به ادمهایی که دوستشان دارید زنگ بزنید.
صدایشان را بشنوید.
همه قرصهای آرام بخش را که در داروخانه ها
نمیفروشند!
#عادله_زمانی
@adelehz
صدایشان را بشنوید.
همه قرصهای آرام بخش را که در داروخانه ها
نمیفروشند!
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم گاهی دلش برای کسی تنگ میشود.
که خودش ازاو دور شده خواسته و با میل خودش
این نرسیدن خود خواسته برنده
اسکار غصه دار ترین دلتنگی دنیاست.
@adelehz
که خودش ازاو دور شده خواسته و با میل خودش
این نرسیدن خود خواسته برنده
اسکار غصه دار ترین دلتنگی دنیاست.
@adelehz
صبح یعنی هنوز پرونده زندگی باز است.
برای چنین چیز باارزشی باید جنگید❤️❤️❤️
جنگ امروز تان با زندگی
نیز به کام شما❤️❤️❤️
صبح به خیر رفقا🌸 روزی امروزتان هم فزون باد
@adelehz
برای چنین چیز باارزشی باید جنگید❤️❤️❤️
جنگ امروز تان با زندگی
نیز به کام شما❤️❤️❤️
صبح به خیر رفقا🌸 روزی امروزتان هم فزون باد
@adelehz
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم دلش برای داشته هایش
تنگ میشود روزی ...
فقط کافی ست زمان بگذرد..
مهم نیست چقدر بزرگ باشدیاکوچک
حتی اگر شده یک لقمه نان پنیرباشد
درخانه پدری..
#عادله_زمانی
@adelehz
تنگ میشود روزی ...
فقط کافی ست زمان بگذرد..
مهم نیست چقدر بزرگ باشدیاکوچک
حتی اگر شده یک لقمه نان پنیرباشد
درخانه پدری..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "دریا"از رستاک حلاج 🎼🎧🌜 دلشوره میگیرم هر وقت بارونه با گریه میخوابم هرجا زمستونه تا حال موهاشو ازباد میپرسم حس میکنم بادهم دیونه ی اونه🎼🎼🎼🎼🎼 @adelehz
لابلای رسیدگی به آرزوهای ماباقی
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
جدا از آرزو برای پربودن داخل سفره
باید برای پر بودن اطراف سفره هم
دعاکرد...
هیچ لقمه چربی بدون آنها که دوستشان داریم نمیچسبد..
❤️🍞🍜🍝🍕
@adelehz
باید برای پر بودن اطراف سفره هم
دعاکرد...
هیچ لقمه چربی بدون آنها که دوستشان داریم نمیچسبد..
❤️🍞🍜🍝🍕
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلخوشیم فقط این است
که اگر هزار سال ،هزار شهر،هزار آدم ازهم دوریم
ولی آسمانمان همه جا یکی ست...
#عادله_زمانی
فتو بای :خودم😜😊😊
@adelehz
که اگر هزار سال ،هزار شهر،هزار آدم ازهم دوریم
ولی آسمانمان همه جا یکی ست...
#عادله_زمانی
فتو بای :خودم😜😊😊
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
قدر دوستهای قدیمی را باید
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
امشب برای موزیک شب براتون یه لالایی خیلی قشنگ میذارم .
این و یه دوست مهربون برام فرستاد🎀
ممنون دوس جان 😊
👇🌙🎼👇
@adelehz
این و یه دوست مهربون برام فرستاد🎀
ممنون دوس جان 😊
👇🌙🎼👇
@adelehz