Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
نوشته سه تا دزد با شنیدن صدای صاحبخونه اومدن از پنجره فرار کنند از طبقه چهارم پرت شدن وفوت کردند.
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot
و گفت:
اگر دوزخ را به من بخشند
هرگز هیچ عاشق را نسوزم
از بهر آنکه عشق
خود، او را صد بار
سوخته است..
عطار نیشابوری
تذکرة الاولیا
@adelehz
اگر دوزخ را به من بخشند
هرگز هیچ عاشق را نسوزم
از بهر آنکه عشق
خود، او را صد بار
سوخته است..
عطار نیشابوری
تذکرة الاولیا
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام
خواستم مخاطب قرار بدم اون افرادی رو که میان اصرار میکنن که کنار آدم باشن آدمهایی که پر از عقده ی دست کم گرفته شدن هستن .اینقد عشقبازی می کنند اینقد سماجت میکنن تا مطمئن بشن طرف مقابل میخوادشون اونوقت شروع میکنن اذیت کردن اونوقت طرف مقابلو نادیده می گیرن .اولش میان وعده ی موندن تا اخر عمر رو میدن ولی دقیقا اونا از همه کمتر ماندگارن.خواستم بگم زمین به طرز وحشتناکی گرده وحشتناک.خواستم بگم خدا تو قلبای اندوهناکه .خواستم بگم خدا حواسش به دلای شکسته بیشتر هست😭
@HarfBeManBot
سلام
خواستم مخاطب قرار بدم اون افرادی رو که میان اصرار میکنن که کنار آدم باشن آدمهایی که پر از عقده ی دست کم گرفته شدن هستن .اینقد عشقبازی می کنند اینقد سماجت میکنن تا مطمئن بشن طرف مقابل میخوادشون اونوقت شروع میکنن اذیت کردن اونوقت طرف مقابلو نادیده می گیرن .اولش میان وعده ی موندن تا اخر عمر رو میدن ولی دقیقا اونا از همه کمتر ماندگارن.خواستم بگم زمین به طرز وحشتناکی گرده وحشتناک.خواستم بگم خدا تو قلبای اندوهناکه .خواستم بگم خدا حواسش به دلای شکسته بیشتر هست😭
@HarfBeManBot
محبوبم
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز 20 ژوئن روز جهانی پناهنده ست .روز مردمانی که روزی خاطرات، شادی ها غمها، پدران ومادران عزیزان خانه و کاشانه و خیابان و دریک کلام روح شان را در زادگاهشان رها کردند و برای بدست آوردن زندگی کمی آسان تر راهی جایی دیگر از جهان شدند.
سفری که همیشه هم بی خطر نیست و در بسیاری از موارد سفری که شاید هرگز بازگشتی نداشته باشد.
مهاجران در خوابهای هرشب شان تا سالها خواب خانه هایشان را میبینند.
بازارهای شهرشان و خنده های مردمشان...بسیاری ازانها هنوز هم گاهی صبحها با بوی نان تازه دیارشان ازخواب بر میخیزند بوی نانی که وجود ندارد.
مهاجرت سخت ترین کار دنیاست برای بسیاری مهاجرت نوعی مرگ بدون مردن جسم ست .
به امید روزی که هیچ کس در دنیا به هیچ دلیلی مجبور به ترک خانه اش نشود.
به امید روزی که هیچ کاشانه ای خالی رها نگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
سفری که همیشه هم بی خطر نیست و در بسیاری از موارد سفری که شاید هرگز بازگشتی نداشته باشد.
مهاجران در خوابهای هرشب شان تا سالها خواب خانه هایشان را میبینند.
بازارهای شهرشان و خنده های مردمشان...بسیاری ازانها هنوز هم گاهی صبحها با بوی نان تازه دیارشان ازخواب بر میخیزند بوی نانی که وجود ندارد.
مهاجرت سخت ترین کار دنیاست برای بسیاری مهاجرت نوعی مرگ بدون مردن جسم ست .
به امید روزی که هیچ کس در دنیا به هیچ دلیلی مجبور به ترک خانه اش نشود.
به امید روزی که هیچ کاشانه ای خالی رها نگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz
و رسالت من این خواهد بود
تا دو استکان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم
حسین پناهی
@adelehz
تا دو استکان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم
حسین پناهی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سالهاست دیگردبستانی نیستم.
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
یه متنی رو توی کانالتون خوندم دلم عجیب گرفت همونی که میگفت یسری ادما به اصرار میان که بمونن کنارت ولی یهو میرن میگفت خدا تو دل ادمای شکسته هست .دلم شکسته خدا میدونه که چقدر بد و غیر منتظره دعا کنید خدا ارومم کنه .دلم میخواد ببخشم اما دیگه نمیتونم دلم میخواد خدا چوب بزنه آه بگیره من آه میکشم گاهی اوقات نباید بخشید
@HarfBeManBot
یه متنی رو توی کانالتون خوندم دلم عجیب گرفت همونی که میگفت یسری ادما به اصرار میان که بمونن کنارت ولی یهو میرن میگفت خدا تو دل ادمای شکسته هست .دلم شکسته خدا میدونه که چقدر بد و غیر منتظره دعا کنید خدا ارومم کنه .دلم میخواد ببخشم اما دیگه نمیتونم دلم میخواد خدا چوب بزنه آه بگیره من آه میکشم گاهی اوقات نباید بخشید
@HarfBeManBot
اگر سوزنی را در دستت فروکنی.دردمیکشی اما اگر سوزن دوم و سوم وچهارم را به همان نقطه بزنی دیگر درد را حس نمیکنی ..به این میگویند بی حسی دربرابر درد اگر سوزنها هزارتا هم بشوند تو حس نمیکنی سوزن ها دیگر نمیتوانند به تو درد بدهند...
ازیک جایی به بعد از دست کسی که همیشه آزارت داده دیگرناراحت نمی شوی چون او دیگر قدرت زجر دادن تورا ندارد.
اودیگر نمیتواند آزارت بدهد .
درواقع دربرابرش آنقدر بی حس میشوی که دیگر هیچ کدام ازآزارهایش تورا نمی رنجاند ..
تو نگاه میکنی و می روی ...
می روی و می روی
چون توحالا دربرابر او بی حسی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ازیک جایی به بعد از دست کسی که همیشه آزارت داده دیگرناراحت نمی شوی چون او دیگر قدرت زجر دادن تورا ندارد.
اودیگر نمیتواند آزارت بدهد .
درواقع دربرابرش آنقدر بی حس میشوی که دیگر هیچ کدام ازآزارهایش تورا نمی رنجاند ..
تو نگاه میکنی و می روی ...
می روی و می روی
چون توحالا دربرابر او بی حسی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ظهرای تابستون
@adelehz
@adelehz