This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متولدین هر ماه اگه گربه بودن😂❤️
@VidoBebin
@VidoBebin
🤣8⚡3🔥2🥰1
اخلاقم جوریه که اگه با کسی دوست معمولی باشم عاشقم میشه ، ولی اگه با عشق و عاشقی
وارد رابطه بشم طرف سربه کوه و بیابون میذاره🙂↔️
وارد رابطه بشم طرف سربه کوه و بیابون میذاره🙂↔️
🤣9😁3🌚2😭2
06:06
برای بدست آوردن قلب من باید دوتا چیزو بشکنی، درایی که روت میبندم، قلب دخترای دورت.
من و دخترای دورش:
2🥰21 7🌚3🤣2😘2🍓1
طوری رفتار میکنم که انگار اهمیتی نمیدم، ولی در واقع حسود ترین، حواس جمع ترین و اورثینکر ترین و دیوونه ترین آدمیم که وجود داره.
مهم نیست با دخترا چه رابطه ای دارید مهم اینه اونا دوست ندارن شما با دختر دیگه ای حرف بزنید یا دوست شید.
❤7👍7 6