همیشه همینه به یکی زیاد احترام بزاری با بی احترامی جوابت میده به یکی زیاد اهمیت بدی با بی اهمیتی یکی گرون برات تموم شه ارزون میفروشتت
💔8👍4🌚3
همه میگن تو چرا انقد زود عصبانی میشی،
اما نمیدونن که پشت این همه خشم چه شبهاییه که هیچکس ازشون خبر نداره، چه جنگهاییه که بیصدا با خودم کردم و چه حرفهاییه که تو سکوت قورتشون دادم. این عصبانیت اصلاً آسون شکل نگرفته، فوران دردهاییه که سالها تحملشون کردم و روی هم انباشته شدن.
اما نمیدونن که پشت این همه خشم چه شبهاییه که هیچکس ازشون خبر نداره، چه جنگهاییه که بیصدا با خودم کردم و چه حرفهاییه که تو سکوت قورتشون دادم. این عصبانیت اصلاً آسون شکل نگرفته، فوران دردهاییه که سالها تحملشون کردم و روی هم انباشته شدن.
💔9🌚2🍓2
تاکسیک بودن بامزه نیس بزرگ شو و یادبگیر چطور باید یه نفرو دوست داشته باشی.
💯5❤🔥2🤣2🔥1
آدما همیشه تو اوج احترام و اهمیتی که بهشون میدی ظرفیت واقعیشونو نشون میدن
👍7🌚2💯2🤝1
خیانت میکنه چون برای دوست داشته شدن نیاز به دونفر داره، تا بزاره جای پدر و مادری که دوسش نداشتن.
🤣11❤3💔3💯2
من قلبم رو بهت دادم یه عالمه عشق بهت دادم حس امنیت بهت دادم تنها چیزی که لازم بود خودت داشته باشی لیاقت بود. متاسفانه نمیتونستم لیاقت داشتن همه اینارو بهت بدم عزیزم.
💔8