☘️ تا فصل حق
137 subscribers
5.27K photos
1.52K videos
85 files
329 links
«تا فصل حق» در پیام‌رسان ایتا:
eitaa.com/TheRight

در اینستاگرام:
instagram.com/the.right.season
Download Telegram
به یاد کودکان مظلوم میناب🖤
#روز_قدس
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷 پرچمی که می‌بینید خون یه خانم شهید روش ریخته که برای راهپیمایی اومده بود.
دشمن حرامزاده وسط راهپیمایی روز قدس در تهران، یک کلانتری رو مورد هدف قرار داد و ترکش های شلیکش موجب شهادت یک خانم شد.
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
از آغاز تا شهادت،
مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی بود،
در دهان تمام دشمنان...

مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی
بر دهان دشمنان و شیاطین خواهیم ماند،
تا ابـــد✌🏻🇮🇷
🆔 @TheRight
🔴دارم عکس‌ها و ویدئوهای تظاهرات در ایران را می‌بینم؛ حتی یک تصویر هم از این بازیگران یا ورزشکاران در میان جمعیت نیست. واقعاً عجیب است.

🔹 وقتی نوبت حرف زدن، ژست گرفتن و حضور در رسانه‌هاست، همه حاضرند؛ اما حالا که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کرده‌اند و مردم کشته می‌شوند، هیچ اثری از حضور این‌ها دیده نمی‌شود.

🔸انگار نه انگار که بخش بزرگی از موقعیت و شهرتشان را مدیون همین مردم و همین کشور هستند.

⭕️ما شما نسناس‌های دورو و ریاکار و دروغگو را فراموش نمی کنیم که مردم مردم از دهانتان نمی‌افتاد اما حالا خفه‌خون گرفته‌اید. تن لش‌های بی‌خاصیت رذل..

🆔 @TheRight
اکثریت جامعه
حول محور حق متحدند
و اتحادشان حساب و کتاب دارد

جریان نفاق
اقلیت جامعه هستند
اما چون مراکز کلیدی را در اختیار دارند
پرسروصدا هستند و تأثیرگذار

آنان که ندای وحدتِ
بدون قاعده و قانون می‌دهند
همین اقلیتِ شیشه‌خرده‌دار هستند

که می‌خواهند
با تفرقه‌افکن‌نشان‌دادنِ حق‌طلبان،
زبان عمارها و ابوذرها را
کوتاه کنند

حجره انقلاب
@H_enghelab
♨️ گربه یا روباه؟

پزشکیان در گفت‌وگو با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند:

«جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و تمایلی به ادامه آن ندارد، اما بر اساس حق دفاع مشروع، پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه را که مبدأ حمله بودند، هدف قرار داد. ایران علاقه‌مند به ایجاد ناامنی در منطقه نیست و با وجود جنایات اخیر در هدف قرار دادن زیرساخت‌ها، همچنان به گسترش تعاملات با هند و کشورهای دوست در چارچوب سازمان‌هایی همچون بریکس و شانگهای متعهد است

✍️ دقت فرمودید؟

از کشورهای حاشیه خلیج فارس بابت حمله به پایگاه‌های دشمن عذرخواهی می‌کند و به هند که مسبب غرق شدن ناو دنا و شهادت رزمندگان شده، می‌گوید: «ما علاقه‌مند به ادامه تعاملات با هند هستیم.»

ان‌شاءالله گربه است.
💢 فقط این گربه خیلی شبیه روباه است.

@dadshahr_iranian
ترجمه:
▪️من نمی‌توانم درک کنم که چطور ایران چنین کارت قدرتمندی با پیامدهای عظیم برای کل جهان داشت — یعنی بستن تنگه هرمز — و با وجود ۴۰ سال تحریم‌های ناعادلانه، انزوا و تبلیغات منفی علیه خود، این برگ برنده را تا پیش از این فعال نکرده بود!
واقعاً با اخلاق‌ترین کشور روی زمین است.

▪️اگر تنگه هرمز در ایالات متحده بود، شما هر روز و شب باید پاهای رئیس‌جمهور وقت آمریکا را می‌بوسیدید تا یک قطره نفت به دست بیاورید.
🔻توئیت اسنيكو یوتیوبر و فعال رسانه‌ای مشهور آمریکایی:
«این باید اولین جنگ آمریکایی باشد که تقریباً تمام کشور خواهان پیروزی دشمن هستند.»

...و همچنان
خاک تو سر یه عده دگوری داخلی
🆔 @TheRight
امام خمینی(ره):
ما پیرو اباعبدالله(ع) هستیم؛ تا اولاد فاطمه(س) زنده اند، اجازه نمیدهند که مقدرات مسلمین به دست یهود و اسرائیل بیفتد.
#قدس 🇵🇸
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همونی که براش نمردیم
آخر سر فدای ما شد....

🆔 @TheRight
💔 کمک های ترامپ به ملت ایران:

◾️مصدوم خانم: ۲۷۲۹ نفر
◾️شهید خانم: ۲۲۳ نفر
◾️مراکز بهداشتی آسیب دیده: ۱۵۲ مرکز
◾️بیمارستانهای تخلیه شده: ۶ مرکز
◾️آمبولانس های آسیب دیده: ۳۲ دستگاه
◾️شهید کمتر از ۱۸ سال: ۲۰۲ نفر
◾️شهید کمتر از ۵ سال: ۱۲ کودک
◾️شهدای مدافع سلامت: ۱۶ نفر
ای کاش که بیدار شوم باز تو باشی
بی‌آنکه نَخی مو زِ سَرت کم شده باشد💔
🆔 @TheRight
‌یاحجة بن الحسن!
مردم ایران 15 شب است زیر موشک و بمباران، برف و باران برای دفاع از شیعه‌خانه‌ی شما در خیابان‌ها حاضرند.

کاش این حضور را به عنوان "حضور الحاضر و قیام الحجة بوجود الناصر" بپذیرید و از خدا بخواهید باقی مانده‌ی غیبت شما را بر ما ببخشد.
🆔 @TheRight
چرا؟ چون مردم در خیابانند!
🆔 @TheRight
به امام‌ شهیدم...

آقاجان!
یادتونه ۲۲دی رفتیم خیابون، پیام تشکر دادین؟
یادتونه برای ۲۲ بهمن تو پیام تصویری گفتین:«دشمن را مأیوس کنید
و فردای ۲۲ بهمن هم گفتین:«کار بزرگی انجام دادید»؟

آقاجانم! شهید سیدحسن نصرالله چندسال قبل گفته بود ما اگر بدونیم امام خامنه‌ای از کاری خوششون میاد ما اون کار رو انجام میدیم.
تازه یاد گرفتیم این حرفش یعنی چی!
وقتی شمارو ازمون گرفتن فهمیدیم یعنی چی؟
و حالا چقدر دیره!

۱۴ روزه دلمون براتون تنگ شده
ولی ۱۴ شبه تو خیابونیم چون بازم شما بهمون یاد داده بودین کار به دست مردم تموم میشه.
علاوه بر این شبها، روز قدس هم مردم سنگ تموم گذاشتن، روز بیعت با جانشین خلف‌تون هم رفتیم تو خیابون، تشییع سربازانتون هم میریم...
آقاجونم ما شب و روز تو میدونیم
ولی شما نیستین که برامون پیام بدین😭
پیام‌های تحسین‌کننده و دلگرم‌‌کننده‌تون نمیاد 😭

داغ از دست دادن شما کم نیست
ولی بدتر از اون
حسرتیه که هی توبیخمون میکنه که چرا زیر لگد دشمن بیدار شدید؟!

🆔@TheRight
💢 در حالی که تمام مردم متحد و یکصدا خواستار «ادامه جنگ» هستن، دولت با حرکت در جهت «توقف جنگ»، مشغول بر هم زدن این اتحاد و ایجاد تفرقه‌ست.
♦️ نمایندگان محترم، با اقدام به استیضاح و برکناری، به حساب مسئولان سازشکار و تفرقه‌افکن برسید.
مردم! در تجمع‌های شبانه‌تون از نمایندگان خود درخواست کنید.
#عراقچی
🆔 @TheRight
ناواستوار رضا رک‌جان از شهدای ناو دنا که از بچگی به دلیل نداشتن پدر و مادر و هیچکس در بهزیستی بزرگ شد و بخاطر شوق خدمت به کشور عضو ارتش شد

این شهید مظلوم که پدر و مادر و کسی ندارد برایش عزاداری کند، پیکر مطهرش در آب های بین المللی سرگردان است.

لطفا برای شادی روحش فاتحه ای بخوانید

🆔 @TheRight
همه میگن: ماه، رؤیت نشد
خواستم بگم
ماه من
سه هفته ست که رؤیت نشده...😭😭😭😭
بگو بهار نیاید به این دیار امسال
که نیست در دل ما شوقی از بهار امسال

بگو بهار نیاید که ما عزاداریم
که حال عید نداریم گرم پیکاریم




‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌🆔 @TheRight