در زمان موسی خشکسالی پيش آمد.
آهوان در دشت، خدمت موسی رسيدند كه ما از تشنگی تلف می شويم و از خداوند متعال در خواست باران كن.
موسی به درگاه الهی شتافت و داستان آهوان را نقل نمود.
خداوند فرمود: موعد آن نرسيده
موسی هم برای آهوان جواب رد آورد.
تا اينكه يكی از آهوان داوطلب شد كه برای صحبت و مناجات بالای كوه طور رود. به دوستان خود گفت: اگر من جست و خیز کنان پایین آمدم بدانيد كه باران می آيد وگرنه اميدی نيست.
آهو به بالای كوه رفت و حضرت حق به او هم جواب رد داد. اما در راه برگشت وقتی به چشمان منتظر دوستانش نگاه كرد ناراحت شد. شروع به جست و خیز کرد و با خود گفت:
دوستانم را خوشحال می كنم و توكل می نمایم. تا پایین رفتن از کوه هنوز امید هست.
تا آهو به پائين كوه رسيد باران شروع به باريدن كرد
موسي معترض پروردگار شد.
خداوند به او فرمود: همان پاسخ تو را آهو نیز دریافت کرد با این تفاوت که آهو دوباره با توکل حرکت کرد و اين پاداش توكل او بود.
هیچوقت نا امید نشو. لحظه ی آخر شاید نتیجه عوض شود. همیشه توکلت به خدا باشد...
#شما_فرستادین
@adelehz
آهوان در دشت، خدمت موسی رسيدند كه ما از تشنگی تلف می شويم و از خداوند متعال در خواست باران كن.
موسی به درگاه الهی شتافت و داستان آهوان را نقل نمود.
خداوند فرمود: موعد آن نرسيده
موسی هم برای آهوان جواب رد آورد.
تا اينكه يكی از آهوان داوطلب شد كه برای صحبت و مناجات بالای كوه طور رود. به دوستان خود گفت: اگر من جست و خیز کنان پایین آمدم بدانيد كه باران می آيد وگرنه اميدی نيست.
آهو به بالای كوه رفت و حضرت حق به او هم جواب رد داد. اما در راه برگشت وقتی به چشمان منتظر دوستانش نگاه كرد ناراحت شد. شروع به جست و خیز کرد و با خود گفت:
دوستانم را خوشحال می كنم و توكل می نمایم. تا پایین رفتن از کوه هنوز امید هست.
تا آهو به پائين كوه رسيد باران شروع به باريدن كرد
موسي معترض پروردگار شد.
خداوند به او فرمود: همان پاسخ تو را آهو نیز دریافت کرد با این تفاوت که آهو دوباره با توکل حرکت کرد و اين پاداش توكل او بود.
هیچوقت نا امید نشو. لحظه ی آخر شاید نتیجه عوض شود. همیشه توکلت به خدا باشد...
#شما_فرستادین
@adelehz
کسی نميداند بعد از مرگ کجا خواهیم رفت.
وقتی بمیریم هیچ کس نميتواند دوباره همکلاممان شود.
پس چرا تا زنده ايم زندگی نکنیم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی بمیریم هیچ کس نميتواند دوباره همکلاممان شود.
پس چرا تا زنده ايم زندگی نکنیم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مراباخودت هرکجا که میروی ببر
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر به سفر
اگر به خواب
اگر به هرجا
تکه ای از من را باخودت ببر
اگر لبخندی
اگر بوسه ای
اگر نگاهی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
گوشواره های آلبالو را ببین .
دخترک بازی گوش دلم هر تابستان به تب دیدنت گوشواره های آلبالویش را به گوش میکند و به خانه برمیگردد..
#عادله_زمانی
@adelehz
دخترک بازی گوش دلم هر تابستان به تب دیدنت گوشواره های آلبالویش را به گوش میکند و به خانه برمیگردد..
#عادله_زمانی
@adelehz
پیامهای ناشناس
بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید.
هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم .
حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم.
👇👇👇
https://telegram.me/HarfBeManBot?start=Nzc0MzU1NTY2
بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید.
هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم .
حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم.
👇👇👇
https://telegram.me/HarfBeManBot?start=Nzc0MzU1NTY2
Telegram
حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
قدیمیترین و مطمئنترین بات پیام ناشناس
-
تازهها:
@HarfBeMan
پشتیبانی:
hi@sakkoo.me
ا Send Message را بزنید
-
تازهها:
@HarfBeMan
پشتیبانی:
hi@sakkoo.me
ا Send Message را بزنید
"زنی کهگم کردم " pinned «پیامهای ناشناس بخش جدیدی ست که به کانال اضافه شده ، میتونید حرفهایی که دوست دارید بگید و از این لینک درحد یک سطر برای من به شکل ناشناس بفرستید. هر روز سعی میکنم چندتایی ازشون و توی کانال بگذارم . حرفهایی که شاید مهلتی نباشه جایی دیگه بشنویم. 👇👇👇 https…»
تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
آهنگ دراز شب رَنجوری مشتاق
با آن نتوان گفت که بیدار نباشد...
سعدی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
تا شب نرود صبح پدیدار نباشد
آهنگ دراز شب رَنجوری مشتاق
با آن نتوان گفت که بیدار نباشد...
سعدی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
در روزگاران پیشین، شغلی بنام خوشه چینی وجود داشت. آنها که دست شان تنگ بود و خرمن و مزرعه ای نداشتند، پشت سر دِروگر ها راه میرفتند و خوشه های جامانده را از زمین بر میداشتند و گاها صاحب مزرعه به دروگران دستور میداد که شلخته درو کنند تا چیزی هم گیر خوشه چین ها بیاید. حافظ نيز در شعرى چنين میفرماید :
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
دستفروشان «خوشه چین» های روزگار ما هستند، آنهايى که چشم دارند به اینکه از جیب ما «اسکناسی» بیرون بیاید و چیزی از بساط مختصرشان بخریم. گاهی لازم است شلخته درو کنیم و شلخته خرج کنیم ...
@adelehz.
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
دستفروشان «خوشه چین» های روزگار ما هستند، آنهايى که چشم دارند به اینکه از جیب ما «اسکناسی» بیرون بیاید و چیزی از بساط مختصرشان بخریم. گاهی لازم است شلخته درو کنیم و شلخته خرج کنیم ...
@adelehz.
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
سلام،من شما رو ندیدم تا به حال ولی کانالتون خیلی حس و انرژی خوبی به من میده. دوست دارم امشب از خودم بگم به شما، اینکه خیلی اطرافیانم منو رنجوندن، درکم نکردن و...
قبل ترها خیلی از این موضوع ناراحت میشدم اما الان نه دیگه.
من خیلی افسردم کلی قرص و دارو میخورم. بخاطر ادمایی که 1قدم کوچک هم برای من بر نداشتن.
اما الان دیگه ناراحتی ندارم، دلم میخواد از این به بعد تمام حواسم به خودم و وجود خودم باشه و نه دیگران.
@HarfBeManBot
نوشته سه تا دزد با شنیدن صدای صاحبخونه اومدن از پنجره فرار کنند از طبقه چهارم پرت شدن وفوت کردند.
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
آدم نمیدونه دلش برای کی بسوزه 😢
خدایا خودت به همه مون رحم کن...
@adelehz
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
سلام . من از وقتی کانال شما رو شناختم دچار حس قشنگِ اراده شدم. هر روز همه ء پستها رو میخونم و اونایی رو هم که احساس میکنم میتونم ازشون الگو بگیرم رو سیو میکنم. خلاصه حالم با زنی که گم کردم هر روز بهتر و بهتر میشه.
دوستتون دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@HarfBeManBot
Forwarded from حرفتو ناشناس بهم بزن | Talk to Me Anonymously
#پیام_ناشناس
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot
زندگیمون قشنگ نبود! نیست! شایدم قشنگ نشه! پر از حرفیم ولی سکوت میکنیم که درد و رنجمون برا خودمون باشه ، ولی نا امید نشیم چون یه جاهایش خیلی زیباس فقط ما از بس دنبال نداشته هامونیم که زیبایی ها رو ندیدیم، پس بیاید هممون امیدوار باشیم 🙏دنیا یه جور نمیمونه❤️. آوان.
@HarfBeManBot