"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
گاهی از خودت سوال میکنی نمیشود بیخیال شوی؟
نمیشود کمی خودت را و فکرت را رها کنی؟
خلق شده ای مگر برای فکر کردنهای بیفایده همیشگی؟
من نمیدانم شاید من ادم بی اراده ای هستم شاید هم بر ذهنم ان سیطره ای که باید را ندارم شاید هم بقیه هم مثل من باشند اما سخت ترین کار دنیا برای من فکر نکردن به چیزی ست که ذهنم را مشغول میکند .
تصورش را بکن چشمت را صبح زود در تخت باز کنی و همان فکری که شب گذشته و شبها و روزهای قبل توی ذهن پرسه میزد بیاید روی صحنه ی مقابل چشمت ...
نمیدانم راهی برای زدودنش هست یا نه ولی من یکی هنوز حریف این فکرهای چموش نشده ام ..
فکرهای چموش فکرهای موذی فکرهای بدجنس ....
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدونم این واقعیه یا نه
ولی اگر واقعی باشه دلم برای بهروز خیلی میسوزه با این قسمتش از شریک زندگی ...
@adelehz
غم اگر به کوه گویم،
بگریزد و بریزد..!

هوشنگ ابتهاج

شب زیبا...

@adelehz
در حاشیه موتورسواری خانمها 😁😐😎
@adelehz
دوست داشتن در خفا کار ترسوهاست
هر وقت توانستی میان یک شهر فریاد بزنی دوستم داری آن زمان شجاع ترین مرد همان شهر خواهی بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آتشنشانها در تهران حین احیای سگی که در اتشسوزی دچار مشکل شده ست.
فقط که نباید کارخوب اروپایی ها رو نشون بدیم اطراف خودمون هم آدمهای مهربون زیادن
خداقوت آتشنشانهای مهربون شهر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این منم وقتی رژیم میگیرم
اون گنجشکه هم شیرینی خامه ای تازه کنار چای هلداره 😁
@adelehz
❤️
شب زیبا
@adelehz
بسیاری ازچیزهایی که امروز داری
همان دعاهایی بود
که فکر میکردی
خدا آنها را نمی‌شنود

خدایا شکرت که تنها نیرویی هستی که قابل تکیه کردنه و مهربونیت نهایتی نداره.
خدایا شکرت برای همه چی..❤️
@adelehz
نه که نشود
میشود اما به جان کندن
فراموش کردن کسی که دوستش داشتی را میگویم
شبیه جنگ ست
تمام میشود اما با هزار ویرانی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که مثل این گنجشک برای یار جان نثار میکند...
چه برای از دست دادن دارد؟
@adelehz
دلواپس روزهای بعد نباش
خدای دیروز امروز و فردا هم حضور دارد.
و این خودش انتهای خوشبختی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما بریم اون کشورا
با این تلفظامون حرف بزنیم
فکر میکنند عقب مونده ای چیزی هستیم 😂
@adelehz
گاهی برای خوب شدنِ حالت ‏نباید سمت آدما بری،
‏گزینه های امن تر ‏و مطمئن تری هم مثل
‏بارون
‏هوا
‏موسیقی
‏قهوه
هست...

@adelehz
عید آمده با عشق ، به قربان تو باشم
بی خویش زخود واله و حیران تو باشم
گشته است شکوفا گل روی تو به خاطر
جـان و دل من باش کـه جانان تو باش

عیدتون مبارک مهربونای من❤️💋❤️💋
@adelehz
حرف زدن کار خیلی سختی نیست، راستش را بخواهی بدانی حرف زدن در مورد دیگران در غیابشان که گاهی هم جنبه انتقادی داشته باشد آسان تر ست.یعنی اینکه بنشینی چیزهای منفی زندگی بقیه را بشماری و یا کارهای بدشان را سبک سنگین کنی و بگویی فلان کار را کرد که اینطور شد اصولا سخت نیست .چون در جایگاه طرف نیستی و فقط راحت حرفش را میزنی و خوب حالا در غیابش پیش کسی حرفی هم بزنی که زیاد مشکلی نخواهد داشت ...و ضرری هم به او نخواهد زد.
اما،اینجا یک چیزی ست که من و تو نمی دانیم شاید هم هنوز کسی به ما نگفته ست و شاید هم شنیده ایم و خواستیم توجه نکنیم .
وقتی مدام دیگران را نقد میکنیم هیچ ضرری به انها نمی رسانیم چون تمام ضررش متوجه خودمان خواهد شد .
چگونه؟خیلی آسان...
انرژی های منفی و زشتی که از بدگویی انها به وجود می اید در نزدیکترین جای ممکن فرود خواهد آمد و آن نزدیک ترین جای ممکن روح و ذهن و هاله ی زندگی پیرامون خود ماست .
اینطور میشود که کارها گره دار میشود و مشکلات پی هم جاری ...
و خودت هم نمیدانی اینهمه حال بد از کجا می ایند درحالی که خودت و خودت باعثش هستی ..
نمیخواهم بگویم شبیه کوزت زندگی کن سراسر گذشت و سکوت و مهربانی باش چون میدانم ادمیزاد صفحه ای ست که سیاه و سفید را باهم دارد و گل بی خار خداست.
اما میگویم نه بخاطر دیگری فقط به خاطر خودت و راه زندگیت دست از بدگویی راجع به دیگران بکش
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
فردا دیر است...
امروزت را همین امروز، زندگی کن!
همین امروز لذتش را ببر،
و همین امروز برای آرزوهایت تلاش کن...
حسرت یعنی در گذشته جا مانده‌ای،
و نگرانی یعنی اسیرِ آینده‌ای شده‌ای که هنوز نرسیده و اتفاقاتی که هنوز نیفتاده!
آینده‌ای که شاید نرسد
و اتفاقاتی که شاید نیفتد!
بی‌خیالِ چیزهایی که نبودن‌ِشان کیفیتِ بودنت را کم می‌کند
آرامش و لبخند را در آغوش بگیر و امروز را همان جوری که دوست داری زندگی کن...

@adelehz