🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
واسه هرکس همونقدری ارزش و وقت بذارید که اون میذاره، هر چیزی زیادیش دل و میزنه.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
واسه هرکس همونقدری ارزش و وقت بذارید که اون میذاره، هر چیزی زیادیش دل و میزنه.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤1👍1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
من خودم دیدم که این دفعه نگاهش سرد بود
سردی این حادثه قطعا برایم درد بود
خسته ام تا کی تحمل تا کجا صبر و قرار؟
کاش یک درصد شبیه گفته هایش مرد بود....
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
من خودم دیدم که این دفعه نگاهش سرد بود
سردی این حادثه قطعا برایم درد بود
خسته ام تا کی تحمل تا کجا صبر و قرار؟
کاش یک درصد شبیه گفته هایش مرد بود....
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤3👏1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
𝐘𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞.
قلب کسیو میشکونی که واست مهم نیست،ولی تاوانشو سر کسی میدی که دوسش داری
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
𝐘𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐯𝐞.
قلب کسیو میشکونی که واست مهم نیست،ولی تاوانشو سر کسی میدی که دوسش داری
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2👍2👏1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
ببينيد با هم ديگه چيكار كرديم كه درد و دل با chatgpt رو ترجيح ميديم تا آدم.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
ببينيد با هم ديگه چيكار كرديم كه درد و دل با chatgpt رو ترجيح ميديم تا آدم.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2😁2😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
اینکه کادر درمان تعطیلی نداره و همیشه باید سر کارش باشه مسأله نیست ،
مسأله اینجاست که چرا با اینکه بیشتر از بقیه کار میکنه ،
حقوقش از بقیه شغلهای خدماتی کمتره .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
اینکه کادر درمان تعطیلی نداره و همیشه باید سر کارش باشه مسأله نیست ،
مسأله اینجاست که چرا با اینکه بیشتر از بقیه کار میکنه ،
حقوقش از بقیه شغلهای خدماتی کمتره .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
👍2
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
وقتی آنلاینه ولی سین نمیکنه مثل مولانا
بهش بگو:
«دل من ببردی به کجا سپردی!؟
نه جوابگویی، نه دهی رهایی!»
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
وقتی آنلاینه ولی سین نمیکنه مثل مولانا
بهش بگو:
«دل من ببردی به کجا سپردی!؟
نه جوابگویی، نه دهی رهایی!»
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤1🔥1🥴1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
باید از همان دور دوستدارت میماندم؛
از نزدیک،
نا امیدکننده بودی عزیز من.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
باید از همان دور دوستدارت میماندم؛
از نزدیک،
نا امیدکننده بودی عزیز من.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
😢2❤1👀1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
به داشته ها ، موقعیت ها و آدم هایِ خوبِ زندگی ام فکر می کنم
به هرچیز یا هرکسی که دنیایِ مرا زیبا و حالِ مرا خوب می کند .
و می خندم ؛
به رویِ تمامِ روزهایِ خوبی که در راهَند ،
اتفاقاتِ خوبی که خواهند افتاد ،
و آرزوهایی که برآورده خواهند شد .
خوشبختی یعنی همین ؛
که زندگی را سخت نگیرم ،
که حالِ من خوب باشد .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
به داشته ها ، موقعیت ها و آدم هایِ خوبِ زندگی ام فکر می کنم
به هرچیز یا هرکسی که دنیایِ مرا زیبا و حالِ مرا خوب می کند .
و می خندم ؛
به رویِ تمامِ روزهایِ خوبی که در راهَند ،
اتفاقاتِ خوبی که خواهند افتاد ،
و آرزوهایی که برآورده خواهند شد .
خوشبختی یعنی همین ؛
که زندگی را سخت نگیرم ،
که حالِ من خوب باشد .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2
🗯🗯🗯🗯🗯🗯
میدونی چی
دمار از روزگار آدم درمیآره..؟
اینکه فکر میکنی
همهی آدما
قلبشون مثل خودته..!
و این خیلی بده . . .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
میدونی چی
دمار از روزگار آدم درمیآره..؟
اینکه فکر میکنی
همهی آدما
قلبشون مثل خودته..!
و این خیلی بده . . .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
👍2😢1
👍2❤1😁1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
گاهی شعر
سراغم را می گیرد
گاهی تو
چه فرق می کند
هر دو ختم می شوید
به دلتنگی های من....
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
گاهی شعر
سراغم را می گیرد
گاهی تو
چه فرق می کند
هر دو ختم می شوید
به دلتنگی های من....
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤1🔥1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
ازش پرسیدم اسم کسی رو که دوست داری چی سیو کردی؟
گفت:"my clavicle"
یعنی "ترقوهام"
چون ترقوه اولین استخونیه که تو بدن شکل میگیره و شکستنش دردناکترینه...
و خب این خیلی قشنگ بود ♥️
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
ازش پرسیدم اسم کسی رو که دوست داری چی سیو کردی؟
گفت:"my clavicle"
یعنی "ترقوهام"
چون ترقوه اولین استخونیه که تو بدن شکل میگیره و شکستنش دردناکترینه...
و خب این خیلی قشنگ بود ♥️
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤3
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
میگفت:
ما آدمهایِ «امروز را نَزیسته»
و مُضطرب در اندیشهی فرداییم.
و چه بَد احوالی...
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
میگفت:
ما آدمهایِ «امروز را نَزیسته»
و مُضطرب در اندیشهی فرداییم.
و چه بَد احوالی...
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
😢1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
خیلی گل دوست دارم؛ کسی که واسم گل میخره رو بیشتر و کسی که از لابهلای حرفام فهمیده گل مورد علاقهام چیه رو بیشترتر.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
خیلی گل دوست دارم؛ کسی که واسم گل میخره رو بیشتر و کسی که از لابهلای حرفام فهمیده گل مورد علاقهام چیه رو بیشترتر.
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2🥰1
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
هميشه هم نياز به يک دليل منطقى براى كارهايى كه ميكنى ندارى.
انجامش بده
چون دلت ميخواد،
چون حال ميده،
چون خوشحالت ميكنه .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
هميشه هم نياز به يک دليل منطقى براى كارهايى كه ميكنى ندارى.
انجامش بده
چون دلت ميخواد،
چون حال ميده،
چون خوشحالت ميكنه .
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
بعضی زخمها با هیچ عذرخواهیای ترمیم نمیشن،
به قول محمود درویش :
چگونه میشود به شاخهی شکسته فهماند
که باد عذرخواهی کرده است؟
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
بعضی زخمها با هیچ عذرخواهیای ترمیم نمیشن،
به قول محمود درویش :
چگونه میشود به شاخهی شکسته فهماند
که باد عذرخواهی کرده است؟
🆔@TweeTfun403
💭💭💭💭💭💭
❤2
❤2