"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دراین شهر هزار چراغ روشن است.
ولی چراغ تنها یک خانه تویی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
چای بنوشم وببوسمت ..
چای تلخ مزه ندارد یحتمل جانا..
#عادله_زمانی
@adelehz
به ادمهایی که دوستشان دارید زنگ بزنید.
صدایشان را بشنوید.
همه قرصهای آرام بخش را که در داروخانه ها
نمیفروشند!
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم گاهی دلش برای کسی تنگ میشود.
که خودش ازاو دور شده خواسته و با میل خودش
این نرسیدن خود خواسته برنده
اسکار غصه دار ترین دلتنگی دنیاست.
@adelehz
صبح یعنی هنوز پرونده زندگی باز است.
برای چنین چیز باارزشی باید جنگید❤️❤️❤️
جنگ امروز تان با زندگی
نیز به کام شما❤️❤️❤️
صبح به خیر رفقا🌸 روزی امروزتان هم فزون باد
@adelehz
نفرین گل سرخ
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...

#فاضل_نظری
@adelehz
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم دلش برای داشته هایش
تنگ میشود روزی ...
فقط کافی ست زمان بگذرد..
مهم نیست چقدر بزرگ باشدیاکوچک
حتی اگر شده یک لقمه نان پنیرباشد
درخانه پدری..
#عادله_زمانی
@adelehz
بیا ای خسته خاطر دوست!
ای مانند من دل کنده و غمگین,
من اینجا
بس دلم تنگ است...!
#اخوان
@adelehz
موزیک شب قطعه "دریا"از رستاک حلاج 🎼🎧🌜 دلشوره میگیرم هر وقت بارونه با گریه میخوابم هرجا زمستونه تا حال موهاشو ازباد میپرسم حس میکنم بادهم دیونه ی اونه🎼🎼🎼🎼🎼 @adelehz
ولم کنید دیگه ..
کوله مو برداشتم میخام برم ازاین شهرغم انگیز😔
@adelehz
لابلای رسیدگی به آرزوهای ماباقی
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
شروع میکند به تابیدن
خورشید را نمیگویم
دوست داشتنش ..هر صبح
#عادله_زمانی
@adelehz
جدا از آرزو برای پربودن داخل سفره
باید برای پر بودن اطراف سفره هم
دعاکرد...
هیچ لقمه چربی بدون آنها که دوستشان داریم نمیچسبد..
❤️🍞🍜🍝🍕
@adelehz
خوبی مرگ آن است .
که میتوان هزار سال خوابید
وتورا خواب دید..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ینی میخوام بگم .ما خانوما ازاول
دغدغه های مشخصی داریم😂😜😄💋
@adelehz
دلخوشیم فقط این است
که اگر هزار سال ،هزار شهر،هزار آدم ازهم دوریم
ولی آسمانمان همه جا یکی ست...
#عادله_زمانی
فتو بای :خودم😜😊😊
@adelehz
قدر دوستهای قدیمی را باید
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
امشب برای موزیک شب براتون یه لالایی خیلی قشنگ میذارم .
این و یه دوست مهربون برام فرستاد🎀
ممنون دوس جان 😊
👇🌙🎼👇
@adelehz