زندگی
صد رنگ دارد
هرکدام از رنگهایش به تنهایی خیلی خاص نیستند اما درکنارهم ست که معنا می یابند
از روزهای رنگی استقبال کن اینها هرکدامشان رجی از زندگیت هستند.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
صد رنگ دارد
هرکدام از رنگهایش به تنهایی خیلی خاص نیستند اما درکنارهم ست که معنا می یابند
از روزهای رنگی استقبال کن اینها هرکدامشان رجی از زندگیت هستند.
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
تا حد امکان، هرچه میتوانید کمتر دربارهی کارهای خود صحبت کنید؛
آن هم تنها با کسانی که به شما دلگرمی و الهام میبخشند.
چون دنیا پُر از آدمهایی است که نفوس بد میزنند.
مردمی که تنها بلدند بگویند:
"اینکه محال است!" یا "واقعا که تو زیادی بلندپروازی!"
فلورانس اسکاول شین
@adelehz
آن هم تنها با کسانی که به شما دلگرمی و الهام میبخشند.
چون دنیا پُر از آدمهایی است که نفوس بد میزنند.
مردمی که تنها بلدند بگویند:
"اینکه محال است!" یا "واقعا که تو زیادی بلندپروازی!"
فلورانس اسکاول شین
@adelehz
دلتنگ روزهای خوب نباش
هر روز میتواند روز خوبی باشد
اگر کمی به خودت آسان تر بگیری
اگر اینقدر برای ریز و درشت غرق فکر نشوی
اگر قدر بودن خودت و عزیزانت را بدانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر روز میتواند روز خوبی باشد
اگر کمی به خودت آسان تر بگیری
اگر اینقدر برای ریز و درشت غرق فکر نشوی
اگر قدر بودن خودت و عزیزانت را بدانی...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر دیروز را سخت گذراندی
امروز منتظر آرامش و معجزه باش چرا که بعد هر سیاهی یک سپیدی برای طلوع منتظر نشسته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز منتظر آرامش و معجزه باش چرا که بعد هر سیاهی یک سپیدی برای طلوع منتظر نشسته ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا پرسيدن تاريخ تولد زنان تابوست؟
چرا زنان سن و سالشان را پنهان میكنند؟
چرا هر شناسنامه زنانه يك راز است؟
چه میشود كه زنان منكر بهايی میشوند كه بابت عمر پرداخت كردهاند؟
چرا ثروتی كه نامش تجربه و سن است، دور انداخته میشود؟
چرا هر خطی كه بر پيشانی میافتد به جای اينكه ردّی از كمال و بزرگی و پختگی باشد نشانهی نقص و نازيبايیست؟
چرا بايد چاقوهای جراحی صورتم را بشكافند و بتراشند تا باور كنم كه دوستداشتنی هستم؟
چرا بايد سوزنها گونههايم را بگزند تا حس كنم زيبايم؟
بگذار من زنی چندهزارساله باشم، بانوی كهنسال سال و ماه، خاتون قرنهای پياپی.
سن و سالم را دوست دارم، صورتم را، سيرتم را، بودنم را، نبودنم را، چه آنها را كه خداداد است و هديه و ميراث و چه آنها كه برای بهدستآوردنشان كوشيدهام.
به مقتضای ديگران، به پسند و خوشايند و تعريف زمانه و اين و آن، به پيروی از مدها و تمايلها و خطكشها و ترازوها كم و بيش نخواهم شد، كه آن سنجه و ترازو كه من خود را با آن میسنجم و میكشم از جنسی ديگر است.
عرفان نظرآهاری
@adelehz
چرا زنان سن و سالشان را پنهان میكنند؟
چرا هر شناسنامه زنانه يك راز است؟
چه میشود كه زنان منكر بهايی میشوند كه بابت عمر پرداخت كردهاند؟
چرا ثروتی كه نامش تجربه و سن است، دور انداخته میشود؟
چرا هر خطی كه بر پيشانی میافتد به جای اينكه ردّی از كمال و بزرگی و پختگی باشد نشانهی نقص و نازيبايیست؟
چرا بايد چاقوهای جراحی صورتم را بشكافند و بتراشند تا باور كنم كه دوستداشتنی هستم؟
چرا بايد سوزنها گونههايم را بگزند تا حس كنم زيبايم؟
بگذار من زنی چندهزارساله باشم، بانوی كهنسال سال و ماه، خاتون قرنهای پياپی.
سن و سالم را دوست دارم، صورتم را، سيرتم را، بودنم را، نبودنم را، چه آنها را كه خداداد است و هديه و ميراث و چه آنها كه برای بهدستآوردنشان كوشيدهام.
به مقتضای ديگران، به پسند و خوشايند و تعريف زمانه و اين و آن، به پيروی از مدها و تمايلها و خطكشها و ترازوها كم و بيش نخواهم شد، كه آن سنجه و ترازو كه من خود را با آن میسنجم و میكشم از جنسی ديگر است.
عرفان نظرآهاری
@adelehz
❤2
دل هر آدمی آسمان است..
هزارکبوترسفیدباچشمهای مرواریدی وسیاه دارد.وهربارکه دلش بگیرد یک کبوتر ازهزار تا پرپرمیزند وتمام میکند.خلاصه انهایی که آسمانشان ساکت وارام ست خیلی وقت است دلشان هرروز میگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
هزارکبوترسفیدباچشمهای مرواریدی وسیاه دارد.وهربارکه دلش بگیرد یک کبوتر ازهزار تا پرپرمیزند وتمام میکند.خلاصه انهایی که آسمانشان ساکت وارام ست خیلی وقت است دلشان هرروز میگیرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهربانی گلی ست که حتی اگر مال تو نباشد زیبایی اش نصیب توهم میشود.
دلت به روزهای مهربان بودن گرم باشد
مهربانی راه شادی را میگشاید.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلت به روزهای مهربان بودن گرم باشد
مهربانی راه شادی را میگشاید.
#عادله_زمانی
@adelehz
از عشق های بارور نشده
از دانه های جوانه نزده محبت
از جرقه های امیدی که دم نگرفت
از تمام نشدن ها روزی عبور میکنیم..
روزی راه رسیدن ها را پیدا میکنیم
شاید کمی دیر اما بی تردید شدنی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
از دانه های جوانه نزده محبت
از جرقه های امیدی که دم نگرفت
از تمام نشدن ها روزی عبور میکنیم..
روزی راه رسیدن ها را پیدا میکنیم
شاید کمی دیر اما بی تردید شدنی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
نیاید روزی که به شروع کردن روزها بدون تو عادت کرده باشم.
بخند و بتاب و آغاز کن صبحم را...
#عادله_زمانی
@adelehz
بخند و بتاب و آغاز کن صبحم را...
#عادله_زمانی
@adelehz
بسی گفتند: دل از عشق برگیر
که نیرنگ است و افسون است و جادوست!ولی ما دل به او بستیم و دیدیم،
که این زهر است
اما نوشداروست...
فریدون مشیری
@adelehz
که نیرنگ است و افسون است و جادوست!ولی ما دل به او بستیم و دیدیم،
که این زهر است
اما نوشداروست...
فریدون مشیری
@adelehz