فردا که محرمه میخوایی به مردم بگی امام حسین مرگ رو به جون خرید ولی ذلت بیعت با یزید رو قبول نکرد؟! بعد مردم نمی پرسن پس چرا دوماه داشتی بیعت با مثل یزید رو عادی سازی میکردی آقای مداح؟!
✍ حوّا
🆔 @TheRight
✍ حوّا
🆔 @TheRight
⭕️ و روسیاهی به ذغال خواهد ماند!
▪️ترامپ اصرار داشت قبول تفاهمنامه توسط ایران در روز تولدش(یکشنبه)انجام شود و در حالی که مراسم جشن تولدش در جریان بود،قبول تفاهمنامه خاتمه جنگ از سوی ایران را اعلام کرد.
▪️شعام با صدور بیانیه ای،ضمن اعلام پذیرش تفاهم در روز تولد ترامپ و امضای آن در روز جمعه اعلام کرد:«بر اساس توافقات انجام شده،جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه،محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد».
▪️ترامپ دقایقی بعد از اعلام پذیرش توافق:«اگر تهران توافق نهایی را انجام ندهد،حملات را از سر می گیریم.تنگه هرمز باید فوراً باز شود و برای همیشه رایگان بماند،ایران تا ۱۵ سال غنیسازی نخواهد کرد».
▪️نتانیاهو بعد از اعلام قبول توافق از جانب ج.ا.ا :«ارتش اسرائیل از لبنان عقب نشینی نخواهد کرد و اسرائیل خود را ملزم به رعایت بند مربوط به لبنان در توافق آمریکا و ایران نمیبیند».
🔻توافق میان ج.ا و شیطان بزرگ،مُرده به دنیا آمد! توافقی که بلافاصله پس از اعلام، توسط حملات اسرائیل به لبنان زیر پا گذاشته شد! توافقی که قرار بود هدیه تولد ترامپ و سوخت تبلیغاتی او برای اعلام پیروزی بر ج.ا باشد! توافقی که برخی جزئیات آن توسط بیانیه دولت پاکستان به اطلاع مردم ایران رسید!
🔻حتی کودکان امت مبعوث شده ایران، عملی شدن این توافق را باور ندارند! توافقی که قرار است "خوابهای طلایی" برخی "تشنگان قدرت" در ایران را تعبیر کند!
🔻برنده این توافق ترامپ بود همان گونه که برنده نبرد ۳۹ روزه،ملت مسلمان ایران بودند!ملتی که با تداوم دفاع و ایجاد "بازدارندگی" می توانستند پس از تنبیه متجاوزین آمریکایی_صهیونی،پیروزی حقیقی را جشن بگیرند!
🔻بدیهی است این توافق منجر به برآورده شدن مطالبات ج.ا نخواهد شد و حتی سایه جنگ و تجاوز مجدد دشمن آمریکایی_صهیونی را از سر کشورمان کوتاه نمی کند!
🔻هر چند ملت مبعوث شده ایران اسلامی،از تحمیل این توافق،خشمگین هستند و جز با خونخواهی رهبر شهید و تمامی شهدای مظلوم این نبرد، آرام نخواهند شد اما این توافق در حاشیه خود اتفاقاتی را رقم زد که برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت!
🔻این مذاکره و توافق و حواشی آن،چهره حقیقی بسیاری از مدعیان را آشکار کرد و میزان وفاداری و التزام آنها به ولایت فقیه و ارزشهای اصلی انقلاب اسلامی را علنی کرد! بسیاری از مدعیان "خوش سابقه" در این روند،غربال و مردود شده و عملا از فهرست زمینه سازان ظهور،حذف شدند!
همان گونه که بسیاری نیز به واسطه تحولات این ایام به صف سربازان انقلاب اسلامی پیوستند!
تحولات چند ماه اخیر،ملت انقلابی و مومن ایران را به سطحی عالی از بلوغ فکری و عقلانی رساند، آنچنان که لایق سربازی ظهور باشند و تحمل داغها و سختیهای این ایام،یکایک ملت مبعوث شده را به حدی از صلابت و استحکام ارتقا داد که به تعبیر احادیث،مصداق "زُبُرالحَدید"(قطعات پولاد)شدند تا توان همراهی ولی عصر(عج) در نبرد آخرالزمانی حضرتش را پیدا کنند!
🔻و ملت انقلابی و مومن ایران،انتقام همه شهیدان مظلوم تاریخش را از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت! هر چند دنیا پرستان و قدرت طلبان نخواهند و نفهمند!
✍ صادق کوشکی
🆔 @TheRight
▪️ترامپ اصرار داشت قبول تفاهمنامه توسط ایران در روز تولدش(یکشنبه)انجام شود و در حالی که مراسم جشن تولدش در جریان بود،قبول تفاهمنامه خاتمه جنگ از سوی ایران را اعلام کرد.
▪️شعام با صدور بیانیه ای،ضمن اعلام پذیرش تفاهم در روز تولد ترامپ و امضای آن در روز جمعه اعلام کرد:«بر اساس توافقات انجام شده،جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه،محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد».
▪️ترامپ دقایقی بعد از اعلام پذیرش توافق:«اگر تهران توافق نهایی را انجام ندهد،حملات را از سر می گیریم.تنگه هرمز باید فوراً باز شود و برای همیشه رایگان بماند،ایران تا ۱۵ سال غنیسازی نخواهد کرد».
▪️نتانیاهو بعد از اعلام قبول توافق از جانب ج.ا.ا :«ارتش اسرائیل از لبنان عقب نشینی نخواهد کرد و اسرائیل خود را ملزم به رعایت بند مربوط به لبنان در توافق آمریکا و ایران نمیبیند».
🔻توافق میان ج.ا و شیطان بزرگ،مُرده به دنیا آمد! توافقی که بلافاصله پس از اعلام، توسط حملات اسرائیل به لبنان زیر پا گذاشته شد! توافقی که قرار بود هدیه تولد ترامپ و سوخت تبلیغاتی او برای اعلام پیروزی بر ج.ا باشد! توافقی که برخی جزئیات آن توسط بیانیه دولت پاکستان به اطلاع مردم ایران رسید!
🔻حتی کودکان امت مبعوث شده ایران، عملی شدن این توافق را باور ندارند! توافقی که قرار است "خوابهای طلایی" برخی "تشنگان قدرت" در ایران را تعبیر کند!
🔻برنده این توافق ترامپ بود همان گونه که برنده نبرد ۳۹ روزه،ملت مسلمان ایران بودند!ملتی که با تداوم دفاع و ایجاد "بازدارندگی" می توانستند پس از تنبیه متجاوزین آمریکایی_صهیونی،پیروزی حقیقی را جشن بگیرند!
🔻بدیهی است این توافق منجر به برآورده شدن مطالبات ج.ا نخواهد شد و حتی سایه جنگ و تجاوز مجدد دشمن آمریکایی_صهیونی را از سر کشورمان کوتاه نمی کند!
🔻هر چند ملت مبعوث شده ایران اسلامی،از تحمیل این توافق،خشمگین هستند و جز با خونخواهی رهبر شهید و تمامی شهدای مظلوم این نبرد، آرام نخواهند شد اما این توافق در حاشیه خود اتفاقاتی را رقم زد که برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت!
🔻این مذاکره و توافق و حواشی آن،چهره حقیقی بسیاری از مدعیان را آشکار کرد و میزان وفاداری و التزام آنها به ولایت فقیه و ارزشهای اصلی انقلاب اسلامی را علنی کرد! بسیاری از مدعیان "خوش سابقه" در این روند،غربال و مردود شده و عملا از فهرست زمینه سازان ظهور،حذف شدند!
همان گونه که بسیاری نیز به واسطه تحولات این ایام به صف سربازان انقلاب اسلامی پیوستند!
تحولات چند ماه اخیر،ملت انقلابی و مومن ایران را به سطحی عالی از بلوغ فکری و عقلانی رساند، آنچنان که لایق سربازی ظهور باشند و تحمل داغها و سختیهای این ایام،یکایک ملت مبعوث شده را به حدی از صلابت و استحکام ارتقا داد که به تعبیر احادیث،مصداق "زُبُرالحَدید"(قطعات پولاد)شدند تا توان همراهی ولی عصر(عج) در نبرد آخرالزمانی حضرتش را پیدا کنند!
🔻و ملت انقلابی و مومن ایران،انتقام همه شهیدان مظلوم تاریخش را از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت! هر چند دنیا پرستان و قدرت طلبان نخواهند و نفهمند!
✍ صادق کوشکی
🆔 @TheRight
امیرالمؤمنین:
از همنشينى با دروغگو بپرهيز! زيـرا او، دور را بـه تـو نزديـک، و نزدیک را به تو، دور نشان مىدهد.
🆔 @TheRight
از همنشينى با دروغگو بپرهيز! زيـرا او، دور را بـه تـو نزديـک، و نزدیک را به تو، دور نشان مىدهد.
🆔 @TheRight
در جنگ بعدی:
١. اهرم مؤثر مسدودسازی تنگه هرمز را نداریم.
۲. همراهی حزبالله لبنان را هم نخواهیم داشت.
چند وقتیست دشمن در صدد جایگزینیِ مسیر جدید انتقال انرژی، و تدبیر اساسی و مؤثر در مقابله با مسدودی تنگه هرمز است. فلذا در جنگ بعدی که خودش شروع خواهد کرد، دچار هیچ غافلگیری بابت مسدودی تنگه هزمز و حتی مسدودی بابالمندب نخواهدشد.
از طرفی، با ضمیمه کردن متن توافق به
یک قطعنامهی مرتبط در شورای امنیتِ سازمان ملل، باز نگهداشتن تنگهی هرمز را برای ایران الزامآور کرده، و مقدمات اجماع بیتالمللی علیه اقدام به بستن تنگه هرمز را از پیش فراهم خواهد ساخت.
اما حزبالله لبنان؛ مقاومت لبنان در این جنگ، به این نتیجه رسید که جمهوریاسلامی، اعتباری برای امنیت جنوب لبنان قائل نیست. فلذا در جنگ بعدی، جان مردم لبنان را فدای مصلحتاندیشیهای مُضرِّ مسئولان محافظهکار جمهوری اسلامی، نخواهد کرد.
#خسارت_محضتر
✍️ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
١. اهرم مؤثر مسدودسازی تنگه هرمز را نداریم.
۲. همراهی حزبالله لبنان را هم نخواهیم داشت.
چند وقتیست دشمن در صدد جایگزینیِ مسیر جدید انتقال انرژی، و تدبیر اساسی و مؤثر در مقابله با مسدودی تنگه هرمز است. فلذا در جنگ بعدی که خودش شروع خواهد کرد، دچار هیچ غافلگیری بابت مسدودی تنگه هزمز و حتی مسدودی بابالمندب نخواهدشد.
از طرفی، با ضمیمه کردن متن توافق به
یک قطعنامهی مرتبط در شورای امنیتِ سازمان ملل، باز نگهداشتن تنگهی هرمز را برای ایران الزامآور کرده، و مقدمات اجماع بیتالمللی علیه اقدام به بستن تنگه هرمز را از پیش فراهم خواهد ساخت.
اما حزبالله لبنان؛ مقاومت لبنان در این جنگ، به این نتیجه رسید که جمهوریاسلامی، اعتباری برای امنیت جنوب لبنان قائل نیست. فلذا در جنگ بعدی، جان مردم لبنان را فدای مصلحتاندیشیهای مُضرِّ مسئولان محافظهکار جمهوری اسلامی، نخواهد کرد.
#خسارت_محضتر
✍️ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
⭕️ تنگه احد را هنگامی رها کردند که خیال کردند جنگ پایان یافته و پیروز شدهاند.
⚠️ به شوق جمعآوری غنائم(دلارهای بلوکه شده) تنگه را رها نکنید.
🆔 @TheRight
⚠️ به شوق جمعآوری غنائم(دلارهای بلوکه شده) تنگه را رها نکنید.
🆔 @TheRight
برخی مطالبهگران،
نیتشون پاکه
فکرشون هم پاکه
قلبشون هم پاکه
اما رفتار ظاهریشون ( شعار قتل فلانی که گفتن مرگ بر فلانی) خب یک نقطه ضعف کوچیکی داره
از این خطای ظاهریشون بگذرید
و فقط به نیت پاکشون نگاه کنید!
اینها هم دخترهای این مملکت هستند😉
🆔 @TheRight
نیتشون پاکه
فکرشون هم پاکه
قلبشون هم پاکه
اما رفتار ظاهریشون ( شعار قتل فلانی که گفتن مرگ بر فلانی) خب یک نقطه ضعف کوچیکی داره
از این خطای ظاهریشون بگذرید
و فقط به نیت پاکشون نگاه کنید!
اینها هم دخترهای این مملکت هستند😉
🆔 @TheRight
قبل از انتخابات میگفتن جلیلی رأی بیاره جنگ میشه، الان که تو دوره پزشکیان دو تا جنگ خارجی و یک اغتشاش داخلی داشتیم، میگن اگه جلیلی بود شاید کابوسی بزرگتر منتظرمان بود.
آمریکا هستهای هم حمله کنه، اینا میگن اگه جلیلی بود آدم فضاییها حمله میکردن :)
#سینهخیز
🆔 @TheRight
آمریکا هستهای هم حمله کنه، اینا میگن اگه جلیلی بود آدم فضاییها حمله میکردن :)
#سینهخیز
🆔 @TheRight
اهل دلی نوشته بود:
در زیارت عاشورا سه بار بر تو سلام میفرستیم؛
سلام بر علی فرزند حسین
و بر فرزندان حسین
و بر یاران حسین
🆔 @TheRight
در زیارت عاشورا سه بار بر تو سلام میفرستیم؛
سلام بر علی فرزند حسین
و بر فرزندان حسین
و بر یاران حسین
🆔 @TheRight
توهین به نماینده قم یعنی توهین به مردم قم.
حالا چی گفته؟ گفته مجلس را باز کنید؟ یعنی باز شدن مجلس برای اینها اینقدر خطرناک و سنگینه؟
🆔 @TheRight
حالا چی گفته؟ گفته مجلس را باز کنید؟ یعنی باز شدن مجلس برای اینها اینقدر خطرناک و سنگینه؟
🆔 @TheRight
برخی از اکانتها توییت زدن: چون سردار قاآنی از تیم مذاکره کننده تشکر کرده حجت تمام شد!
حرف سردار قاآنی برایتان حجت است
اما سخنانِ رهبر شهیدمان حجت نبود؟!
امیرالمؤمنین فرمودند:
حق با شخصیتها شناخته نمیشود؛ حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی.
🆔 @TheRight
حرف سردار قاآنی برایتان حجت است
اما سخنانِ رهبر شهیدمان حجت نبود؟!
امیرالمؤمنین فرمودند:
حق با شخصیتها شناخته نمیشود؛ حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی.
🆔 @TheRight
خدا رحمت کند آیت الله خزعلی را. ایشان در سال 78 در خطبه نماز جمعه قم خطاب به خاتمی فرمود:
"مبادا بعضی ها مجبور شوند مثل بنی صدر با لباس زنانه فرار کنند!"
⁉️خیلی ها انتقاد کردند که چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنید؟! رهبری کاملا از خاتمی حمایت دارد
✅آیت الله خزعلی در اولین فرصت خدمت رهبری رسید و عرض کرد:
"ما از خاتمی بدلایل روشن انتقاد ولی شما از خاتمی حمایت می کنید؛ تکلیف چیست؟"
♻️امام خامنه ای فرمودند: "زمانی که امیرالمؤمنین علیه السلام سکوت می کردند، عماریاسر، مقداد و ابوذر، فریاد می زدند و روشنگری می کردند؛ من حُکم پدر را دارم. شما به وظیفه خود عمل کنید"
🔻یعنی ولی فقیه برای خود، وظیفه حمایت از دستگاه های حاکمیتی قائل است. ولی وظیفه ملت، همچنان مطالبه و انتقاد سازنده و روشنگری است.
🆔 @TheRight
"مبادا بعضی ها مجبور شوند مثل بنی صدر با لباس زنانه فرار کنند!"
⁉️خیلی ها انتقاد کردند که چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنید؟! رهبری کاملا از خاتمی حمایت دارد
✅آیت الله خزعلی در اولین فرصت خدمت رهبری رسید و عرض کرد:
"ما از خاتمی بدلایل روشن انتقاد ولی شما از خاتمی حمایت می کنید؛ تکلیف چیست؟"
♻️امام خامنه ای فرمودند: "زمانی که امیرالمؤمنین علیه السلام سکوت می کردند، عماریاسر، مقداد و ابوذر، فریاد می زدند و روشنگری می کردند؛ من حُکم پدر را دارم. شما به وظیفه خود عمل کنید"
🔻یعنی ولی فقیه برای خود، وظیفه حمایت از دستگاه های حاکمیتی قائل است. ولی وظیفه ملت، همچنان مطالبه و انتقاد سازنده و روشنگری است.
🆔 @TheRight
🔴درود بر ظریف، رئیسجمهور پنهان ایران!
▪️اخبار توافق را رها کنید. خبر این روزهای توافق و اینکه فلانی به ژنو میرود/ در کاخ ورسای ترامپ چه گفت/ و ...
فرامتن این خبرها از خود خبر مهمتر است!
اجرای موفق پروژه ظریف
▪️روزی که ظریف در فارنافروز نسخه اولیه توافقنامه امروز را ارائه کرد فکر میکردم این چه بیخردی است که گمان میکند جامعه ایرانی بهپاخاسته این ذلتنامه را میپذیرد اما فارغ از اینکه ظریف مردمشناس خوبی است!
▪️او روی فراموشی حافظه تاریخی ملت حساب کرده است!
او توانست برجام را رنگ کند و در قالبهای جدید به ملت بفروشد!
▪️اینکه رهبر حکیم و شهید انقلاب در آخرین بیاناتشان کودتا و فتنه سامری را مطرح کردند را نمیتوانستم فهم کنم!
نمیتواند امام بیعلت کلیدواژه دهد و آن را تکرار کند و امام رشید عزیزمان هم آن را یادآور شود! و وعده بدهند که این مردم هستند که کار را تمام میکنند!
چه کاری است که ما باید تمام کنیم؟ کودتا چیست؟ سامری کیست؟ طرح کودتای سامری چیست؟
▪️اخبار توافق را رها کنید. خبر این روزهای توافق و اینکه فلانی به ژنو میرود/ در کاخ ورسای ترامپ چه گفت/ و ...
فرامتن این خبرها از خود خبر مهمتر است!
اجرای موفق پروژه ظریف
▪️روزی که ظریف در فارنافروز نسخه اولیه توافقنامه امروز را ارائه کرد فکر میکردم این چه بیخردی است که گمان میکند جامعه ایرانی بهپاخاسته این ذلتنامه را میپذیرد اما فارغ از اینکه ظریف مردمشناس خوبی است!
▪️او روی فراموشی حافظه تاریخی ملت حساب کرده است!
او توانست برجام را رنگ کند و در قالبهای جدید به ملت بفروشد!
▪️اینکه رهبر حکیم و شهید انقلاب در آخرین بیاناتشان کودتا و فتنه سامری را مطرح کردند را نمیتوانستم فهم کنم!
نمیتواند امام بیعلت کلیدواژه دهد و آن را تکرار کند و امام رشید عزیزمان هم آن را یادآور شود! و وعده بدهند که این مردم هستند که کار را تمام میکنند!
چه کاری است که ما باید تمام کنیم؟ کودتا چیست؟ سامری کیست؟ طرح کودتای سامری چیست؟
☘️ تا فصل حق
🔴درود بر ظریف، رئیسجمهور پنهان ایران! ▪️اخبار توافق را رها کنید. خبر این روزهای توافق و اینکه فلانی به ژنو میرود/ در کاخ ورسای ترامپ چه گفت/ و ... فرامتن این خبرها از خود خبر مهمتر است! اجرای موفق پروژه ظریف ▪️روزی که ظریف در فارنافروز نسخه اولیه توافقنامه…
▪️شاهکار ظریف و باند فاسد پیرامون او این بود که اسب تروا را به وسط میدان انقلابیون آورد!
در حالیکه که ما در میادین پرچم میگردانیم و فریاد میزدیم بزن که خوب میزنی!
اسم رمز کودتا با عنوان همه چیز با رهبری هماهنگ است کلید زده شد.
▪️توافقنامه ظریف در ظاهر جدید توسط نمایندگان وفاق کارسازی و در مقابل چشمان حیرتزده مردم مبعوث در خیابان اجرا شد!
و این میسر نمیشد مگر با به میدان آوردن یک نیروی جدید!
و آن ایجاد یک سپر انسانی از انقلابیون با آتش تهیه رسانهای و بلاگرهای قلم بهمزدی چون احسان عبادی و... بود
ادامه دارد
✍️امت حزبالله
در حالیکه که ما در میادین پرچم میگردانیم و فریاد میزدیم بزن که خوب میزنی!
اسم رمز کودتا با عنوان همه چیز با رهبری هماهنگ است کلید زده شد.
▪️توافقنامه ظریف در ظاهر جدید توسط نمایندگان وفاق کارسازی و در مقابل چشمان حیرتزده مردم مبعوث در خیابان اجرا شد!
و این میسر نمیشد مگر با به میدان آوردن یک نیروی جدید!
و آن ایجاد یک سپر انسانی از انقلابیون با آتش تهیه رسانهای و بلاگرهای قلم بهمزدی چون احسان عبادی و... بود
ادامه دارد
✍️امت حزبالله
🚨❌توافقنامه، رسماً باید باطل اعلام شود🔻
متن کامل بیانیه رسمی مبنی بر ابطال و پایان تفاهم بدین شرح است:
بسمالله القاصم الجبّارین
بدینوسیله و با عنایت به آتش مداوم و بمباران وحشیانه و بدون توقّف دیشب و امروز در لبنان و کشتار مردم بیگناه توسط رژیم صهیونیستی که با حمایت مستمر رئیسجمهور مستکبر امریکا انجام شده و نقض فاحش بند شماره ۱ تفاهمنامه مذکور است؛ به اطلاع میرساند از همین لحظه توافق امضاء شده میان رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس رژیم جنایتکار امریکا، به طور قاطع نقض شده و باطل اعلام میگردد.
لذا هماکنون ما مردم مقتدر مبعوث شده، با صراحت تمام به نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران دستور اکید، صریح و قاطع میدهیم که باید حملات به سرزمینهای اشغالی و منافع امریکا را از همین لحظه و با قدرت تمام آغاز نمایید!
بدیهی است با وجود اعلام نظر صریح رهبر معظم انقلاب، حضرت امامخامنهای(دام ظله) مبنی بر عدم رضایت قلبی به تفاهمنامه مذکور، هرگونه مانعتراشی احتمالی توسط هر شورا یا هر مسئول اجرایی یا کارشکنی در مسیر آتش نیروهای مسلّح و نیز هرگونه تمرّد و سرپیچی از این دستور، به معنای مخالفت با مردم مبعوث شده و همراهی با خط سازش و تسلیم تلقّی خواهد شد و تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت!
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
۲۹ خرداد ۱۴۰۵
متن کامل بیانیه رسمی مبنی بر ابطال و پایان تفاهم بدین شرح است:
بسمالله القاصم الجبّارین
بدینوسیله و با عنایت به آتش مداوم و بمباران وحشیانه و بدون توقّف دیشب و امروز در لبنان و کشتار مردم بیگناه توسط رژیم صهیونیستی که با حمایت مستمر رئیسجمهور مستکبر امریکا انجام شده و نقض فاحش بند شماره ۱ تفاهمنامه مذکور است؛ به اطلاع میرساند از همین لحظه توافق امضاء شده میان رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس رژیم جنایتکار امریکا، به طور قاطع نقض شده و باطل اعلام میگردد.
لذا هماکنون ما مردم مقتدر مبعوث شده، با صراحت تمام به نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران دستور اکید، صریح و قاطع میدهیم که باید حملات به سرزمینهای اشغالی و منافع امریکا را از همین لحظه و با قدرت تمام آغاز نمایید!
بدیهی است با وجود اعلام نظر صریح رهبر معظم انقلاب، حضرت امامخامنهای(دام ظله) مبنی بر عدم رضایت قلبی به تفاهمنامه مذکور، هرگونه مانعتراشی احتمالی توسط هر شورا یا هر مسئول اجرایی یا کارشکنی در مسیر آتش نیروهای مسلّح و نیز هرگونه تمرّد و سرپیچی از این دستور، به معنای مخالفت با مردم مبعوث شده و همراهی با خط سازش و تسلیم تلقّی خواهد شد و تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت!
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
۲۹ خرداد ۱۴۰۵
Forwarded from امیرحسین ثابتی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم کامل سخنان دکتر نبویان در شبکه خبر تا لحظه قطع آنتن
در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببینند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند.
@Sabety_ir ✅
در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببینند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند.
@Sabety_ir ✅
یکنفرم بود هر روز اینور اونور مینشست و میگفت: نمیتونم، نمیدونم، بلد نیستم.
به توافق با قاتل امام شهید که رسید به رهبری گفت یقین داشته باشید اطمینان میدم که میتونم.
به توافق با قاتل امام شهید که رسید به رهبری گفت یقین داشته باشید اطمینان میدم که میتونم.
♦️ بشینید فکر کنید چه چیزی مهمتر از وحدت بود که اقا حاضر شدن بخاطرش صراحتا بگن مخالف این تفاهمنامه بودم. تفاهمنامهای که هر روز مداح و عملهمجازی و... در گوش ملت میخوندن که با رهبری هماهنگه. و جز یک نفر تمام مسئولین کشوری و لشکری در شعام بهش رای مثبت دادن.
✍ سمیرا
✍ سمیرا