وقتی حتئ کاملأ حق بامنه، انقد عصبی میشم چرت و پرت میگم که دیگه حق با من نیست...
👍9😭4
همیشه همینه به یکی زیاد احترام بزاری با بی احترامی جوابت میده به یکی زیاد اهمیت بدی با بی اهمیتی یکی گرون برات تموم شه ارزون میفروشتت
💔8👍4🌚3
همه میگن تو چرا انقد زود عصبانی میشی،
اما نمیدونن که پشت این همه خشم چه شبهاییه که هیچکس ازشون خبر نداره، چه جنگهاییه که بیصدا با خودم کردم و چه حرفهاییه که تو سکوت قورتشون دادم. این عصبانیت اصلاً آسون شکل نگرفته، فوران دردهاییه که سالها تحملشون کردم و روی هم انباشته شدن.
اما نمیدونن که پشت این همه خشم چه شبهاییه که هیچکس ازشون خبر نداره، چه جنگهاییه که بیصدا با خودم کردم و چه حرفهاییه که تو سکوت قورتشون دادم. این عصبانیت اصلاً آسون شکل نگرفته، فوران دردهاییه که سالها تحملشون کردم و روی هم انباشته شدن.
💔9🌚2🍓2
تاکسیک بودن بامزه نیس بزرگ شو و یادبگیر چطور باید یه نفرو دوست داشته باشی.
💯5❤🔥2🤣2🔥1
آدما همیشه تو اوج احترام و اهمیتی که بهشون میدی ظرفیت واقعیشونو نشون میدن
👍7🌚2💯2🤝1
خیانت میکنه چون برای دوست داشته شدن نیاز به دونفر داره، تا بزاره جای پدر و مادری که دوسش نداشتن.
🤣11❤3💔3💯2