دوستت دارم
و پشیمان نیستم
حتی اگر درست نباشد .
چون ما دختران حواییم و از چیدن سیب ممنوعه پشیمان نخواهیم شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
و پشیمان نیستم
حتی اگر درست نباشد .
چون ما دختران حواییم و از چیدن سیب ممنوعه پشیمان نخواهیم شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی عزیزترین ها و نزدیک ترین های ما می توانند کاری کنند که خودمان را دست کم بگیریم، که خودمان را آنجوری که هستیم دوست نداشته باشیم، زیادی چاق ، زیادی لاغر، زیادی ساکت، زیادی شلوغ، زیادی اجتماعی، زیادی منزوی..... خلاصه همیشه یک چیز ی زیاد یا کم هست.
یاد بگیر شانه هایت را بیشتر از قبل بیندازی بالا.
یاد بگیر خیلی چیزها را نشنوی.
یاد بگیر کمتر خودت را توجیه کنی،
یاد بگیر سرت را کمی بالاتر نگاه داری،
با خودت مهربان تر باشی،
خودت را دوست داشته باشی،
یاد بگیر به خودت احترام بیشتری بگذاری . یاد بگیر حد و مرزت حد و مرزها را برای خودت و دیگران مشخص کنی.
یاد بگیر به دیگران نشان دهی تو نه زیاد و نه کم هستی، این مشکل آنهاست که ترازو دست گرفته اند و آدمها را زیاد و کم می بینند.
نگذار عزیزترین و نزدیک ترین هایت از تو چیزی بسازند بی شباهت به خودت
نیکی فیروزکوهی
@adelehz
یاد بگیر شانه هایت را بیشتر از قبل بیندازی بالا.
یاد بگیر خیلی چیزها را نشنوی.
یاد بگیر کمتر خودت را توجیه کنی،
یاد بگیر سرت را کمی بالاتر نگاه داری،
با خودت مهربان تر باشی،
خودت را دوست داشته باشی،
یاد بگیر به خودت احترام بیشتری بگذاری . یاد بگیر حد و مرزت حد و مرزها را برای خودت و دیگران مشخص کنی.
یاد بگیر به دیگران نشان دهی تو نه زیاد و نه کم هستی، این مشکل آنهاست که ترازو دست گرفته اند و آدمها را زیاد و کم می بینند.
نگذار عزیزترین و نزدیک ترین هایت از تو چیزی بسازند بی شباهت به خودت
نیکی فیروزکوهی
@adelehz
یه جایی تو بچگیامون واسه آخرین بار رفتیم تو کوچه و با دوستامون بازی کردیم بدون اینکه بدونیم آخرین بار بوده😔
@adelehz
@adelehz
عزیزم
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنیِّ فَإِنیِّ قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ
و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم.
[سوره بقره | ۸۶]
شب زیبا
@adelehz
و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم.
[سوره بقره | ۸۶]
شب زیبا
@adelehz
عصر جمعه سالها بعد اگر زنده بودم
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
«اقبال مسیح» کودک پاکستانی، در ده سالگی از کارگاه تولید فرش فرار کرد و به مبارزه با «کار کودکان» روی آورد. در یک سال ۳۰۰۰کودک را آگاه و از بردگی رهانید و اینکارش باعث شد صادرات فرش پاکستان افت کند!
در ۱۲سالگی، صاحبان سرمایه، اقبال را با صدوبیست گلوله ساچمهای کشتند!
دنیای غریبی ست...
@adelehz
در ۱۲سالگی، صاحبان سرمایه، اقبال را با صدوبیست گلوله ساچمهای کشتند!
دنیای غریبی ست...
@adelehz
نمیتوان انکار کرد که زندکی با تمام سختی هایش
زیباترین هدیه ای ست که خالق به مخلوقش داده ست .
لذت بخش و زیبا انچنان که فکر از دست دادنش سخت ست عجیب...
#عادله_زمانی
@adelehz
زیباترین هدیه ای ست که خالق به مخلوقش داده ست .
لذت بخش و زیبا انچنان که فکر از دست دادنش سخت ست عجیب...
#عادله_زمانی
@adelehz
ادمهای همیشه شنوا
که همیشه برایت وقت دارند .
انها که دلشان انقدر بزرگ ست که برای نشنیدنت بهانه نمی اورند.
انهایی که فقط روزهای شادی و وقت خنده کنارت نیستند..اینها چه جواهرات نایابی هستند.
اگر یکی از ان ادمهای همیشه شنوا را داری خیلی خوشبختی...
#عادله_زمانی
@adelehz
که همیشه برایت وقت دارند .
انها که دلشان انقدر بزرگ ست که برای نشنیدنت بهانه نمی اورند.
انهایی که فقط روزهای شادی و وقت خنده کنارت نیستند..اینها چه جواهرات نایابی هستند.
اگر یکی از ان ادمهای همیشه شنوا را داری خیلی خوشبختی...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتی که چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی می کشم از پنجره سر!
اندوه که
خورشید شدی ،تنگ غروب!
افسوس
که مهتاب شدی ، وقت سحر!
👤فریدون مشیری
@adelehz
چون ماه شبی می کشم از پنجره سر!
اندوه که
خورشید شدی ،تنگ غروب!
افسوس
که مهتاب شدی ، وقت سحر!
👤فریدون مشیری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب آدم دلش نمیاد این و دعوا کنه :)
@adelehz
@adelehz
آشپزی کردن یک وظیفه نیست
آشپزی کردن برای زنان راهی ست جهت نشان دادن عشق شان
با ترکیبهای جادویی زنان، دراشپزخانه هایشان مثل دیگهای جادو، مردان را مسخ عشق شان میکنند.
مردان زنانی را که برایشان عشق میپزند و دلبری بار میگذارند عجیب دوست دارند.
شاید همین علت ان ست که اولین زنی که هر مردی عاشقش میشود مادرش ست.....
#عادله_زمانی
📷 نسیم جان
@adelehz
آشپزی کردن برای زنان راهی ست جهت نشان دادن عشق شان
با ترکیبهای جادویی زنان، دراشپزخانه هایشان مثل دیگهای جادو، مردان را مسخ عشق شان میکنند.
مردان زنانی را که برایشان عشق میپزند و دلبری بار میگذارند عجیب دوست دارند.
شاید همین علت ان ست که اولین زنی که هر مردی عاشقش میشود مادرش ست.....
#عادله_زمانی
📷 نسیم جان
@adelehz
وخوبی درختی ست پراز شکوفه ...
که اگرگلبرگهایش تماما بریزد
بازهم اطرافش را زیبا میکند..
پس خوبی کنید و ایمان داشته باشید که میوه خوبی تان را حتی دیر برداشت خواهید کرد
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
که اگرگلبرگهایش تماما بریزد
بازهم اطرافش را زیبا میکند..
پس خوبی کنید و ایمان داشته باشید که میوه خوبی تان را حتی دیر برداشت خواهید کرد
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
نور خاصیت زیبایی دارد...
او شکافنده ی تاریکی هاست و قاتل سرما،وقتی دل شب در میان سرما وتنهایی نشسته ای هرگز گمان نخواهی کرد که ممکن ست ازاین شب تیره جان به سلامت بری.ولی نور همان معجزه ی لمس شدنی زندگی ست وقتی در صبح به خانه می تابد و شبت را می کشد.
نور باش گاهی برای زندگی خودت گاهی برای زندگی دیگران
شب سیاه زندگی شان را به قهقرا ببر ..
#عادله_زمانی
صبح پر از نور
@adelehz
او شکافنده ی تاریکی هاست و قاتل سرما،وقتی دل شب در میان سرما وتنهایی نشسته ای هرگز گمان نخواهی کرد که ممکن ست ازاین شب تیره جان به سلامت بری.ولی نور همان معجزه ی لمس شدنی زندگی ست وقتی در صبح به خانه می تابد و شبت را می کشد.
نور باش گاهی برای زندگی خودت گاهی برای زندگی دیگران
شب سیاه زندگی شان را به قهقرا ببر ..
#عادله_زمانی
صبح پر از نور
@adelehz