در تاریخ در حد یک جملهی ساده از آن واقعهی مهم باقی مانده: «بنیصدر برکنار شد». ولی بزرگیِ کار و سختیِ تحققاش را فقط مایی میفهمیم که رییسجمهورمان وسط جنگ از اولویتِ «ساختن به جای جنگیدن» حرف میزند و ساختارها و چهرههای سیاسی به جای مخالفت با او، گلوی مخالفانش را فشار میدهند. عظمت عزل بنیصدر را فقط مایی میفهمیم که حتی بعد از آبان ۹۸، وقتی حرفِ عدم کفایت سیاسی حسن روحانی به میان میآمد، سیاسیون برافروخته میشدند و میگفتند «باید هشت سال را تمام کند». مایی که حالا سالهاست از امکانهای «دموکراسیِ بعد از صندوق رای» و «بازپسگیری رای» بینصیب هستیم، برکناری بنیصدر یک حادثه تاریخی نیست، معجزه است.
✍ نانوشتهها
#استیضاح_پزشکیان
🆔 @TheRight
✍ نانوشتهها
#استیضاح_پزشکیان
🆔 @TheRight
ترامپ: بیا بجنگیم
قالیباف: چشم
ترامپ: بیا آتشبس کنیم
قالیباف: چشم
ترامپ: بیا مذاکره کنیم
قالیباف: چشم
ترامپ: من میزنم ولی تو بگو آتشبس نقض نشده
قالیباف: چشم
ترامپ: توقف عملیات رو اعلام میکنم تو هم اعلام کن و منتظر بمون تا بازم تهدید کنم و حمله کنم.
قالیباف: چشم! سمعا و طاعتا!
✍ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
قالیباف: چشم
ترامپ: بیا آتشبس کنیم
قالیباف: چشم
ترامپ: بیا مذاکره کنیم
قالیباف: چشم
ترامپ: من میزنم ولی تو بگو آتشبس نقض نشده
قالیباف: چشم
ترامپ: توقف عملیات رو اعلام میکنم تو هم اعلام کن و منتظر بمون تا بازم تهدید کنم و حمله کنم.
قالیباف: چشم! سمعا و طاعتا!
✍ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جناب #قالیباف
با کسی که میگویید مورد اعتماد نیست
و حتی سابقه پاره کردن برجام و دو بار ترور وسط مذاکرات دارد و قاتل آقاست، نشستن و نوشتن توافقنامه خلاف عقل و خلاف شرف و خلاف غیرت است.
🔹🔹🔹کانال قطب نمای رهبری👇
https://eitaa.com/joinchat/2101347054C67dd39dab7
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
با کسی که میگویید مورد اعتماد نیست
و حتی سابقه پاره کردن برجام و دو بار ترور وسط مذاکرات دارد و قاتل آقاست، نشستن و نوشتن توافقنامه خلاف عقل و خلاف شرف و خلاف غیرت است.
🔹🔹🔹کانال قطب نمای رهبری👇
https://eitaa.com/joinchat/2101347054C67dd39dab7
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
💢 پیوند نفاق قالیباف-پزشکیان،
بازتولید دقیق جریان خوارجه.
🔻اول با فشار و شانتاژ،
«حکمیت» رو به امام تحمیل میکنن؛
فردا که گندش دراومد،
یقه پاره میکنن و طلبکار میشن
که اصلاً چرا به اصرار ما گوش دادید
و با معاویه مذاکره کردید!
تاریخ داره مو به مو تکرار میشه...
✍ مهرداد
🆔 @TheRight
بازتولید دقیق جریان خوارجه.
🔻اول با فشار و شانتاژ،
«حکمیت» رو به امام تحمیل میکنن؛
فردا که گندش دراومد،
یقه پاره میکنن و طلبکار میشن
که اصلاً چرا به اصرار ما گوش دادید
و با معاویه مذاکره کردید!
تاریخ داره مو به مو تکرار میشه...
✍ مهرداد
🆔 @TheRight
آقای عراقچی،
مذاکره بعد از حمله نظامی، دیپلماسی نیست؛
مستعمره شدن است.
✍ عباس بیگدلی
نماینده مجلس
🆔 @TheRight
مذاکره بعد از حمله نظامی، دیپلماسی نیست؛
مستعمره شدن است.
✍ عباس بیگدلی
نماینده مجلس
🆔 @TheRight
من اگر جای ترامپ بودم عراقچی رو میکردم وزیر انرژی آمریکا!
کمکی که عراقچی با توییت هاش به قیمت انرژی و بنزین امریکا کرد خود وزیر انرژی آمریکا نکرد!
🆔 @TheRight
کمکی که عراقچی با توییت هاش به قیمت انرژی و بنزین امریکا کرد خود وزیر انرژی آمریکا نکرد!
🆔 @TheRight
با منبریهایی که میشناسید صحبت کنید،
بهشون بگید امسال در مورد عاقبت وحشتناک مردم مدینه، بعد از تنها گذاشتن امام حسین(ع)،
و واقعهی حَرّه صحبت کنن،
به خصوص منبریهای شاخص،
مردم باید بفهمن که باید دست ولی فقیه رو پر کنن،
باید خط شکن باشند تا ولی فقیه تنها نمونه.
🆔 @TheRight
بهشون بگید امسال در مورد عاقبت وحشتناک مردم مدینه، بعد از تنها گذاشتن امام حسین(ع)،
و واقعهی حَرّه صحبت کنن،
به خصوص منبریهای شاخص،
مردم باید بفهمن که باید دست ولی فقیه رو پر کنن،
باید خط شکن باشند تا ولی فقیه تنها نمونه.
🆔 @TheRight
🔸 یعنی نمیشد چند ساعتی دندان بر جگر گذاشت تا «۱۴ ژوئن به وقت واشنگتن» سپری شود و بعد «دستیابی به توافق صلح ایران و ایالات متحده» در بوق و کرنا شود؟
🔸یعنی دادن هدیهی تولد به قاتل رهبر شهید هم از شروط ضمن توافقنامه بود؟
باز خدا را صد هزار مرتبه شکر که در ساعت «۱:۲۰ دقیقه» یا «۹:۴۰ دقیقه» این خبر «شعفانگیز» منتشر نشد که خون جگرهایمان از چشمانمان ببارد...
✍️پریسا نصر
🔸یعنی دادن هدیهی تولد به قاتل رهبر شهید هم از شروط ضمن توافقنامه بود؟
باز خدا را صد هزار مرتبه شکر که در ساعت «۱:۲۰ دقیقه» یا «۹:۴۰ دقیقه» این خبر «شعفانگیز» منتشر نشد که خون جگرهایمان از چشمانمان ببارد...
✍️پریسا نصر
فردا که محرمه میخوایی به مردم بگی امام حسین مرگ رو به جون خرید ولی ذلت بیعت با یزید رو قبول نکرد؟! بعد مردم نمی پرسن پس چرا دوماه داشتی بیعت با مثل یزید رو عادی سازی میکردی آقای مداح؟!
✍ حوّا
🆔 @TheRight
✍ حوّا
🆔 @TheRight
⭕️ و روسیاهی به ذغال خواهد ماند!
▪️ترامپ اصرار داشت قبول تفاهمنامه توسط ایران در روز تولدش(یکشنبه)انجام شود و در حالی که مراسم جشن تولدش در جریان بود،قبول تفاهمنامه خاتمه جنگ از سوی ایران را اعلام کرد.
▪️شعام با صدور بیانیه ای،ضمن اعلام پذیرش تفاهم در روز تولد ترامپ و امضای آن در روز جمعه اعلام کرد:«بر اساس توافقات انجام شده،جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه،محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد».
▪️ترامپ دقایقی بعد از اعلام پذیرش توافق:«اگر تهران توافق نهایی را انجام ندهد،حملات را از سر می گیریم.تنگه هرمز باید فوراً باز شود و برای همیشه رایگان بماند،ایران تا ۱۵ سال غنیسازی نخواهد کرد».
▪️نتانیاهو بعد از اعلام قبول توافق از جانب ج.ا.ا :«ارتش اسرائیل از لبنان عقب نشینی نخواهد کرد و اسرائیل خود را ملزم به رعایت بند مربوط به لبنان در توافق آمریکا و ایران نمیبیند».
🔻توافق میان ج.ا و شیطان بزرگ،مُرده به دنیا آمد! توافقی که بلافاصله پس از اعلام، توسط حملات اسرائیل به لبنان زیر پا گذاشته شد! توافقی که قرار بود هدیه تولد ترامپ و سوخت تبلیغاتی او برای اعلام پیروزی بر ج.ا باشد! توافقی که برخی جزئیات آن توسط بیانیه دولت پاکستان به اطلاع مردم ایران رسید!
🔻حتی کودکان امت مبعوث شده ایران، عملی شدن این توافق را باور ندارند! توافقی که قرار است "خوابهای طلایی" برخی "تشنگان قدرت" در ایران را تعبیر کند!
🔻برنده این توافق ترامپ بود همان گونه که برنده نبرد ۳۹ روزه،ملت مسلمان ایران بودند!ملتی که با تداوم دفاع و ایجاد "بازدارندگی" می توانستند پس از تنبیه متجاوزین آمریکایی_صهیونی،پیروزی حقیقی را جشن بگیرند!
🔻بدیهی است این توافق منجر به برآورده شدن مطالبات ج.ا نخواهد شد و حتی سایه جنگ و تجاوز مجدد دشمن آمریکایی_صهیونی را از سر کشورمان کوتاه نمی کند!
🔻هر چند ملت مبعوث شده ایران اسلامی،از تحمیل این توافق،خشمگین هستند و جز با خونخواهی رهبر شهید و تمامی شهدای مظلوم این نبرد، آرام نخواهند شد اما این توافق در حاشیه خود اتفاقاتی را رقم زد که برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت!
🔻این مذاکره و توافق و حواشی آن،چهره حقیقی بسیاری از مدعیان را آشکار کرد و میزان وفاداری و التزام آنها به ولایت فقیه و ارزشهای اصلی انقلاب اسلامی را علنی کرد! بسیاری از مدعیان "خوش سابقه" در این روند،غربال و مردود شده و عملا از فهرست زمینه سازان ظهور،حذف شدند!
همان گونه که بسیاری نیز به واسطه تحولات این ایام به صف سربازان انقلاب اسلامی پیوستند!
تحولات چند ماه اخیر،ملت انقلابی و مومن ایران را به سطحی عالی از بلوغ فکری و عقلانی رساند، آنچنان که لایق سربازی ظهور باشند و تحمل داغها و سختیهای این ایام،یکایک ملت مبعوث شده را به حدی از صلابت و استحکام ارتقا داد که به تعبیر احادیث،مصداق "زُبُرالحَدید"(قطعات پولاد)شدند تا توان همراهی ولی عصر(عج) در نبرد آخرالزمانی حضرتش را پیدا کنند!
🔻و ملت انقلابی و مومن ایران،انتقام همه شهیدان مظلوم تاریخش را از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت! هر چند دنیا پرستان و قدرت طلبان نخواهند و نفهمند!
✍ صادق کوشکی
🆔 @TheRight
▪️ترامپ اصرار داشت قبول تفاهمنامه توسط ایران در روز تولدش(یکشنبه)انجام شود و در حالی که مراسم جشن تولدش در جریان بود،قبول تفاهمنامه خاتمه جنگ از سوی ایران را اعلام کرد.
▪️شعام با صدور بیانیه ای،ضمن اعلام پذیرش تفاهم در روز تولد ترامپ و امضای آن در روز جمعه اعلام کرد:«بر اساس توافقات انجام شده،جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه،محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد».
▪️ترامپ دقایقی بعد از اعلام پذیرش توافق:«اگر تهران توافق نهایی را انجام ندهد،حملات را از سر می گیریم.تنگه هرمز باید فوراً باز شود و برای همیشه رایگان بماند،ایران تا ۱۵ سال غنیسازی نخواهد کرد».
▪️نتانیاهو بعد از اعلام قبول توافق از جانب ج.ا.ا :«ارتش اسرائیل از لبنان عقب نشینی نخواهد کرد و اسرائیل خود را ملزم به رعایت بند مربوط به لبنان در توافق آمریکا و ایران نمیبیند».
🔻توافق میان ج.ا و شیطان بزرگ،مُرده به دنیا آمد! توافقی که بلافاصله پس از اعلام، توسط حملات اسرائیل به لبنان زیر پا گذاشته شد! توافقی که قرار بود هدیه تولد ترامپ و سوخت تبلیغاتی او برای اعلام پیروزی بر ج.ا باشد! توافقی که برخی جزئیات آن توسط بیانیه دولت پاکستان به اطلاع مردم ایران رسید!
🔻حتی کودکان امت مبعوث شده ایران، عملی شدن این توافق را باور ندارند! توافقی که قرار است "خوابهای طلایی" برخی "تشنگان قدرت" در ایران را تعبیر کند!
🔻برنده این توافق ترامپ بود همان گونه که برنده نبرد ۳۹ روزه،ملت مسلمان ایران بودند!ملتی که با تداوم دفاع و ایجاد "بازدارندگی" می توانستند پس از تنبیه متجاوزین آمریکایی_صهیونی،پیروزی حقیقی را جشن بگیرند!
🔻بدیهی است این توافق منجر به برآورده شدن مطالبات ج.ا نخواهد شد و حتی سایه جنگ و تجاوز مجدد دشمن آمریکایی_صهیونی را از سر کشورمان کوتاه نمی کند!
🔻هر چند ملت مبعوث شده ایران اسلامی،از تحمیل این توافق،خشمگین هستند و جز با خونخواهی رهبر شهید و تمامی شهدای مظلوم این نبرد، آرام نخواهند شد اما این توافق در حاشیه خود اتفاقاتی را رقم زد که برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت!
🔻این مذاکره و توافق و حواشی آن،چهره حقیقی بسیاری از مدعیان را آشکار کرد و میزان وفاداری و التزام آنها به ولایت فقیه و ارزشهای اصلی انقلاب اسلامی را علنی کرد! بسیاری از مدعیان "خوش سابقه" در این روند،غربال و مردود شده و عملا از فهرست زمینه سازان ظهور،حذف شدند!
همان گونه که بسیاری نیز به واسطه تحولات این ایام به صف سربازان انقلاب اسلامی پیوستند!
تحولات چند ماه اخیر،ملت انقلابی و مومن ایران را به سطحی عالی از بلوغ فکری و عقلانی رساند، آنچنان که لایق سربازی ظهور باشند و تحمل داغها و سختیهای این ایام،یکایک ملت مبعوث شده را به حدی از صلابت و استحکام ارتقا داد که به تعبیر احادیث،مصداق "زُبُرالحَدید"(قطعات پولاد)شدند تا توان همراهی ولی عصر(عج) در نبرد آخرالزمانی حضرتش را پیدا کنند!
🔻و ملت انقلابی و مومن ایران،انتقام همه شهیدان مظلوم تاریخش را از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت! هر چند دنیا پرستان و قدرت طلبان نخواهند و نفهمند!
✍ صادق کوشکی
🆔 @TheRight
امیرالمؤمنین:
از همنشينى با دروغگو بپرهيز! زيـرا او، دور را بـه تـو نزديـک، و نزدیک را به تو، دور نشان مىدهد.
🆔 @TheRight
از همنشينى با دروغگو بپرهيز! زيـرا او، دور را بـه تـو نزديـک، و نزدیک را به تو، دور نشان مىدهد.
🆔 @TheRight
در جنگ بعدی:
١. اهرم مؤثر مسدودسازی تنگه هرمز را نداریم.
۲. همراهی حزبالله لبنان را هم نخواهیم داشت.
چند وقتیست دشمن در صدد جایگزینیِ مسیر جدید انتقال انرژی، و تدبیر اساسی و مؤثر در مقابله با مسدودی تنگه هرمز است. فلذا در جنگ بعدی که خودش شروع خواهد کرد، دچار هیچ غافلگیری بابت مسدودی تنگه هزمز و حتی مسدودی بابالمندب نخواهدشد.
از طرفی، با ضمیمه کردن متن توافق به
یک قطعنامهی مرتبط در شورای امنیتِ سازمان ملل، باز نگهداشتن تنگهی هرمز را برای ایران الزامآور کرده، و مقدمات اجماع بیتالمللی علیه اقدام به بستن تنگه هرمز را از پیش فراهم خواهد ساخت.
اما حزبالله لبنان؛ مقاومت لبنان در این جنگ، به این نتیجه رسید که جمهوریاسلامی، اعتباری برای امنیت جنوب لبنان قائل نیست. فلذا در جنگ بعدی، جان مردم لبنان را فدای مصلحتاندیشیهای مُضرِّ مسئولان محافظهکار جمهوری اسلامی، نخواهد کرد.
#خسارت_محضتر
✍️ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
١. اهرم مؤثر مسدودسازی تنگه هرمز را نداریم.
۲. همراهی حزبالله لبنان را هم نخواهیم داشت.
چند وقتیست دشمن در صدد جایگزینیِ مسیر جدید انتقال انرژی، و تدبیر اساسی و مؤثر در مقابله با مسدودی تنگه هرمز است. فلذا در جنگ بعدی که خودش شروع خواهد کرد، دچار هیچ غافلگیری بابت مسدودی تنگه هزمز و حتی مسدودی بابالمندب نخواهدشد.
از طرفی، با ضمیمه کردن متن توافق به
یک قطعنامهی مرتبط در شورای امنیتِ سازمان ملل، باز نگهداشتن تنگهی هرمز را برای ایران الزامآور کرده، و مقدمات اجماع بیتالمللی علیه اقدام به بستن تنگه هرمز را از پیش فراهم خواهد ساخت.
اما حزبالله لبنان؛ مقاومت لبنان در این جنگ، به این نتیجه رسید که جمهوریاسلامی، اعتباری برای امنیت جنوب لبنان قائل نیست. فلذا در جنگ بعدی، جان مردم لبنان را فدای مصلحتاندیشیهای مُضرِّ مسئولان محافظهکار جمهوری اسلامی، نخواهد کرد.
#خسارت_محضتر
✍️ زکریا فکوری
🆔 @TheRight
⭕️ تنگه احد را هنگامی رها کردند که خیال کردند جنگ پایان یافته و پیروز شدهاند.
⚠️ به شوق جمعآوری غنائم(دلارهای بلوکه شده) تنگه را رها نکنید.
🆔 @TheRight
⚠️ به شوق جمعآوری غنائم(دلارهای بلوکه شده) تنگه را رها نکنید.
🆔 @TheRight
برخی مطالبهگران،
نیتشون پاکه
فکرشون هم پاکه
قلبشون هم پاکه
اما رفتار ظاهریشون ( شعار قتل فلانی که گفتن مرگ بر فلانی) خب یک نقطه ضعف کوچیکی داره
از این خطای ظاهریشون بگذرید
و فقط به نیت پاکشون نگاه کنید!
اینها هم دخترهای این مملکت هستند😉
🆔 @TheRight
نیتشون پاکه
فکرشون هم پاکه
قلبشون هم پاکه
اما رفتار ظاهریشون ( شعار قتل فلانی که گفتن مرگ بر فلانی) خب یک نقطه ضعف کوچیکی داره
از این خطای ظاهریشون بگذرید
و فقط به نیت پاکشون نگاه کنید!
اینها هم دخترهای این مملکت هستند😉
🆔 @TheRight
قبل از انتخابات میگفتن جلیلی رأی بیاره جنگ میشه، الان که تو دوره پزشکیان دو تا جنگ خارجی و یک اغتشاش داخلی داشتیم، میگن اگه جلیلی بود شاید کابوسی بزرگتر منتظرمان بود.
آمریکا هستهای هم حمله کنه، اینا میگن اگه جلیلی بود آدم فضاییها حمله میکردن :)
#سینهخیز
🆔 @TheRight
آمریکا هستهای هم حمله کنه، اینا میگن اگه جلیلی بود آدم فضاییها حمله میکردن :)
#سینهخیز
🆔 @TheRight
اهل دلی نوشته بود:
در زیارت عاشورا سه بار بر تو سلام میفرستیم؛
سلام بر علی فرزند حسین
و بر فرزندان حسین
و بر یاران حسین
🆔 @TheRight
در زیارت عاشورا سه بار بر تو سلام میفرستیم؛
سلام بر علی فرزند حسین
و بر فرزندان حسین
و بر یاران حسین
🆔 @TheRight
توهین به نماینده قم یعنی توهین به مردم قم.
حالا چی گفته؟ گفته مجلس را باز کنید؟ یعنی باز شدن مجلس برای اینها اینقدر خطرناک و سنگینه؟
🆔 @TheRight
حالا چی گفته؟ گفته مجلس را باز کنید؟ یعنی باز شدن مجلس برای اینها اینقدر خطرناک و سنگینه؟
🆔 @TheRight