The Traders Group
29 subscribers
37 photos
2 videos
5 links
Financially Coaching And Account Management @TheTradersGroup | Https://t.me/No1_Trading_Support
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
TUNTUTLAH ILMU & CARILAH SELAGI BOLEH ☄️

Itulah antara kata-kata & yang membuktikan bahawa ilmu sangat penting dalan hidup kita semua. Kalau ada peluang hangpa cari dari semua pelusuk dunia. Yang pasti ilmu yang bermanfaat akan kekal selamanya 🤫

Aku mampu beri apa sahaja untuk hangpa belajaq. Aku tak janjikan bulan dan bintang tapi kalau hangpa follow aku, hadam apa yang diajar insyaAllah senang nk buat profits dalam dunia trading. Follow rapat aku untuk ubah segalanya⚡️

#TheTradersGroup
https://t.me/phillipfutures
Sebelum kita memulakan Aktiviti kita pada hari Jumaat Barokah ni, jom sama sama semangat tap-tap reaction dulu sampai 200 🔥 jangan segan jangan malu tap2 sekarang

#TheTradersGroup
https://t.me/phillipfutures
Sebelum kita memulakan Aktiviti kita pada hari Jumaat Barokah ni, jom sama sama semangat tap-tap reaction dulu sampai 200 jangan segan jangan malu tap2 sekarang

#TheTradersGroup
https://t.me/phillipfutures
MAPPING ➡️👉🥇🇻🇦🚀👈

Semalm gold pacak hampir 220pips+. Gold pun dah pecah sideways. Plan kita adalah jika gold respect zone resistance H4 seperti Arrow Merah itu kita akan cari peluang Sell. Tapi jika gold terus break zone itu, kita akan counter Buy 🕯

kita tunggu setup yang terjadi baru counter untuk entry. Sekarang kita monitor dulu. Kita Trade bijak Okay💯

#TheTradersGroup
Gold Sell @ 2048 - 2051

SL 2053

Tp 2046
Tp 2044

Jaga Money Management hangpa ‼️
Alhamdulilah jumaat yang barokah , Zero float tuan puan . Tekan2 teruih jalan . Takyah tunggu lama2 . Tunggu apa secure la dulu sekit 🔥

Running 23 pips

#TheTradersGroup
Alhamdulilah , semua TP dah di rebat haa . Syukur untuk kita semua rezeki bulan baru . Meleleh gold haa 🕯

Running 46 pips

#TheTradersGroup
@phillipfutures
Kemon bende dah shunam takkan tak entry ? Share feedback hangpa sekarang lekaihh ‼️

@Phillipfutures

#TradeForLiving #TheTradersGroup
The Traders Group
Gold Sell @ 2048 - 2051 SL 2053 Tp 2046 Tp 2044 Jaga Money Management hangpa ‼️
Reason kenapa sell Gold 🔽

- M15 dbd/doubletop
- H1 Rejection
- Resistance H4

Ini barang confrim terjun. Gold kita dah Hit All TP. Running 97 pips+. Ada reason confirm meluncurrr. Aku harap hangpa dapat belajaq dengan apa yg aku sharekan 🤝🏻

#TheTradersGroup
MASTER OF GOLD JAMES WEEKLY PERFORMANCE TRADING 💰

Monday, 26 February 2024

XAUUSD SELL - 116PIPS
XAUUSD SELL - 103PIPS
XAUUSD SELL - 89PIPS
XAUUSD SELL - 86PIPS
XAUUSD SELL - 87PIPS

Tuesday, 27 February 2024

XAUUSD BUY - 58PIPS
XAUUSD BUY - 46PIPS
XAUUSD BUY - 55PIPS
XAUUSD BUY - 29PIPS
XAUUSD BUY - 46PIPS
XAUUSD BUY - 33PIPS

Wednesday, 28 February 2024

XAUUSD BUY - 30PIPS (SL)
XAUUSD SELL - 36PIPS
XAUUSD SELL - 30PIPS (SL)
XAUUSD SELL - 24PIPS
XAUUSD SELL - 38PIPS

Thursday, 29 FEBRUARY 2024

XAUUSD BUY - 28PIPS
XAUUSD BUY - 30PIPS (SL)
XAUUSD BUY - 95PIPS
XAUUSD BUY - 51PIPS

Friday, 1 MARCH 2024

XAUUSD SELL - 28PIPS
XAUUSD BUY - 30PIPS (SL)
XAUUSD BUY - 30PIPS (SL)
XAUUSD SELL - 51PIPS
XAUUSD SELL - 108PIPS

TOTAL WIN : 1207PIPS 💎
TOTAL LOSS : 150PIPS
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
The Traders Group Mindset: Salam Jumaat & Happy Friday! ✔️

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.



Sedar tak sedar, hari last untuk kita trade minggu ni. Minggu ni ada baik ke untuk korang?

Mat doakan semua dapat exit dengan withdrawal harini, jom kita bantai market sama2. 💯
Forwarded from Sha Fiqa
E + e setup.. ❤️
Salam jumaat semua
Kalau ada rezeki lebih dalam trading minggu ni, sedekah la sikit sebanyak dekat orang yang memerlukan. Beli makann sikit sebanyak letak dekat masjid kalian pun okay. InsyAllah dalam sedekah tu, ada keberkatan rezeki.
Before/After Analysis “EE Setup” by TheTradersGroup 📊

📈 GBPUSD BUY +90PIPS

Ni ialah bukti yang bukan Gold sahaja korang boleh pakai “E+E Setup” tapi currency pun boleh dan tengok jauh mana pergi.

Practice makes perfect



Sentiasa backtest balik supaya korang lagi power bila guna EE Setup. Tak perlu dah cari technique/strategy lain. Stay consistent traders! 🤑

#inthetradersgroupwetrust
Jom live
Mapping/Analysis by THE TRADERS GROUP 📊

XAU/USD



🔻 H1 Bullish Engulfing
🔻 Rally Base Rally

Semalam, Mat ada suruh korang letak pending order disebabkan H1 Bullish Engulfing + Rally Base Rally.

Price sikit je lagi nak collect tapi terus fly. Mat target selagi price tak breakout H1 Base selagi tu lah price akan buat kenaikan.

Hati-hati for tonight, NFP malam ni so manipulation akan berlaku since price sekarang dekat all time high.

#MappingwithTheTradersGroup | Stay tuned for the signal! ✔️
The Traders Group TikTok Livetrade🔔

Mat dah ready untuk livetrade dengan korang semua students MatMemorex.
Jom meriahkan majlis livetrade kita malamni.

Mat nak grow account 100$ untuk live harini, if ada peluang untuk setup layer pun Mat akan ajak korang juga dalam livetrade tiktok malamni