This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز این دخترای گل هم مبارک ☺️
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شاید سالهابعدیک صبح جمعه
من باشم که برخیزم وگیسوان سفیدم راشانه بزنم.
و توکه بروی تاحلیم داغ ونان تازه بخری. وهردو منتظر نوه هایمان باشیم تا ازخواب برخیزند.وشایدهم تمامش رویای ناتمامی بیش نباشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
من باشم که برخیزم وگیسوان سفیدم راشانه بزنم.
و توکه بروی تاحلیم داغ ونان تازه بخری. وهردو منتظر نوه هایمان باشیم تا ازخواب برخیزند.وشایدهم تمامش رویای ناتمامی بیش نباشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
این چنین ست که
تو مرا به امید خلق کردی
پس هر طوفان پس از هر مشکل پس از هرشب من بازهم به امید تو برمیخیزم.
به امید اینکه تویی که هستی و حضورت مفهوم هر نور ست.
و مگر خودت نگفته ای که این درگه ما
درگه ناامیدی نیست ...
#عادله_زمانی
صبح تون پر برکت
@adelehz
تو مرا به امید خلق کردی
پس هر طوفان پس از هر مشکل پس از هرشب من بازهم به امید تو برمیخیزم.
به امید اینکه تویی که هستی و حضورت مفهوم هر نور ست.
و مگر خودت نگفته ای که این درگه ما
درگه ناامیدی نیست ...
#عادله_زمانی
صبح تون پر برکت
@adelehz
دوستت دارم و این شیرین ترین خیالی ست که هر صبح مرا از خواب بیدار میکند.
دوست داشتنت حال خوش دویدن میان شالیزارهاست...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتنت حال خوش دویدن میان شالیزارهاست...
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی روزهای دور نوجوانی این بود که تصور میکردی فرصت برای بدست اوردن زیاد داری تا بیست وچندسالگی سالها راه بود و اصلا این همه راه خیلی طول میکشید تا پیموده شود و اینکه کلی وقت بود برای رسیدن به هرچیزی
کلی وقت یعنی کلی امید یعنی کلی انگیزه
روزهای خوب نوجوانی همیشه امید پررنگ تر از هرچیزی بود .
آن سالها که صبح زود با یک دنیا امید سفید راهی دبیرستان میشدیم و فکر میکردیم دنیا را فتح خواهیم کرد اما دریغ ....
بعد از نوجوانی وقتی به سالهای جوانی میرسی و میبینی که دنیایی برای فتحت باقی نمانده خیلی دلت میشکند خیلی میخورد توی ذوقت
انگار آن نوجوان پرامید و پر از زندگی را برده اند و یک جوان مبهوت و رنگ پریده ی تهی شده را بازگرداندند...چقدر غم انگیز
میدانی رفیق
میانه بیست وچندسالگی اگر دلت خسته باشد و دست دلت به دل یک نفر که شبیه خودت ست گرم نباشد عجیب سخت میگذرد...
در میانه راه اگر منتظر هیچکس خاصی نباشی و دلت با دیدن هیچ بنی بشری پر نشود از حسهای رنگ رنگی
سخت خواهد گذشت..
این روزها عجیب به ان روزهای قشنگ نوجوانی نیازمندیم .به آن همه شور و امید و آسان گرفتن
این روزها رفیق
زندگی عجیب برما
سخت میگذرد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
کلی وقت یعنی کلی امید یعنی کلی انگیزه
روزهای خوب نوجوانی همیشه امید پررنگ تر از هرچیزی بود .
آن سالها که صبح زود با یک دنیا امید سفید راهی دبیرستان میشدیم و فکر میکردیم دنیا را فتح خواهیم کرد اما دریغ ....
بعد از نوجوانی وقتی به سالهای جوانی میرسی و میبینی که دنیایی برای فتحت باقی نمانده خیلی دلت میشکند خیلی میخورد توی ذوقت
انگار آن نوجوان پرامید و پر از زندگی را برده اند و یک جوان مبهوت و رنگ پریده ی تهی شده را بازگرداندند...چقدر غم انگیز
میدانی رفیق
میانه بیست وچندسالگی اگر دلت خسته باشد و دست دلت به دل یک نفر که شبیه خودت ست گرم نباشد عجیب سخت میگذرد...
در میانه راه اگر منتظر هیچکس خاصی نباشی و دلت با دیدن هیچ بنی بشری پر نشود از حسهای رنگ رنگی
سخت خواهد گذشت..
این روزها عجیب به ان روزهای قشنگ نوجوانی نیازمندیم .به آن همه شور و امید و آسان گرفتن
این روزها رفیق
زندگی عجیب برما
سخت میگذرد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
سال 1957 پزشکان آمریکا کشف کردند که لیمو ترش با آنتی اکسیدان بالا ضد تمامی سرطانهاست ، اما به ضرر جامعه پزشکی بود پس فاش نشد!
👈 لیموترش 10/000 هزار بار قوی تر از شیمی درمانی است !
لطفا منتشر کنید.
@adelehz
👈 لیموترش 10/000 هزار بار قوی تر از شیمی درمانی است !
لطفا منتشر کنید.
@adelehz
هرکجاهستی
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمها شبها میشکافند
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هرچه را در روز خیاطی کرده اند.
لبخندهای دروغین از لبشان را
نقاب های ساختگی صورتشان را
و ارامش دروغی چشمانشان را
ادمها شبها از خیاط بودن استعفا می دهند.
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
بعضی آدمها مثل عطر چای دم کشیده و خوش رنگ صبح هستند ..روزت را می سازند ..سر کیف زندگی می اورند تورا ..گرمت میکنند ..حواست به ادمهای خوش رنگ زندگی ات باشد نشود که یادت برود آنها را نشود که سرد شوند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz