Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخند ..
توشاید ندانی
اما ممکن ست خنده ات
چراغی باشد در دل شب تار خانه ی کسی
بخند تا خانه ای،دلی تاریک نماند.
#عادله_زمانی
کلیپ از اقای علی ترکمان عزیز🌷
@adelehz
توشاید ندانی
اما ممکن ست خنده ات
چراغی باشد در دل شب تار خانه ی کسی
بخند تا خانه ای،دلی تاریک نماند.
#عادله_زمانی
کلیپ از اقای علی ترکمان عزیز🌷
@adelehz
و اینچنین آغاز دوباره حکومت صبحونه های جانان خصوصا کره مربای آلبالو رو اعلام می داریم :)
@adelehz
@adelehz
یک قانون نانوشته در جهان وجود دارد که هیچ کس در موردش حرف نمی زند و آن این ست که زندگی رنگین کمان کوتاه و زیبایی ست که در آفاق های دور ظاهر میشود و اگر از دیدنش لذت نبری محو میشود و هرگز دوباره فرصت تماشایش بتو داده نخواهد شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم می گفت:
خوبست پنجشنبه ها درخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
روحشان شاد🥀
@adelehz
خوبست پنجشنبه ها درخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
روحشان شاد🥀
@adelehz
روزی خواهیم فهمید که تمام چیزهایی که برایشان گریه کردیم در واقع آن قدر هم مهم نبودند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این گنجیشکا چی میگن به هم صبح اول صبح؟ دیشب گرفتید خوابیدید دیگه، اتفاقی نیفتاده که بخواین واسه هم تعریف کنید؟
@adelehz
@adelehz
میدونی،یونانی ها آگهی ترحیم نمی نویسن.
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
فقط یک سوال هست که بعد از مرگ هرکسی می پرسن: آیا اون عشق واقعی رو بدست آورد.
📽serendipity
@adelehz
جمعه حال گنگی ست میان خوشی و آرامش و دلواپسی
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
دقیقا نمیدانی در آرامشی یا دلت شور میزند ...
ولیکن دلت نمیخواهد تمام شود انگار شبیه زندگی ست که با وجود فراز ونشیب هایش هنوز دوستش داری...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاصه که امیدوارم آرزوهاتون همین روزها در شرف براورده شدن باشند ...❤️
@adelehz
@adelehz
چای نوشیدن با تو چه اتفاق خوبی ست .
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی گوش میشوی و من سراسر حرفم .وقتی تو خسته نمیشوی از شنیدن ومن از گفتن
خودخواه نیستم .گمان نکنی که دلم میخواهد همیشه من گوینده باشم اما واقعا وقتی تو شنونده ی دلتنگی های دخترانه ی منی
دنیا زیبا ترست...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکجا هستی بخند.
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
جهان چیزی جز دمی که از دستت می رود نیست و نخواهد بود.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر ❤️❤️
@adelehz
من تنها عاشق تو نیستم،
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz
من به تو مومنم،
همانطور که انسان با اصل و نسب،
به وطن ایمان دارد ..
غسان کنفانی
@adelehz