پای لانچر موشک خورده و جانباز شده
حالا ما هر شب چندساعت توی خیابون باشیم، کار سختیه؟
ما مدیون شما رزمندگان و ایثارگران هستیم...
حالا ما هر شب چندساعت توی خیابون باشیم، کار سختیه؟
ما مدیون شما رزمندگان و ایثارگران هستیم...
چندروز قبل یک خبر بین خبرهای جنگ دیده نشد:
🔴مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح: اظهارات آقای ابراهیم جباری و انتشار آن در رسانههای داخلی و خارجی به ویژه مصاحبه اخیر ایشان با الجزیره به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات، فاقد اعتبار می باشد و تکذیب میگردد
🔻نامبرده در حال حاضر هیچ مسئولیتی در سپاه پاسداران ندارد و مدتی هست که بازنشسته شده است.
انشاءالله که صدا و سیما هم دوباره مهمون بیاطلاع دعوت نکنه!
🆔 @TheRight
🔴مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح: اظهارات آقای ابراهیم جباری و انتشار آن در رسانههای داخلی و خارجی به ویژه مصاحبه اخیر ایشان با الجزیره به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات، فاقد اعتبار می باشد و تکذیب میگردد
🔻نامبرده در حال حاضر هیچ مسئولیتی در سپاه پاسداران ندارد و مدتی هست که بازنشسته شده است.
انشاءالله که صدا و سیما هم دوباره مهمون بیاطلاع دعوت نکنه!
🆔 @TheRight
میدانم زورت میآید و برایت سخت است و حتی برایت شبیه شکنجه است، اما راهی جز این نیست که خیلی آرام دهانت را باز کنی و همراه با من بگویی: «جمهوری اسلامی ایران».
بله آقای رامبد جوان. خوشت بیاید یا نه، این جمهوری اسلامی ایران بود که نگذاشت یک ذره از این خاک تسلیم پلیدی شود.
«سرزمین» که به خودی خود عاملیت ندارد.
خاک، خاک است.
بر خاکِ حجاز، هم پیامبر اسلام حکومت کرده هم فرزندان کثیف سعود. هم سرزمینِ بتها بوده، هم سرزمین وحی. میبینی؟ خاک به ذات خودش عاملیت ندارد. عاملیت را حکومتها دارند. تسلیم شدن و مقاومت کردن، تصمیم حکومتهاست.
و حالا بیا یکی یکی مرور کنیم سریال تسلیمشدن حاکمان این خاک به پلیدی را:
از هرات برایت بگویم یا شیروان؟
از گنجه و قره باغ و بادکوبه بگویم یا بحرین؟
این تاریخ از قضا پر از تسلیم و فرار و دادن خاک است.
مِن بعد اگر از تسلیمناپذیری و حفظ خاک و سرزمین خواستی بگویی، گفتن «جمهوری اسلامی» را خوب تمرین کن که دهانت عادت کند.
#روایت_جنگ
🆔 @TheRight
بله آقای رامبد جوان. خوشت بیاید یا نه، این جمهوری اسلامی ایران بود که نگذاشت یک ذره از این خاک تسلیم پلیدی شود.
«سرزمین» که به خودی خود عاملیت ندارد.
خاک، خاک است.
بر خاکِ حجاز، هم پیامبر اسلام حکومت کرده هم فرزندان کثیف سعود. هم سرزمینِ بتها بوده، هم سرزمین وحی. میبینی؟ خاک به ذات خودش عاملیت ندارد. عاملیت را حکومتها دارند. تسلیم شدن و مقاومت کردن، تصمیم حکومتهاست.
و حالا بیا یکی یکی مرور کنیم سریال تسلیمشدن حاکمان این خاک به پلیدی را:
از هرات برایت بگویم یا شیروان؟
از گنجه و قره باغ و بادکوبه بگویم یا بحرین؟
این تاریخ از قضا پر از تسلیم و فرار و دادن خاک است.
مِن بعد اگر از تسلیمناپذیری و حفظ خاک و سرزمین خواستی بگویی، گفتن «جمهوری اسلامی» را خوب تمرین کن که دهانت عادت کند.
#روایت_جنگ
🆔 @TheRight
دکتر سعید جلیلی:
«کسی که میگفت: «اجازه نمیدهیم ایران حتی یک بشکه نفت صادر کند»، امروز نمیتواند یک بشکه نفت از اینجا خارج کند!
دیوار سخت واقعیت اینجاست»
🖊 امتداد انتخاب
🔷 @E_entekhab
«کسی که میگفت: «اجازه نمیدهیم ایران حتی یک بشکه نفت صادر کند»، امروز نمیتواند یک بشکه نفت از اینجا خارج کند!
دیوار سخت واقعیت اینجاست»
🖊 امتداد انتخاب
🔷 @E_entekhab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 درخواست یک شهروند از ثابتی: نگذارید دوباره آتشبس و مذاکره کنند!
🆔 @TheRight
🆔 @TheRight
👏1
🔸فرض کنید به جای ١۶٨ دانش آموز میناب، ٣۵ دانش آموز با اتوبوس تصادف می کردند و فوت می شدند؛
🔻سلبریتی ها و حقوق بشری ها:
-حمل و نقل فرسوده است
-جاده ها استاندارد نیست
-نظارت نیست
-جان مردم بی ارزش است و....
🔸اینها زمانی به میدان می آیند که احساس کنند می شود نظام را متهم کرد.
البته متعهدانشان را فراموش نمی کنیم.
✍ عبدالله گنجی
🆔 @TheRight
🔻سلبریتی ها و حقوق بشری ها:
-حمل و نقل فرسوده است
-جاده ها استاندارد نیست
-نظارت نیست
-جان مردم بی ارزش است و....
🔸اینها زمانی به میدان می آیند که احساس کنند می شود نظام را متهم کرد.
البته متعهدانشان را فراموش نمی کنیم.
✍ عبدالله گنجی
🆔 @TheRight
میزان عقل حکمرانی مسئولین رو ببینید که وسط جنگ به بی وجودی سیم کارت سفید میده که بیاد پیام ضد مقاومت بده و مقصر حمله به تاسیسات پارس جنوبی رو بندازه گردن مسئولین خودمون !
مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه !
🆔 @TheRight
مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه !
🆔 @TheRight
☘️ تا فصل حق
میزان عقل حکمرانی مسئولین رو ببینید که وسط جنگ به بی وجودی سیم کارت سفید میده که بیاد پیام ضد مقاومت بده و مقصر حمله به تاسیسات پارس جنوبی رو بندازه گردن مسئولین خودمون ! مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه ! 🆔 @TheRight
آقای جانجان در حالی با وقاحت از نداشتن تحصیلات مرتبط و تخصص و تجربه حرف میزنه که خودش نمونه کامل این موارده
سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد
در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و بدون هیچ شناختی دو تا سهم میخریدی و حداقل یکیش بالای ۱۰۰ درصد سود میکرد سهام های که این آقای وقیح برای خرید معرفی میکرد توی ضرر بودن :)
بیچاره مردمی که به وجهه مذهبی و انقلابی که این آقا از خودش معرفی کرده بود اعتماد کرده بودن و سرمایه هاشون که حاصل یک عمر زحمت و رنجشون بود دود شد و رفت هوا
این آقا در دولت پزشکیان بدون داشتن تجربه و مدرک مرتبط صرفا به دلیل رابطه با برادر اقای م.ب که به ابوالمشاغل شرکتهای پتروشیمی معروفه به عنوان مدیر یکی از شرکتهای مهم پتروشمی منصوب شدن!
آقایان امنیتی صرفا اون کسیکه به شبکه اینترنشنال پیام میده در حال تضعیف امنیت نیست توییت این اقا مصداق بالاتری از تضعیف امنیت ملی در شرایط جنگه و لازمه که دهنش رو گل بگیرید
تمام
🆔 @TheRight
سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد
در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و بدون هیچ شناختی دو تا سهم میخریدی و حداقل یکیش بالای ۱۰۰ درصد سود میکرد سهام های که این آقای وقیح برای خرید معرفی میکرد توی ضرر بودن :)
بیچاره مردمی که به وجهه مذهبی و انقلابی که این آقا از خودش معرفی کرده بود اعتماد کرده بودن و سرمایه هاشون که حاصل یک عمر زحمت و رنجشون بود دود شد و رفت هوا
این آقا در دولت پزشکیان بدون داشتن تجربه و مدرک مرتبط صرفا به دلیل رابطه با برادر اقای م.ب که به ابوالمشاغل شرکتهای پتروشیمی معروفه به عنوان مدیر یکی از شرکتهای مهم پتروشمی منصوب شدن!
آقایان امنیتی صرفا اون کسیکه به شبکه اینترنشنال پیام میده در حال تضعیف امنیت نیست توییت این اقا مصداق بالاتری از تضعیف امنیت ملی در شرایط جنگه و لازمه که دهنش رو گل بگیرید
تمام
🆔 @TheRight
☘️ تا فصل حق
آقای جانجان در حالی با وقاحت از نداشتن تحصیلات مرتبط و تخصص و تجربه حرف میزنه که خودش نمونه کامل این موارده سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و…
نهادهای محترم امنیتی! پوزه بند زدن به این بلندگوهای ترامپ و نتانیاهو چه سختی براتون داره؟!
اگه وسط شرایط جنگی بازم معذوریت خاصی دارین بگین مردم خودشون قلاده دستشون بگیرن واسه امثال اینا!
میدان جنگ که دست نظامی هاست، خیابون و شهر هم که وظیفه ما مردمه، وظیفه شما نیست که مدیریت رسانه دستتون باشه؟!!
🆔 @TheRight
اگه وسط شرایط جنگی بازم معذوریت خاصی دارین بگین مردم خودشون قلاده دستشون بگیرن واسه امثال اینا!
میدان جنگ که دست نظامی هاست، خیابون و شهر هم که وظیفه ما مردمه، وظیفه شما نیست که مدیریت رسانه دستتون باشه؟!!
🆔 @TheRight
🔻 امثال شریفیزارچیِ وطنفروش، به خط شدهاند تا توی دل مردم را خالی کنند و به سپاه فشار بیاورند و آنها را مجبور کنند که تسلیم ترامپ شوند.
💠 مثلنا لا یبایع مثل یزید.
⚠️ ای امت حزبالله، خیابان (تنگه احد) را حفظ کنید.
🆔 @TheRight
💠 مثلنا لا یبایع مثل یزید.
⚠️ ای امت حزبالله، خیابان (تنگه احد) را حفظ کنید.
🆔 @TheRight
به هرکی بگی این دوتا بچه مثبت که آستیناشون تا سر مچ آویزونه هژمونی امریکا و اسرائیل رو پودر کردن باور نمیکنه :)
🆔 @TheRight
🆔 @TheRight
🔻العربیه:
مقام مسؤول اسرائیلی به «یدیعوت احرونوت»: «واشنگتن 20 فروردین را زمان اعلام پایان جنگ علیه ایران، تعیین کرده است.»
🔴 فقط در یک صورت ۲۰ فروردین روز پایان جنگ باید باشد؛ در صورتی که اسراییل نابود شده باشد و آمریکا از منطقه اخراج شده باشد.
⚠️ دهان هر کسی که از این کمتر بخواهد را خرد خواهیم کرد.
🆔 @TheRight
مقام مسؤول اسرائیلی به «یدیعوت احرونوت»: «واشنگتن 20 فروردین را زمان اعلام پایان جنگ علیه ایران، تعیین کرده است.»
🔴 فقط در یک صورت ۲۰ فروردین روز پایان جنگ باید باشد؛ در صورتی که اسراییل نابود شده باشد و آمریکا از منطقه اخراج شده باشد.
⚠️ دهان هر کسی که از این کمتر بخواهد را خرد خواهیم کرد.
🆔 @TheRight
▪️اول گفت: «تنگه هرمز باید باز شود.»
▪️بعد گفت: «کشتیها را بیمه و اسکورت میکنم.»
▪️حالا میگوید: «مایلم آن را مشترک با ایران اداره کنم!»
✅ این تعریف عقبنشینی است: قدرت ایران، آمریکا را پای میزِ واقعیتها نشاند.
✍ دکتر سعید جلیلی
🆔 @TheRight
▪️بعد گفت: «کشتیها را بیمه و اسکورت میکنم.»
▪️حالا میگوید: «مایلم آن را مشترک با ایران اداره کنم!»
✅ این تعریف عقبنشینی است: قدرت ایران، آمریکا را پای میزِ واقعیتها نشاند.
✍ دکتر سعید جلیلی
🆔 @TheRight
🔹زن محروم کشمیری طلایش را برای ایران میفرستد؛
🔹خانم بازیگر ایرانی که از پول جمهوری اسلامی فربه شده برای امارات وضعیت میگذارد؛
♦️پ.ن: وطن جایی است که به آن تعلق داری، نه جغرافیایی که در آن متولد شدهای
🆔 @TheRight
🔹خانم بازیگر ایرانی که از پول جمهوری اسلامی فربه شده برای امارات وضعیت میگذارد؛
♦️پ.ن: وطن جایی است که به آن تعلق داری، نه جغرافیایی که در آن متولد شدهای
🆔 @TheRight
♦️خفقان صادق انگلیسی
توییت یک کاربر عرب درباره سید صادق شیرازی:
"با بیش از ۵۸ شبکه ماهوارهای و دهها شبکه رادیویی
با صدها دفتر و موسسه و هیات و دهها خبرنگار
ولی جمهوری اسلامی را یاری نکرد
و حتی یک بیانیه تسلیت برای شهادت رهبری صادر نکرد."
🆔 @TheRight
توییت یک کاربر عرب درباره سید صادق شیرازی:
"با بیش از ۵۸ شبکه ماهوارهای و دهها شبکه رادیویی
با صدها دفتر و موسسه و هیات و دهها خبرنگار
ولی جمهوری اسلامی را یاری نکرد
و حتی یک بیانیه تسلیت برای شهادت رهبری صادر نکرد."
🆔 @TheRight
♦️منان رئیسی خطاب به وزیر علوم: چند دانشمند دیگر را باید تقدیم کنیم تا شما بیدار شوید؟!
🔹در کمال تاسف، خبر شهادت دانشمند ارجمند، آقای دکتر شمقدری (دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت) به همراه دو فرزند عزیزش را دریافت کردم. متاسفانه به دلیل سهلانگاری وزارت علوم، با یک جستجوی ساده میتوانید سوابق علمی و عناوین مقالات ایشان را در حوزه ریزپرندهها و پهپادها ببینید و به راحتی متوجه شوید که ایشان در زمینه پهپادها فعال بوده است!
🔹متاسفانه به رغم تذکرات متعدد قبلی حقیر، هنوز طبق فرایندهای معیوب وزارت علوم، مسیر اصلی ارتقاء اساتید همچنان مقالهمحوری است و نخبگان ما عملا مجبورند که مقالاتشان را برای ارتقا در ژورنالهای مختلف منتشر کنند. واضح است که با این وضعیت، شناسایی اساتیدی که در حوزه های خاص نظامی فعال هستند برای دشمنان کار بسیار سادهای است و عجیب آنکه وزارت علوم بهرغم تذکرات متعدد قبلی، هنوز اقدام موثری برای اصلاح این فرایندهای معیوب انجام نداده است! لذا جا دارد با صدای بلند بپرسیم که آقای وزارت علوم! چند دانشمند دیگر را باید تقدیم کنیم تا شما بیدار شوید؟!
🆔 @TheRight
🔹در کمال تاسف، خبر شهادت دانشمند ارجمند، آقای دکتر شمقدری (دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت) به همراه دو فرزند عزیزش را دریافت کردم. متاسفانه به دلیل سهلانگاری وزارت علوم، با یک جستجوی ساده میتوانید سوابق علمی و عناوین مقالات ایشان را در حوزه ریزپرندهها و پهپادها ببینید و به راحتی متوجه شوید که ایشان در زمینه پهپادها فعال بوده است!
🔹متاسفانه به رغم تذکرات متعدد قبلی حقیر، هنوز طبق فرایندهای معیوب وزارت علوم، مسیر اصلی ارتقاء اساتید همچنان مقالهمحوری است و نخبگان ما عملا مجبورند که مقالاتشان را برای ارتقا در ژورنالهای مختلف منتشر کنند. واضح است که با این وضعیت، شناسایی اساتیدی که در حوزه های خاص نظامی فعال هستند برای دشمنان کار بسیار سادهای است و عجیب آنکه وزارت علوم بهرغم تذکرات متعدد قبلی، هنوز اقدام موثری برای اصلاح این فرایندهای معیوب انجام نداده است! لذا جا دارد با صدای بلند بپرسیم که آقای وزارت علوم! چند دانشمند دیگر را باید تقدیم کنیم تا شما بیدار شوید؟!
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینگونه است که خون شیعه ایرانی و عراقی
با هم عجین شده است.
خانه هایی که اربعین میزبان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است این روزها خانه شهید شده اند.
تشییع شهدای مقاومت اسلامی عراق درنبرد با آمریکا و رژیم صهیونی
🆔 @TheRight
با هم عجین شده است.
خانه هایی که اربعین میزبان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است این روزها خانه شهید شده اند.
تشییع شهدای مقاومت اسلامی عراق درنبرد با آمریکا و رژیم صهیونی
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 چه کسی باید جلوی مذاکره با شیطان و صلح تحمیلی را بگیرد؟
افکار عمومی باید جامعه را هدایت کند، نه اینکه امام خودش همه چیز را تعیین کند!
🎙حجت الاسلام قاسمیان
🆔 @TheRight
افکار عمومی باید جامعه را هدایت کند، نه اینکه امام خودش همه چیز را تعیین کند!
🎙حجت الاسلام قاسمیان
🆔 @TheRight