قلبتونو ندین دست کسی که دوسش
دارین، بدین دست کسی که دوستون داره
اون بهتر ازش مراقبت میکنه.🤌
دارین، بدین دست کسی که دوستون داره
اون بهتر ازش مراقبت میکنه.🤌
متاسفانه واسه زدن مخت زبون لاس زدن ندارم ولی خب اگه اجازه بدی، زبون لیس زدن دارم
من یکیو لازم دارم که بدونم٫ شبایی که از خودم متنفرم٫ اون هنوز دوسم داره.