☘️ تا فصل حق
137 subscribers
5.27K photos
1.52K videos
85 files
329 links
«تا فصل حق» در پیام‌رسان ایتا:
eitaa.com/TheRight

در اینستاگرام:
instagram.com/the.right.season
Download Telegram
امام سید مجتبی خامنه‌ای:
من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود.
🆔 @TheRight
🔴 این پیام تکلیف جنگ را روشن کرد:

تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن

نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد

🆔 @TheRight
ملت شریف و وطن دوست ایران اسلامی،
رهبرتان را با مشت گره کرده شهید کرده اند. مبادا از مطالبه خونخواهی امام شهید سیدعلی جانمان کوتاه بیایید!
و به فرموده امام سید مجتبی خامنه ای ما تا جان در بدن داریم از #انتقام خون شهدایمان صرف نظر نخواهیم کرد، و به هر صورت از دشمن غرامت خواهیم گرفت!
#مرگ_بر_آمریکا
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند روز قبل آیت‌الله میرباقری گفته بود: برکات انتخاب آقامجتبی به رهبری ایران در آینده روشن خواهد شد که چه انتخاب دقیقی بود.

اولین پیام رهبر سوم جمهوری‌اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد راه رهبر شهید با سرعت، جدّیت، شدّت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

الحمدلله الحمدلله
🆔 @TheRight
⭕️ آقای قوه قضائیه پس کی میخواید با این سلبریتی‌های وطن فروش که اینجوری افکار عمومی رو بازی میگیرن برخورد کنید؟

🆔 @TheRight
🌙 شب قدر؛ شب دعا، امید و پیروزی

امشب دل‌هایمان را به آسمان می‌سپاریم…
در لابه‌لای نجواهای استغفار و اشک، برای فرج مولایمان و پیروزی حق بر باطل دست دعا برمی‌داریم.

خدایا، به حق این شب عزیز و به حرمت
خون پاک شهیــــدان، نصــــــــرت مؤمنان و
ظهور عدالت را نزدیک فرما.

🤲 اللهم عجل لولیک الفرج و انصرنا علی القوم الظالمین
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمه‌ی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکایی‌هاست. علامت پیروزی ما ایرانی‌ها، مشت گره کرده است."

📚 از کتاب لحظه‌های انقلاب

به فدای آن دستی که تا لحظه آخر مشتی گره کرده بود.
🆔 @TheRight
به یاد کودکان مظلوم میناب🖤
#روز_قدس
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷 پرچمی که می‌بینید خون یه خانم شهید روش ریخته که برای راهپیمایی اومده بود.
دشمن حرامزاده وسط راهپیمایی روز قدس در تهران، یک کلانتری رو مورد هدف قرار داد و ترکش های شلیکش موجب شهادت یک خانم شد.
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
از آغاز تا شهادت،
مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی بود،
در دهان تمام دشمنان...

مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی
بر دهان دشمنان و شیاطین خواهیم ماند،
تا ابـــد✌🏻🇮🇷
🆔 @TheRight
🔴دارم عکس‌ها و ویدئوهای تظاهرات در ایران را می‌بینم؛ حتی یک تصویر هم از این بازیگران یا ورزشکاران در میان جمعیت نیست. واقعاً عجیب است.

🔹 وقتی نوبت حرف زدن، ژست گرفتن و حضور در رسانه‌هاست، همه حاضرند؛ اما حالا که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کرده‌اند و مردم کشته می‌شوند، هیچ اثری از حضور این‌ها دیده نمی‌شود.

🔸انگار نه انگار که بخش بزرگی از موقعیت و شهرتشان را مدیون همین مردم و همین کشور هستند.

⭕️ما شما نسناس‌های دورو و ریاکار و دروغگو را فراموش نمی کنیم که مردم مردم از دهانتان نمی‌افتاد اما حالا خفه‌خون گرفته‌اید. تن لش‌های بی‌خاصیت رذل..

🆔 @TheRight
اکثریت جامعه
حول محور حق متحدند
و اتحادشان حساب و کتاب دارد

جریان نفاق
اقلیت جامعه هستند
اما چون مراکز کلیدی را در اختیار دارند
پرسروصدا هستند و تأثیرگذار

آنان که ندای وحدتِ
بدون قاعده و قانون می‌دهند
همین اقلیتِ شیشه‌خرده‌دار هستند

که می‌خواهند
با تفرقه‌افکن‌نشان‌دادنِ حق‌طلبان،
زبان عمارها و ابوذرها را
کوتاه کنند

حجره انقلاب
@H_enghelab
♨️ گربه یا روباه؟

پزشکیان در گفت‌وگو با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند:

«جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و تمایلی به ادامه آن ندارد، اما بر اساس حق دفاع مشروع، پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه را که مبدأ حمله بودند، هدف قرار داد. ایران علاقه‌مند به ایجاد ناامنی در منطقه نیست و با وجود جنایات اخیر در هدف قرار دادن زیرساخت‌ها، همچنان به گسترش تعاملات با هند و کشورهای دوست در چارچوب سازمان‌هایی همچون بریکس و شانگهای متعهد است

✍️ دقت فرمودید؟

از کشورهای حاشیه خلیج فارس بابت حمله به پایگاه‌های دشمن عذرخواهی می‌کند و به هند که مسبب غرق شدن ناو دنا و شهادت رزمندگان شده، می‌گوید: «ما علاقه‌مند به ادامه تعاملات با هند هستیم.»

ان‌شاءالله گربه است.
💢 فقط این گربه خیلی شبیه روباه است.

@dadshahr_iranian
ترجمه:
▪️من نمی‌توانم درک کنم که چطور ایران چنین کارت قدرتمندی با پیامدهای عظیم برای کل جهان داشت — یعنی بستن تنگه هرمز — و با وجود ۴۰ سال تحریم‌های ناعادلانه، انزوا و تبلیغات منفی علیه خود، این برگ برنده را تا پیش از این فعال نکرده بود!
واقعاً با اخلاق‌ترین کشور روی زمین است.

▪️اگر تنگه هرمز در ایالات متحده بود، شما هر روز و شب باید پاهای رئیس‌جمهور وقت آمریکا را می‌بوسیدید تا یک قطره نفت به دست بیاورید.
🔻توئیت اسنيكو یوتیوبر و فعال رسانه‌ای مشهور آمریکایی:
«این باید اولین جنگ آمریکایی باشد که تقریباً تمام کشور خواهان پیروزی دشمن هستند.»

...و همچنان
خاک تو سر یه عده دگوری داخلی
🆔 @TheRight