگر هزار سال ،هزار شهر،هزار آدم ازهم دوریم
ولی آسمانمان همه جا یکی ست...
#عادله_زمانی
فتو بای :خودم😜😊😊
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
قدر دوستهای قدیمی را باید
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
امشب برای موزیک شب براتون یه لالایی خیلی قشنگ میذارم .
این و یه دوست مهربون برام فرستاد🎀
ممنون دوس جان 😊
👇🌙🎼👇
@adelehz
این و یه دوست مهربون برام فرستاد🎀
ممنون دوس جان 😊
👇🌙🎼👇
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کاش میشد
یک زمان هایی آدم
دست خودش را بگیرد
وببرد ...یک جای دور
یک جای ناشناس
یک جای تنها..
فقط برود و ببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک زمان هایی آدم
دست خودش را بگیرد
وببرد ...یک جای دور
یک جای ناشناس
یک جای تنها..
فقط برود و ببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
زن و مردی پس از ۶۳ سال زندگی مشترک این عکس ها رو در ۶۳مین سالگرد ازدواجشون گرفتند.
63سال!!!!!حالا من امیدوارم حدااقل بتونم تااخر جلسه خواستگاری باهاش کناربیام😂😂یکی مون نزنه اون یکی وبکشه😄
@adelehz
63سال!!!!!حالا من امیدوارم حدااقل بتونم تااخر جلسه خواستگاری باهاش کناربیام😂😂یکی مون نزنه اون یکی وبکشه😄
@adelehz