حتی آقا مجتبی هم ماجراهای دی ماه رو کودتا دونستن،
آقای شهیدمون هم گفتن کودتا.
بگیرید این کودتاچیها رو،
پاکسازی کنید وطن رو...
🆔 @TheRight
آقای شهیدمون هم گفتن کودتا.
بگیرید این کودتاچیها رو،
پاکسازی کنید وطن رو...
🆔 @TheRight
رسانه عبری:
«شرایط جوی به نفع ایران است، ابرها در ایران مانع کار پهپادهای اسرائیلی میشوند و به ایران اجازه میدهند، موشکهای بیشتری شلیک کند.»
☑️ وقتی برای خدا با دشمن خدا بجنگیم، ابرها مامورین خاص خدا میشوند.
هر چقدر بیشتر برای خدا پیش برویم، نصرت خدا بیشتر میشود و اگر خدای نکرده در جنگ با دشمنان خدا، عقبنشینی کنیم، دچار عذاب الهی خواهیم شد.
این سنت خداست.
خدای جنگ رمضان، خدای شنهای طبس است، خدای طوفان نوح است، خدای آتش ابراهیم است، خدای رود نیل است.
✨ان معی ربی سیهدین...
✍ حمزه شکریان
🆔 @TheRight
«شرایط جوی به نفع ایران است، ابرها در ایران مانع کار پهپادهای اسرائیلی میشوند و به ایران اجازه میدهند، موشکهای بیشتری شلیک کند.»
☑️ وقتی برای خدا با دشمن خدا بجنگیم، ابرها مامورین خاص خدا میشوند.
هر چقدر بیشتر برای خدا پیش برویم، نصرت خدا بیشتر میشود و اگر خدای نکرده در جنگ با دشمنان خدا، عقبنشینی کنیم، دچار عذاب الهی خواهیم شد.
این سنت خداست.
خدای جنگ رمضان، خدای شنهای طبس است، خدای طوفان نوح است، خدای آتش ابراهیم است، خدای رود نیل است.
✨ان معی ربی سیهدین...
✍ حمزه شکریان
🆔 @TheRight
شکوفه ذوق ندارد، بهار بیرنگ است
حرم برای سخنرانی تو دلتنگ است
🍂🍁🍂🍁🍂
📌تصویر: جایگاه خالی امام شهیدمان در محل سخنرانی هر ساله اول فروردین، واقع در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
🆔 @TheRight
حرم برای سخنرانی تو دلتنگ است
🍂🍁🍂🍁🍂
📌تصویر: جایگاه خالی امام شهیدمان در محل سخنرانی هر ساله اول فروردین، واقع در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
🆔 @TheRight
پس از نابودی اسرائیل و فردای جنگ، ایران باید تمام خسارت ناشی از تجاوز به خاک کشور را از طریق وضع قوانین سختگیرانه تردد در تنگه هرمز و اخذ خراج سنگین از نفتکشهای غربی، سعودی و... جبران کند.
دورهی بازگشت سرمایه مقاومت به این روشِ مبتنی بر زبان دنیا، بسیار کوتاه و سوددهی آن سرشار خواهد بود.
✍ محمدتقی رادمان
🆔 @TheRight
دورهی بازگشت سرمایه مقاومت به این روشِ مبتنی بر زبان دنیا، بسیار کوتاه و سوددهی آن سرشار خواهد بود.
✍ محمدتقی رادمان
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پای لانچر، موشک خورده، دو دست و پایش قطع شده. از جان برکفان هوا فضای سپاه است با ۲۲ سال سن.
آنچه تماشا میکند فیلم دفن کردن دستها و پاهای خودش است...
وظیفهی ما حضور در میدان و فعالیت در جهاد تبیین برای کسانی است که در دیماه میگفتند مرگ بر سپاهی...
🆔 @TheRight
آنچه تماشا میکند فیلم دفن کردن دستها و پاهای خودش است...
وظیفهی ما حضور در میدان و فعالیت در جهاد تبیین برای کسانی است که در دیماه میگفتند مرگ بر سپاهی...
🆔 @TheRight
پای لانچر موشک خورده و جانباز شده
حالا ما هر شب چندساعت توی خیابون باشیم، کار سختیه؟
ما مدیون شما رزمندگان و ایثارگران هستیم...
حالا ما هر شب چندساعت توی خیابون باشیم، کار سختیه؟
ما مدیون شما رزمندگان و ایثارگران هستیم...
چندروز قبل یک خبر بین خبرهای جنگ دیده نشد:
🔴مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح: اظهارات آقای ابراهیم جباری و انتشار آن در رسانههای داخلی و خارجی به ویژه مصاحبه اخیر ایشان با الجزیره به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات، فاقد اعتبار می باشد و تکذیب میگردد
🔻نامبرده در حال حاضر هیچ مسئولیتی در سپاه پاسداران ندارد و مدتی هست که بازنشسته شده است.
انشاءالله که صدا و سیما هم دوباره مهمون بیاطلاع دعوت نکنه!
🆔 @TheRight
🔴مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح: اظهارات آقای ابراهیم جباری و انتشار آن در رسانههای داخلی و خارجی به ویژه مصاحبه اخیر ایشان با الجزیره به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات، فاقد اعتبار می باشد و تکذیب میگردد
🔻نامبرده در حال حاضر هیچ مسئولیتی در سپاه پاسداران ندارد و مدتی هست که بازنشسته شده است.
انشاءالله که صدا و سیما هم دوباره مهمون بیاطلاع دعوت نکنه!
🆔 @TheRight
میدانم زورت میآید و برایت سخت است و حتی برایت شبیه شکنجه است، اما راهی جز این نیست که خیلی آرام دهانت را باز کنی و همراه با من بگویی: «جمهوری اسلامی ایران».
بله آقای رامبد جوان. خوشت بیاید یا نه، این جمهوری اسلامی ایران بود که نگذاشت یک ذره از این خاک تسلیم پلیدی شود.
«سرزمین» که به خودی خود عاملیت ندارد.
خاک، خاک است.
بر خاکِ حجاز، هم پیامبر اسلام حکومت کرده هم فرزندان کثیف سعود. هم سرزمینِ بتها بوده، هم سرزمین وحی. میبینی؟ خاک به ذات خودش عاملیت ندارد. عاملیت را حکومتها دارند. تسلیم شدن و مقاومت کردن، تصمیم حکومتهاست.
و حالا بیا یکی یکی مرور کنیم سریال تسلیمشدن حاکمان این خاک به پلیدی را:
از هرات برایت بگویم یا شیروان؟
از گنجه و قره باغ و بادکوبه بگویم یا بحرین؟
این تاریخ از قضا پر از تسلیم و فرار و دادن خاک است.
مِن بعد اگر از تسلیمناپذیری و حفظ خاک و سرزمین خواستی بگویی، گفتن «جمهوری اسلامی» را خوب تمرین کن که دهانت عادت کند.
#روایت_جنگ
🆔 @TheRight
بله آقای رامبد جوان. خوشت بیاید یا نه، این جمهوری اسلامی ایران بود که نگذاشت یک ذره از این خاک تسلیم پلیدی شود.
«سرزمین» که به خودی خود عاملیت ندارد.
خاک، خاک است.
بر خاکِ حجاز، هم پیامبر اسلام حکومت کرده هم فرزندان کثیف سعود. هم سرزمینِ بتها بوده، هم سرزمین وحی. میبینی؟ خاک به ذات خودش عاملیت ندارد. عاملیت را حکومتها دارند. تسلیم شدن و مقاومت کردن، تصمیم حکومتهاست.
و حالا بیا یکی یکی مرور کنیم سریال تسلیمشدن حاکمان این خاک به پلیدی را:
از هرات برایت بگویم یا شیروان؟
از گنجه و قره باغ و بادکوبه بگویم یا بحرین؟
این تاریخ از قضا پر از تسلیم و فرار و دادن خاک است.
مِن بعد اگر از تسلیمناپذیری و حفظ خاک و سرزمین خواستی بگویی، گفتن «جمهوری اسلامی» را خوب تمرین کن که دهانت عادت کند.
#روایت_جنگ
🆔 @TheRight
دکتر سعید جلیلی:
«کسی که میگفت: «اجازه نمیدهیم ایران حتی یک بشکه نفت صادر کند»، امروز نمیتواند یک بشکه نفت از اینجا خارج کند!
دیوار سخت واقعیت اینجاست»
🖊 امتداد انتخاب
🔷 @E_entekhab
«کسی که میگفت: «اجازه نمیدهیم ایران حتی یک بشکه نفت صادر کند»، امروز نمیتواند یک بشکه نفت از اینجا خارج کند!
دیوار سخت واقعیت اینجاست»
🖊 امتداد انتخاب
🔷 @E_entekhab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 درخواست یک شهروند از ثابتی: نگذارید دوباره آتشبس و مذاکره کنند!
🆔 @TheRight
🆔 @TheRight
👏1
🔸فرض کنید به جای ١۶٨ دانش آموز میناب، ٣۵ دانش آموز با اتوبوس تصادف می کردند و فوت می شدند؛
🔻سلبریتی ها و حقوق بشری ها:
-حمل و نقل فرسوده است
-جاده ها استاندارد نیست
-نظارت نیست
-جان مردم بی ارزش است و....
🔸اینها زمانی به میدان می آیند که احساس کنند می شود نظام را متهم کرد.
البته متعهدانشان را فراموش نمی کنیم.
✍ عبدالله گنجی
🆔 @TheRight
🔻سلبریتی ها و حقوق بشری ها:
-حمل و نقل فرسوده است
-جاده ها استاندارد نیست
-نظارت نیست
-جان مردم بی ارزش است و....
🔸اینها زمانی به میدان می آیند که احساس کنند می شود نظام را متهم کرد.
البته متعهدانشان را فراموش نمی کنیم.
✍ عبدالله گنجی
🆔 @TheRight
میزان عقل حکمرانی مسئولین رو ببینید که وسط جنگ به بی وجودی سیم کارت سفید میده که بیاد پیام ضد مقاومت بده و مقصر حمله به تاسیسات پارس جنوبی رو بندازه گردن مسئولین خودمون !
مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه !
🆔 @TheRight
مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه !
🆔 @TheRight
☘️ تا فصل حق
میزان عقل حکمرانی مسئولین رو ببینید که وسط جنگ به بی وجودی سیم کارت سفید میده که بیاد پیام ضد مقاومت بده و مقصر حمله به تاسیسات پارس جنوبی رو بندازه گردن مسئولین خودمون ! مجری رادیو اسراییل اگه میخواست تویبت بزنه بهتر از این نمیتونست بنویسه ! 🆔 @TheRight
آقای جانجان در حالی با وقاحت از نداشتن تحصیلات مرتبط و تخصص و تجربه حرف میزنه که خودش نمونه کامل این موارده
سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد
در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و بدون هیچ شناختی دو تا سهم میخریدی و حداقل یکیش بالای ۱۰۰ درصد سود میکرد سهام های که این آقای وقیح برای خرید معرفی میکرد توی ضرر بودن :)
بیچاره مردمی که به وجهه مذهبی و انقلابی که این آقا از خودش معرفی کرده بود اعتماد کرده بودن و سرمایه هاشون که حاصل یک عمر زحمت و رنجشون بود دود شد و رفت هوا
این آقا در دولت پزشکیان بدون داشتن تجربه و مدرک مرتبط صرفا به دلیل رابطه با برادر اقای م.ب که به ابوالمشاغل شرکتهای پتروشیمی معروفه به عنوان مدیر یکی از شرکتهای مهم پتروشمی منصوب شدن!
آقایان امنیتی صرفا اون کسیکه به شبکه اینترنشنال پیام میده در حال تضعیف امنیت نیست توییت این اقا مصداق بالاتری از تضعیف امنیت ملی در شرایط جنگه و لازمه که دهنش رو گل بگیرید
تمام
🆔 @TheRight
سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد
در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و بدون هیچ شناختی دو تا سهم میخریدی و حداقل یکیش بالای ۱۰۰ درصد سود میکرد سهام های که این آقای وقیح برای خرید معرفی میکرد توی ضرر بودن :)
بیچاره مردمی که به وجهه مذهبی و انقلابی که این آقا از خودش معرفی کرده بود اعتماد کرده بودن و سرمایه هاشون که حاصل یک عمر زحمت و رنجشون بود دود شد و رفت هوا
این آقا در دولت پزشکیان بدون داشتن تجربه و مدرک مرتبط صرفا به دلیل رابطه با برادر اقای م.ب که به ابوالمشاغل شرکتهای پتروشیمی معروفه به عنوان مدیر یکی از شرکتهای مهم پتروشمی منصوب شدن!
آقایان امنیتی صرفا اون کسیکه به شبکه اینترنشنال پیام میده در حال تضعیف امنیت نیست توییت این اقا مصداق بالاتری از تضعیف امنیت ملی در شرایط جنگه و لازمه که دهنش رو گل بگیرید
تمام
🆔 @TheRight
☘️ تا فصل حق
آقای جانجان در حالی با وقاحت از نداشتن تحصیلات مرتبط و تخصص و تجربه حرف میزنه که خودش نمونه کامل این موارده سال ۹۸ بدون داشتن هیچ تخصصی کانال سیگنال فروشی در بورس راه انداخته بود و به مردم مشاوره میداد در شرایطی که بورس در اوج بود و شما اگر به صورت رندوم و…
نهادهای محترم امنیتی! پوزه بند زدن به این بلندگوهای ترامپ و نتانیاهو چه سختی براتون داره؟!
اگه وسط شرایط جنگی بازم معذوریت خاصی دارین بگین مردم خودشون قلاده دستشون بگیرن واسه امثال اینا!
میدان جنگ که دست نظامی هاست، خیابون و شهر هم که وظیفه ما مردمه، وظیفه شما نیست که مدیریت رسانه دستتون باشه؟!!
🆔 @TheRight
اگه وسط شرایط جنگی بازم معذوریت خاصی دارین بگین مردم خودشون قلاده دستشون بگیرن واسه امثال اینا!
میدان جنگ که دست نظامی هاست، خیابون و شهر هم که وظیفه ما مردمه، وظیفه شما نیست که مدیریت رسانه دستتون باشه؟!!
🆔 @TheRight
🔻 امثال شریفیزارچیِ وطنفروش، به خط شدهاند تا توی دل مردم را خالی کنند و به سپاه فشار بیاورند و آنها را مجبور کنند که تسلیم ترامپ شوند.
💠 مثلنا لا یبایع مثل یزید.
⚠️ ای امت حزبالله، خیابان (تنگه احد) را حفظ کنید.
🆔 @TheRight
💠 مثلنا لا یبایع مثل یزید.
⚠️ ای امت حزبالله، خیابان (تنگه احد) را حفظ کنید.
🆔 @TheRight
به هرکی بگی این دوتا بچه مثبت که آستیناشون تا سر مچ آویزونه هژمونی امریکا و اسرائیل رو پودر کردن باور نمیکنه :)
🆔 @TheRight
🆔 @TheRight