خداوندا آنچنان به دردهایمان برس که به غیر خودت به هیچ درمانگر دیگری نیندیشیم .
به غمگینان دلی شاد
به گرفتاران رهایی
به فقیران مکنت مالی
به سردرگمان راه
به حاجت مندان حاجتشان را ارزانی دار...
و به آنکه تورا میخواهد خودت را هدیه بده .
آمین
#یاربی
#عادله_زمانی
شب زیبا
🧿 @adelehz
به غمگینان دلی شاد
به گرفتاران رهایی
به فقیران مکنت مالی
به سردرگمان راه
به حاجت مندان حاجتشان را ارزانی دار...
و به آنکه تورا میخواهد خودت را هدیه بده .
آمین
#یاربی
#عادله_زمانی
شب زیبا
🧿 @adelehz
پیر خواهیم شد
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
خواهیم مرد
خاک خواهیم شد
اگر زندگی نکنیم.
و زندگی چیزی نیست جز دوست داشتن داشته ها و
نه داشتن دوست داشتنی ها
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوشبخت ها چی شکلی اند؟
شکل خاصی ندارند.فقط همه شان انقدربزرگ شده اند که برای خوشحال بودن منتظر هیچ کس نمیمانند.خوشحالیشان در گرو امدن یا ماندن هیچ غریبه ای نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
شکل خاصی ندارند.فقط همه شان انقدربزرگ شده اند که برای خوشحال بودن منتظر هیچ کس نمیمانند.خوشحالیشان در گرو امدن یا ماندن هیچ غریبه ای نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
آدما رو با تیپ و ظاهرشون قضاوت نکنید
شاید پشت یه ظاهر که به قول شما نامناسبه، یه قلب رئوف و سرشار از پاکی باشه
شاید یکم فکرش متفاوته
دلیل بر بد بودنش نیست
دلیل بر ناپاک بودنش نیست
هیچ انسانی هم خوب مطلق نیست
همه خطا داریم، همه نقص داریم
یکی ظاهرش،یکی هم باطنش
گل بی عیب خداست.
🧿 @adelehz
شاید پشت یه ظاهر که به قول شما نامناسبه، یه قلب رئوف و سرشار از پاکی باشه
شاید یکم فکرش متفاوته
دلیل بر بد بودنش نیست
دلیل بر ناپاک بودنش نیست
هیچ انسانی هم خوب مطلق نیست
همه خطا داریم، همه نقص داریم
یکی ظاهرش،یکی هم باطنش
گل بی عیب خداست.
🧿 @adelehz
میدانی رفیق جانم ...
زندگی همین ست .به خود خدا که زندگی چیزی فراتر از این نیست ..آن بالا بالاها میانه ی دنیای پولدارها و موفق ها بازهم زندگی همین چیزیست که تو میبینی گرچه کمی مجلل تر ولی ذاتش همین ست.
زندگی همین صبحهای آرام اشکهای نیمه شبی، خدایا چه میشودهای وقت وناوقت امیدهای رنگارنگ و شکرگزاری های ریز و درشت ست .
به خودت بیا رفیق جان زندگی کن و خسته نشو کسی نمیداند فردا راهم بما میدهند یا نه ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
زندگی همین ست .به خود خدا که زندگی چیزی فراتر از این نیست ..آن بالا بالاها میانه ی دنیای پولدارها و موفق ها بازهم زندگی همین چیزیست که تو میبینی گرچه کمی مجلل تر ولی ذاتش همین ست.
زندگی همین صبحهای آرام اشکهای نیمه شبی، خدایا چه میشودهای وقت وناوقت امیدهای رنگارنگ و شکرگزاری های ریز و درشت ست .
به خودت بیا رفیق جان زندگی کن و خسته نشو کسی نمیداند فردا راهم بما میدهند یا نه ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
وقتی باهاتون درد دل میکنیم یه جوری از بدبختی هاتون نگید که بشینیم غصه شما رو هم بخوریم 😥🥺😐
🧿 @adelehz
🧿 @adelehz
➰
بد خواهِ کسان هیچ به مقصد نرسد
یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد
من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من
تو نیک نبینی و به من بد نرسد...
خیام نیشابوری
همین یک بیت کافی ست برای زندگی
🧿 @adelehz
بد خواهِ کسان هیچ به مقصد نرسد
یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد
من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من
تو نیک نبینی و به من بد نرسد...
خیام نیشابوری
همین یک بیت کافی ست برای زندگی
🧿 @adelehz
تو مردانه قول دادی کنارم باشی
و من زنانه دوستت داشتم ...
امروز که رفته ای بازهم ثابت شد عشق زنانه بر قول مردانه می چربد...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
و من زنانه دوستت داشتم ...
امروز که رفته ای بازهم ثابت شد عشق زنانه بر قول مردانه می چربد...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
یه سندرومی هم هست به اسم جمعه پنداری
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
شیرین ترین کلمات غالبا دروغند.
اما من میدانم تو میدانی
تک تک مان میدانیم که دلمان میخواهد با حقیقت تلخ زخم بخوریم و به دروغ شیرین دلخوش نباشیم ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz
اما من میدانم تو میدانی
تک تک مان میدانیم که دلمان میخواهد با حقیقت تلخ زخم بخوریم و به دروغ شیرین دلخوش نباشیم ...
#عادله_زمانی
🧿 @adelehz