خوب تموم تا فردا 🩸 خوش گذشت فردا هم داریم ساعت نه شب یا ده شب بالا باشین 💜
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
بعضی وقتا از خودم میترسم چون دیگه رفتن آدما ناراحتم نمیکنه و اگر کاری کنن که اذیت بشم بدون هیچ ناراحتی و نگرانی ترکشون میکنم..
خدانکنه یکیو بخوام اونوقت دیگه واسه کصکش بازیاشم دلیل میارم که حتما صلاح بوده کصکش باشه.
🤣17💔5 4
یا یه فرقی بین منو بقیه باید باشه یا توام میشی مثل همونایی که دایرکتشون سین نمیخوره
🌚5🕊3❤🔥2💯2🤣1💔1🍓1 1
تو منو لوس میکنی و من یادم میره که چند سالمه، چقدر رنج کشیدم و کجای زمان قرار گرفتهام .