𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚 𝘽𝙖𝙘𝙠𝙪𝙥
1.54K subscribers
12 photos
25 videos
7 files
13 links
Main -https://t.me/Remind_With_Voice_Note

දිනලම ඉවරකරන්න!❤️‍🔥
ආසාවෙන් ඉගෙනගන්න!❤️‍🔥
Download Telegram
ලමයි මොකද කරන්නේ පාඩම් කරනවද
Anonymous Poll
60%
ඔව්ව්
40%
නෑ දැන් ටිකක් free
.

මේ දාපු practical Videos බැලුවද ලමයි..එක්කෙනෙක් හරි බැලුවනම් reaction එකක් දාන් යන්න බලන්න 🤗🤗
❤‍🔥254
🩷"

හෙට chemistry paper එකට ready d ලමයි දැන් ඔයාලා..pp එහෙම කරලා එහෙම නේද ඉන්නේ .❤️👉👈
🥰153
Channel එකේ නම මාරු කරා..dp මාරු කරා🥲 කලිම් නමට සෙට් වෙන්නේ නැති නිසා තව ඒවා දාපු නිසා..(practical videos වලට temp හැදුවේ )දිගටම තියන්නද චැනල් එක නැත්තම් අයින් කරලා දාන්නද 🤔
Anonymous Poll
86%
දිගටම තියපන් ඕක 😊
14%
අයින් කරලා දාපන් 🥲
💘2
මොකද කරන්නේ ලමයී..😏
පාඩම් වැඩ ද..
😌😀
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
7❤‍🔥4🤗1
God's Eye 👁️🔱🧠🧑🏻‍🏫.pdf
352.9 KB
Past papers mcq කරද්දි පොඩ්ඩක් බලන්න මේකත්

2009 ඉදන් 2022 වෙනකන් හැම mcq එකකටම discussion Videos තියෙනවා ⭕️ pdf එක zoom karala අදාල එක touch කරලා බලන්න


මේක කලිම් දාපු එකක්..කෝකටත් කියලා ආයේ දැම්මේ ඕන ලමයි බලන්න හුගක් වටින එකක් 📍
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😍131🤗1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 Dp එකට තමන්ගේ photos , number everyone 🔒 දාගෙන ඉන්න ගැණු ළමයි පරිස්සමෙන් ❤️‍🩹
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
17😢4💔1🤗1
මොකද මේ $PAWS 🐾 ?

මේක AirDrop එකක් හරියට
$DOGS 🐾 වගේ මේක අපිට ලොග් වෙලා Task ටික කරන්න තියෙන්නේ . මේක මේ මාසේ List වෙන්න ඕනි ඔයාලත් දැන්ම ස්ටාට් දාල ටික ඉවර කර ගන්න. 😒

How to Earn and Play

Joine Link 🟩
Go to Earn 🥶
Connect wallte 👛
Invite friends 🕺
Complete another tasks 🕊
December 30 List වෙනවලු. ඉක්මනට කරගන්න.. තේරෙන් නැති දෙයක් තියේනම් youtube එකේ search කරන්න. ඕනි තරම් videos තියේ..

➡️https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=sxLBslTp

කැමති අය try කරලා බලන්න 😎
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ලමයි පේරා ගැනනම් නෙවෙයි මේ මේ වචන ටික අනිවාර්යෙන් වැටිලා තියෙන කොදු කෙලින් කරලා ගැම්මෙන් වැඩ කරන්න හයියක් දෙනවා නියතයී......

අනිවාර්යයෙන්ම අහන්න. ජනක සර් ❤️
𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚 🔖
❤‍🔥134😍1
මොකද කරන්නේ ලමයී..වැඩ නේද..පාඩම් කරන ලමයි reaction එකක් දාගෙන යන්න බලන්න
👼🥰
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
53🥰5🤗3❤‍🔥1💘1😘1
Forwarded from Telega ✉️ Notifications
Enjoy our content? Advertise on this channel and reach a highly engaged audience! 👉🏻

It's easy with Telega.io. As the leading platform for native ads and integrations on Telegram, it provides user-friendly and efficient tools for quick and automated ad launches.

⚡️ Place your ad here in three simple steps:

1 Sign up

2 Top up the balance in a convenient way

3 Create your advertising post

If your ad aligns with our content, we’ll gladly publish it.

Start your promotion journey now!
📌 2013-2021 past paper analysis 🌝🩷
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥123😍1
https://t.me/AnuradhaPereraFinalPapers/448

අනුරාධ සර්ගේ Final papers guess papers ටික චැනල් එකේ දැම්මානේ poll එකක් දාලා p6 ppr එකට dwsk හරි දවස් දෙකක් වගෙ අනෙව් මන්දා මතකත් නෑ කොම හරි දවස් දෙක තුනක් තියලා වගෙව් මතක තියලා තමා දැම්මේ හුගක් ලමයි කිව්ව නිසා..🥲
ඒ ටික දැම්මේත් කලිම් ඒවා දාපු  AP final pprs guess pprs කියන චැනල් එකකින්...ඒවම premium stickers dala guess pprs final ටික සෙට් එක එකට දැම්මා..ඒ ටික එහෙම්ම forward කරාලා තමා දැම්මේ tag ek නැතුව caption wenas නොකර..සමහර credit goes කියලා තාම ඇති සමහර ඒවගේ..ඔක්කොගෙම දාපු නැති එක තමා දැන් වරද..
💔 අව්ලක් නෑ.. දැන් හොරු ටිකක් කරලා දාලා චැනල් එකේ mention කරලා චැනල් එකේ🙂
අනික අපි දන්නෑලු උස්සලා watermark තියෙනවා කියලා..🥺 ඒක නිසා තමා එයාලම දාපු credit goes කියලා  දාපු එකත් එහෙම් පිටින්ම අපේ එකෙත් ශෙයාර් කරේ.අයින් කරන්න පුළුවන් කම තියෙද්දි ..mechchara මෙහෙම එකක් වෙනවනම් දාන්නෙත් නෑ 🥲💔
ඔච්චර උස්සලා දාන්න ඔනි කමක් තිබ්බනම් exam එක අස්ස වෙනකන් ඉන්නෙත් නෑ 🥴

exam ඔන්න මෙන්න තියලා දැම්මෙත් නැති අයට ප්‍රයෝජනයක් ගන්න..නැත්තම් ඒකෙන් අරන් දාන්න ඔච්චර උවමනාවක් තියෙනම් මෙච්චර ඉන්නේ නෑ 🥲👍

අපි ලමයිව ගොඩක් රව්ට්ටලා තියෙන නිසා..කැමති ලමයි විතරක් ඉන්න අපි එක්ක..වරදක් තියෙනවා එක පැත්තකින් මගෙත් tag අයින් කරපු එක..ඒත් හොර වැඩක් කරා කියන්න පිලිගන්නෑ 🙂..ලමයි රව්ට්ටලා,, එහෙනම් credit දීපු ඒවත් අයින් කරනවා ..දැන් වැඩක් නෑ..ඔක්කොම delete කරා ලමයි 😌😀

අවසාන වශයෙන් මාත් වැරදි..සර්ගේ pprs දාපු එකමත්..🙂 තේරුම් ගැනීම ඔයාලට බාරයි..බනින අය බනින්න..
රන්ඩු වෙන්න අවශ්‍ය තාවයක් නැ ඔහොම වෙන චැනල් එක්ක 🥴..ඉන්න ලමයි ඉන්න..ඒත් හොරු කියලා චැනල් වල දාලා ඔහොම කරද්දි ඉවසල් ඉන්න බැරි නිසා මෙහෙම හෑල්ලක් දැම්මේ..🥲
අප්ප්‍රියයි එහෙම දැක්කම 💔
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥163🔥2
#telemetrio2024

Thanks For staying With Us 🩵🎉🎁
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥152🔥1🥰1
Channel එකේ aye exam කරන හෝ ඊලග පාර als කරන notes හා subject වලට අදාල දේවල් share කරන්න පුලුවන් admin එන්න කැමති ලමයි ඉන්නවනම් කියන්න..දෙන්නෙක් වගේ ගන්න 🤩🫣


Admin 🔂msg එකක් දාලා තියන්න..මේකට
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥4🥰1💘1