دونیم کردن نیل به دست موسی معجزه نام گرفت..قلب من نیز از روز دیدنت دونیمه گشته
یکی برای خودم میطپد و یکی برای تو معجزه
توهم این بودپیامبر زندگیم
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی برای خودم میطپد و یکی برای تو معجزه
توهم این بودپیامبر زندگیم
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکان باایمان ترین ادمهای زمینند.
هیچ کودکی نه غم نان میخورد و نه دلنگران فرداست..کودکان بیشترازهمه ی عالم به خدا
ایمان و اعتماد دارند...بیشترازهمه دنیا..
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کودکی نه غم نان میخورد و نه دلنگران فرداست..کودکان بیشترازهمه ی عالم به خدا
ایمان و اعتماد دارند...بیشترازهمه دنیا..
#عادله_زمانی
@adelehz
عطر خوب غذا
حاصل مواد غذایی انچنانی نیست.
حاصل علاقه کسی ست که دلش
میخواهدبه بهانه غذا ساعتی را باشما بگذراند🍞🍲🍜
عصربخیر❤️
@adelehz
حاصل مواد غذایی انچنانی نیست.
حاصل علاقه کسی ست که دلش
میخواهدبه بهانه غذا ساعتی را باشما بگذراند🍞🍲🍜
عصربخیر❤️
@adelehz
موزیک شب قطعه نگاهت از فریدون آسرایی🎼🌙🎼
عجب حسی به من دادی
نه خوشحالم نه غمگینم 😔
@adelehz
جز اون خواننده هایست که هرچی میخونه و دوس دارم 😊😍
عجب حسی به من دادی
نه خوشحالم نه غمگینم 😔
@adelehz
جز اون خواننده هایست که هرچی میخونه و دوس دارم 😊😍
به ادمهایی که دوستشان دارید زنگ بزنید.
صدایشان را بشنوید.
همه قرصهای آرام بخش را که در داروخانه ها
نمیفروشند!
#عادله_زمانی
@adelehz
صدایشان را بشنوید.
همه قرصهای آرام بخش را که در داروخانه ها
نمیفروشند!
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم گاهی دلش برای کسی تنگ میشود.
که خودش ازاو دور شده خواسته و با میل خودش
این نرسیدن خود خواسته برنده
اسکار غصه دار ترین دلتنگی دنیاست.
@adelehz
که خودش ازاو دور شده خواسته و با میل خودش
این نرسیدن خود خواسته برنده
اسکار غصه دار ترین دلتنگی دنیاست.
@adelehz
صبح یعنی هنوز پرونده زندگی باز است.
برای چنین چیز باارزشی باید جنگید❤️❤️❤️
جنگ امروز تان با زندگی
نیز به کام شما❤️❤️❤️
صبح به خیر رفقا🌸 روزی امروزتان هم فزون باد
@adelehz
برای چنین چیز باارزشی باید جنگید❤️❤️❤️
جنگ امروز تان با زندگی
نیز به کام شما❤️❤️❤️
صبح به خیر رفقا🌸 روزی امروزتان هم فزون باد
@adelehz
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم دلش برای داشته هایش
تنگ میشود روزی ...
فقط کافی ست زمان بگذرد..
مهم نیست چقدر بزرگ باشدیاکوچک
حتی اگر شده یک لقمه نان پنیرباشد
درخانه پدری..
#عادله_زمانی
@adelehz
تنگ میشود روزی ...
فقط کافی ست زمان بگذرد..
مهم نیست چقدر بزرگ باشدیاکوچک
حتی اگر شده یک لقمه نان پنیرباشد
درخانه پدری..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "دریا"از رستاک حلاج 🎼🎧🌜 دلشوره میگیرم هر وقت بارونه با گریه میخوابم هرجا زمستونه تا حال موهاشو ازباد میپرسم حس میکنم بادهم دیونه ی اونه🎼🎼🎼🎼🎼 @adelehz
لابلای رسیدگی به آرزوهای ماباقی
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz
بندگانت ...دلتنگی های من را هم گاهی
ورق بزن خدایا ..
شب بخیر🌙وآرامش
@adelehz