پیامهای ناشناس
بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید.
هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم .
حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم.
👇👇👇
https://telegram.me/HarfBeManBot?start=Nzc0MzU1NTY2
بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید.
هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم .
حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم.
👇👇👇
https://telegram.me/HarfBeManBot?start=Nzc0MzU1NTY2
Telegram
حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
قدیمیترین و مطمئنترین بات پیام ناشناس
-
تازهها:
@HarfBeMan
پشتیبانی:
hi@sakkoo.me
ا Send Message را بزنید
-
تازهها:
@HarfBeMan
پشتیبانی:
hi@sakkoo.me
ا Send Message را بزنید
"زنی کهگم کردم " pinned «پیامهای ناشناس بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید. هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم . حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم. 👇👇👇 https…»
تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
آهنگ دراز شب رَنجوری مشتاق
با آن نتوان گفت که بیدار نباشد...
سعدی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
آهنگ دراز شب رَنجوری مشتاق
با آن نتوان گفت که بیدار نباشد...
سعدی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
در روزگاران پیشین، شغلی بنام خوشه چینی وجود داشت. آنها که دست شان تنگ بود و خرمن و مزرعه ای نداشتند، پشت سر دِروگر ها راه میرفتند و خوشه های جامانده را از زمین بر میداشتند و گاها صاحب مزرعه به دروگران دستور میداد که شلخته درو کنند تا چیزی هم گیر خوشه چین ها بیاید. حافظ نيز در شعرى چنين میفرماید :
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
دستفروشان «خوشه چین» های روزگار ما هستند، آنهايى که چشم دارند به اینکه از جیب ما «اسکناسی» بیرون بیاید و چیزی از بساط مختصرشان بخریم. گاهی لازم است شلخته درو کنیم و شلخته خرج کنیم ...
@adelehz.
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
دستفروشان «خوشه چین» های روزگار ما هستند، آنهايى که چشم دارند به اینکه از جیب ما «اسکناسی» بیرون بیاید و چیزی از بساط مختصرشان بخریم. گاهی لازم است شلخته درو کنیم و شلخته خرج کنیم ...
@adelehz.
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
نوشته سه تا دزد با شنیدن صدای صاحبخونه اومدن از پنجره فرار کنند از طبقه چهارم پرت شدن وفوت کردند.
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot
و گفت:
اگر دوزخ را به من بخشند
هرگز هیچ عاشق را نسوزم
از بهر آنکه عشق
خود، او را صد بار
سوخته است..
عطار نیشابوری
تذکرة الاولیا
@adelehz
اگر دوزخ را به من بخشند
هرگز هیچ عاشق را نسوزم
از بهر آنکه عشق
خود، او را صد بار
سوخته است..
عطار نیشابوری
تذکرة الاولیا
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام
خواستم مخاطب قرار بدم اون افرادی رو که میان اصرار میکنن که کنار آدم باشن آدمهایی که پر از عقده ی دست کم گرفته شدن هستن .اینقد عشقبازی می کنند اینقد سماجت میکنن تا مطمئن بشن طرف مقابل میخوادشون اونوقت شروع میکنن اذیت کردن اونوقت طرف مقابلو نادیده می گیرن .اولش میان وعده ی موندن تا اخر عمر رو میدن ولی دقیقا اونا از همه کمتر ماندگارن.خواستم بگم زمین به طرز وحشتناکی گرده وحشتناک.خواستم بگم خدا تو قلبای اندوهناکه .خواستم بگم خدا حواسش به دلای شکسته بیشتر هست😭
@HarfBeManBot
سلام
خواستم مخاطب قرار بدم اون افرادی رو که میان اصرار میکنن که کنار آدم باشن آدمهایی که پر از عقده ی دست کم گرفته شدن هستن .اینقد عشقبازی می کنند اینقد سماجت میکنن تا مطمئن بشن طرف مقابل میخوادشون اونوقت شروع میکنن اذیت کردن اونوقت طرف مقابلو نادیده می گیرن .اولش میان وعده ی موندن تا اخر عمر رو میدن ولی دقیقا اونا از همه کمتر ماندگارن.خواستم بگم زمین به طرز وحشتناکی گرده وحشتناک.خواستم بگم خدا تو قلبای اندوهناکه .خواستم بگم خدا حواسش به دلای شکسته بیشتر هست😭
@HarfBeManBot
محبوبم
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز 20 ژوئن روز جهانی پناهنده ست .روز مردمانی که روزی خاطرات، شادی ها غمها، پدران ومادران عزیزان خانه و کاشانه و خیابان و دریک کلام روح شان را در زادگاهشان رها کردند و برای بدست آوردن زندگی کمی آسان تر راهی جایی دیگر از جهان شدند.
سفری که همیشه هم بی خطر نیست و در بسیاری از موارد سفری که شاید هرگز بازگشتی نداشته باشد.
مهاجران در خوابهای هرشب شان تا سالها خواب خانه هایشان را میبینند.
بازارهای شهرشان و خنده های مردمشان...بسیاری ازانها هنوز هم گاهی صبحها با بوی نان تازه دیارشان ازخواب بر میخیزند بوی نانی که وجود ندارد.
مهاجرت سخت ترین کار دنیاست برای بسیاری مهاجرت نوعی مرگ بدون مردن جسم ست .
به امید روزی که هیچ کس در دنیا به هیچ دلیلی مجبور به ترک خانه اش نشود.
به امید روزی که هیچ کاشانه ای خالی رها نگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
سفری که همیشه هم بی خطر نیست و در بسیاری از موارد سفری که شاید هرگز بازگشتی نداشته باشد.
مهاجران در خوابهای هرشب شان تا سالها خواب خانه هایشان را میبینند.
بازارهای شهرشان و خنده های مردمشان...بسیاری ازانها هنوز هم گاهی صبحها با بوی نان تازه دیارشان ازخواب بر میخیزند بوی نانی که وجود ندارد.
مهاجرت سخت ترین کار دنیاست برای بسیاری مهاجرت نوعی مرگ بدون مردن جسم ست .
به امید روزی که هیچ کس در دنیا به هیچ دلیلی مجبور به ترک خانه اش نشود.
به امید روزی که هیچ کاشانه ای خالی رها نگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz