رها میکنم هرچیزی که اسیرم کرده ست
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر اسمش عشق باشد
هرچه مرا از انچه هستم دور کند غلط ست..
رها میکنم تا آرام شوم
این نه برای دیگران بلکه برای خودم خوب ست
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از جمله مشکلات پیاده ها در پیاده روها :)
@adelehz
@adelehz
چای ها
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
با تمام تلخی شان
آرام کننده اند.
من این تلخی آرام کننده را از هزار شیرینی بی قرار کننده بیشتر میخواهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستت دارم
و پشیمان نیستم
حتی اگر درست نباشد .
چون ما دختران حواییم و از چیدن سیب ممنوعه پشیمان نخواهیم شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
و پشیمان نیستم
حتی اگر درست نباشد .
چون ما دختران حواییم و از چیدن سیب ممنوعه پشیمان نخواهیم شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی عزیزترین ها و نزدیک ترین های ما می توانند کاری کنند که خودمان را دست کم بگیریم، که خودمان را آنجوری که هستیم دوست نداشته باشیم، زیادی چاق ، زیادی لاغر، زیادی ساکت، زیادی شلوغ، زیادی اجتماعی، زیادی منزوی..... خلاصه همیشه یک چیز ی زیاد یا کم هست.
یاد بگیر شانه هایت را بیشتر از قبل بیندازی بالا.
یاد بگیر خیلی چیزها را نشنوی.
یاد بگیر کمتر خودت را توجیه کنی،
یاد بگیر سرت را کمی بالاتر نگاه داری،
با خودت مهربان تر باشی،
خودت را دوست داشته باشی،
یاد بگیر به خودت احترام بیشتری بگذاری . یاد بگیر حد و مرزت حد و مرزها را برای خودت و دیگران مشخص کنی.
یاد بگیر به دیگران نشان دهی تو نه زیاد و نه کم هستی، این مشکل آنهاست که ترازو دست گرفته اند و آدمها را زیاد و کم می بینند.
نگذار عزیزترین و نزدیک ترین هایت از تو چیزی بسازند بی شباهت به خودت
نیکی فیروزکوهی
@adelehz
یاد بگیر شانه هایت را بیشتر از قبل بیندازی بالا.
یاد بگیر خیلی چیزها را نشنوی.
یاد بگیر کمتر خودت را توجیه کنی،
یاد بگیر سرت را کمی بالاتر نگاه داری،
با خودت مهربان تر باشی،
خودت را دوست داشته باشی،
یاد بگیر به خودت احترام بیشتری بگذاری . یاد بگیر حد و مرزت حد و مرزها را برای خودت و دیگران مشخص کنی.
یاد بگیر به دیگران نشان دهی تو نه زیاد و نه کم هستی، این مشکل آنهاست که ترازو دست گرفته اند و آدمها را زیاد و کم می بینند.
نگذار عزیزترین و نزدیک ترین هایت از تو چیزی بسازند بی شباهت به خودت
نیکی فیروزکوهی
@adelehz
یه جایی تو بچگیامون واسه آخرین بار رفتیم تو کوچه و با دوستامون بازی کردیم بدون اینکه بدونیم آخرین بار بوده😔
@adelehz
@adelehz
عزیزم
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیا خیلی هم پیچیده نیست
زندگی شاید همین استکان چای خوشرنگی ست که کنارم مینوشی ولبخندی که مثل قند از قندان لبانت برمیدارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنیِّ فَإِنیِّ قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ
و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم.
[سوره بقره | ۸۶]
شب زیبا
@adelehz
و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم.
[سوره بقره | ۸۶]
شب زیبا
@adelehz
عصر جمعه سالها بعد اگر زنده بودم
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
«اقبال مسیح» کودک پاکستانی، در ده سالگی از کارگاه تولید فرش فرار کرد و به مبارزه با «کار کودکان» روی آورد. در یک سال ۳۰۰۰کودک را آگاه و از بردگی رهانید و اینکارش باعث شد صادرات فرش پاکستان افت کند!
در ۱۲سالگی، صاحبان سرمایه، اقبال را با صدوبیست گلوله ساچمهای کشتند!
دنیای غریبی ست...
@adelehz
در ۱۲سالگی، صاحبان سرمایه، اقبال را با صدوبیست گلوله ساچمهای کشتند!
دنیای غریبی ست...
@adelehz
نمیتوان انکار کرد که زندکی با تمام سختی هایش
زیباترین هدیه ای ست که خالق به مخلوقش داده ست .
لذت بخش و زیبا انچنان که فکر از دست دادنش سخت ست عجیب...
#عادله_زمانی
@adelehz
زیباترین هدیه ای ست که خالق به مخلوقش داده ست .
لذت بخش و زیبا انچنان که فکر از دست دادنش سخت ست عجیب...
#عادله_زمانی
@adelehz
ادمهای همیشه شنوا
که همیشه برایت وقت دارند .
انها که دلشان انقدر بزرگ ست که برای نشنیدنت بهانه نمی اورند.
انهایی که فقط روزهای شادی و وقت خنده کنارت نیستند..اینها چه جواهرات نایابی هستند.
اگر یکی از ان ادمهای همیشه شنوا را داری خیلی خوشبختی...
#عادله_زمانی
@adelehz
که همیشه برایت وقت دارند .
انها که دلشان انقدر بزرگ ست که برای نشنیدنت بهانه نمی اورند.
انهایی که فقط روزهای شادی و وقت خنده کنارت نیستند..اینها چه جواهرات نایابی هستند.
اگر یکی از ان ادمهای همیشه شنوا را داری خیلی خوشبختی...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتی که چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی می کشم از پنجره سر!
اندوه که
خورشید شدی ،تنگ غروب!
افسوس
که مهتاب شدی ، وقت سحر!
👤فریدون مشیری
@adelehz
چون ماه شبی می کشم از پنجره سر!
اندوه که
خورشید شدی ،تنگ غروب!
افسوس
که مهتاب شدی ، وقت سحر!
👤فریدون مشیری
@adelehz