یک قانون نانوشته در جهان وجود دارد که هیچ کس در موردش حرف نمی زند و آن این ست که زندگی رنگین کمان کوتاه و زیبایی ست که در آفاق های دور ظاهر میشود و اگر از دیدنش لذت نبری محو میشود و هرگز دوباره فرصت تماشایش بتو داده نخواهد شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم می گفت:
خوبست پنجشنبه ها درخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
روحشان شاد🥀
@adelehz
خوبست پنجشنبه ها درخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
روحشان شاد🥀
@adelehz
روزی خواهیم فهمید که تمام چیزهایی که برایشان گریه کردیم در واقع آن قدر هم مهم نبودند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این گنجیشکا چی میگن به هم صبح اول صبح؟ دیشب گرفتید خوابیدید دیگه، اتفاقی نیفتاده که بخواین واسه هم تعریف کنید؟
@adelehz
@adelehz
میدونی،یونانی ها آگهی ترحیم نمی نویسن.
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
جمعه حال گنگی ست میان خوشی و آرامش و دلواپسی
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاصه که امیدوارم آرزوهاتون همین روزها در شرف براورده شدن باشند ...❤️
@adelehz
@adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکجا هستی بخند.
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
من تنها عاشق تو نیستم،
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما شاید بتوانیم
زنان خانه و یا حتی مادر باشیم
شاید بتوانیم در اشپزخانه غذا بپزیم و سفره بچینیم .شاید بتوانیم قلب خانه شویم و دل مردی را گرم کنیم
اما یقین دارم ما دختران مادر
هرگز نخواهیم توانست مثل "مادر"شویم...
در واقع مادر هیچ گاه در هیچ جا تکرار نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
زنان خانه و یا حتی مادر باشیم
شاید بتوانیم در اشپزخانه غذا بپزیم و سفره بچینیم .شاید بتوانیم قلب خانه شویم و دل مردی را گرم کنیم
اما یقین دارم ما دختران مادر
هرگز نخواهیم توانست مثل "مادر"شویم...
در واقع مادر هیچ گاه در هیچ جا تکرار نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند
مشکلی گر سر راه تو ببندد تو بخند
غصه ها فانی وباقی همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم غصه برنجد تو بخند
@adelehz
مشکلی گر سر راه تو ببندد تو بخند
غصه ها فانی وباقی همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم غصه برنجد تو بخند
@adelehz
ما به حالهای خوب شدیدا نیازمندیم
از ان حالهایی که بی هوا خنده را مینشاند روی لبت بدون اینکه اتفاق خیلی خیلی خاصی افتاده باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
از ان حالهایی که بی هوا خنده را مینشاند روی لبت بدون اینکه اتفاق خیلی خیلی خاصی افتاده باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz