میدونی،یونانی ها آگهی ترحیم نمی نویسن.
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
جمعه حال گنگی ست میان خوشی و آرامش و دلواپسی
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاصه که امیدوارم آرزوهاتون همین روزها در شرف براورده شدن باشند ...❤️
@adelehz
@adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکجا هستی بخند.
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
من تنها عاشق تو نیستم،
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما شاید بتوانیم
زنان خانه و یا حتی مادر باشیم
شاید بتوانیم در اشپزخانه غذا بپزیم و سفره بچینیم .شاید بتوانیم قلب خانه شویم و دل مردی را گرم کنیم
اما یقین دارم ما دختران مادر
هرگز نخواهیم توانست مثل "مادر"شویم...
در واقع مادر هیچ گاه در هیچ جا تکرار نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
زنان خانه و یا حتی مادر باشیم
شاید بتوانیم در اشپزخانه غذا بپزیم و سفره بچینیم .شاید بتوانیم قلب خانه شویم و دل مردی را گرم کنیم
اما یقین دارم ما دختران مادر
هرگز نخواهیم توانست مثل "مادر"شویم...
در واقع مادر هیچ گاه در هیچ جا تکرار نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند
مشکلی گر سر راه تو ببندد تو بخند
غصه ها فانی وباقی همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم غصه برنجد تو بخند
@adelehz
مشکلی گر سر راه تو ببندد تو بخند
غصه ها فانی وباقی همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم غصه برنجد تو بخند
@adelehz
ما به حالهای خوب شدیدا نیازمندیم
از ان حالهایی که بی هوا خنده را مینشاند روی لبت بدون اینکه اتفاق خیلی خیلی خاصی افتاده باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
از ان حالهایی که بی هوا خنده را مینشاند روی لبت بدون اینکه اتفاق خیلی خیلی خاصی افتاده باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک جایی از جهان ناخودآگاه برميگردی و به خودت نگاه میکنی. تمام دغدغه ها و دلواپسی ها و ناراحتی هایت را کنار میگذاری و ناگهان روی زمین می نشینی. مثل یک جنین در رحم مادر تمام بدنت را درون بازوانت جمع میکنی و در سکوت مطلق به خودت فکر میکنی.از خودت خواهی پرسید که هی فلانی چرا اینقدر بد می آوری؟ممکن ست بغضی درون گلویت رخنه کند و قطره ای اشک بروی گونه ات سر بخورد.
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی زندگی همین ست آن لحظه واقعا از خودت میپرسی چرا به چیزهایی که میخواهی نمی رسی؟ چرا اصلا همیشه قلبت از آرزو پر و دستت از حاصل خالی می ماند؟شاید هم به خدا فکر کنی و بپرسی که پس آن همه دعا کجا رفت؟
راستش را بخواهی هیچکس نميتواند آن لحظه بتو پاسخ بدهد.و هرگز هم جوابی یافت نخواهی کرد. راستش را بخواهی حتی خودم هم نمی دانم پاسخ این سوالها چه خواهد بود.
اما تنها یک چیز را خوب میدانم که تو نهایتا از زمین بلند میشوی و به بقیه راه زندگی ات ادامه میدهی چنان که من این کار را خواهم کرد و تمام آدمهای دنیا هم...
ما آدمهای فراموش کردن دردها و دل بستن به امیدها هستیم هرچند که سالها منتظر و بارها شکست خورده باشیم بازهم دلمان میخواهد باور کنیم روزی دستمان از حاصل پر خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بنظرم برنده ها آن ها هستند که حتی بزرگترین مشکلات هم نميتوانند دلخوشی های کودکانه را در وجودشان به خواب ببرند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حرفی ست حسابی...
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نترس
غمگین نباش
ما نجاتت می دهیم ...
سوره عنکبوت
به امید خودت و فقط خودت جانان
حضرت عشق..خدای خوب
شب خوش
@adelehz
غمگین نباش
ما نجاتت می دهیم ...
سوره عنکبوت
به امید خودت و فقط خودت جانان
حضرت عشق..خدای خوب
شب خوش
@adelehz