🔴 این پیام تکلیف جنگ را روشن کرد:
تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن
نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد
🆔 @TheRight
تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن
نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد
🆔 @TheRight
دوتا مسئله که باید بعد از این مورد بررسی دقیق قراربگیره:
▪️یکی اینکه چیزی به اسم محل زندگی رهبری انقلاب (همون بیت) نباید مثل سابق باشه و دقیقا لوکیشن دقیق محل سکونت شخص اول کشورتو همه داشته باشن!
باید اینطوری باشه که فقط رهبری برای سخنرانی اونجا بیان و دیگه چیزی به اسم محل سکونت معلوم نباشه.
▪️و دوم اینکه
وزرات اطلاعات خیلی جدی به بحث نفوذ و حتی وطن فروشی ورود کنه؛
سرداران ما در دو نوبت دقیقاً محل سکونت و جلسه شون مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسیدن، خاصه در جنگ دوم که به خاطر تجربه قبلی باید بیشترین مراقبت های اطلاعاتی امنیتی میشده،
نباید مثل گذشته جلسه فرماندهان ما و ساعت حضورشون دقیقاً مشخص باشه تا به راحتی ترور بشن.
✍ آقای میکادو
🆔 @TheRight
▪️یکی اینکه چیزی به اسم محل زندگی رهبری انقلاب (همون بیت) نباید مثل سابق باشه و دقیقا لوکیشن دقیق محل سکونت شخص اول کشورتو همه داشته باشن!
باید اینطوری باشه که فقط رهبری برای سخنرانی اونجا بیان و دیگه چیزی به اسم محل سکونت معلوم نباشه.
▪️و دوم اینکه
وزرات اطلاعات خیلی جدی به بحث نفوذ و حتی وطن فروشی ورود کنه؛
سرداران ما در دو نوبت دقیقاً محل سکونت و جلسه شون مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسیدن، خاصه در جنگ دوم که به خاطر تجربه قبلی باید بیشترین مراقبت های اطلاعاتی امنیتی میشده،
نباید مثل گذشته جلسه فرماندهان ما و ساعت حضورشون دقیقاً مشخص باشه تا به راحتی ترور بشن.
✍ آقای میکادو
🆔 @TheRight
☘️ تا فصل حق
طمع صهیونیستها به خیابانهای خالی ❗️⚠️❗️ شبکه ۱۴ اسرائیل: کم کم داریم به خیابانهای خالی و لحظهی طلایی جنگ شهری نزدیک میشویم! ▪️ تحلیلگر شبکه ۱۴ اسرائیل، در یک میزگرد تلویزیونی ضمن ارائهی تحلیل از وضعیت داخلی ایران، از روند کاهشی تجمعات خیابانی در…
❌ نذارید بعدها بگن: بخاطر عدم یه حضور ساده توسط مردم در خیابانها، ایران جنگ رو باخت❗️
✔️ خیـابـانها با ما؛
✔️ میـدان جنــگ با نظامیها
🇮🇷 وعده ما هر شب در میادین اصلی شهر
یا علـی✊🏻
✔️ خیـابـانها با ما؛
✔️ میـدان جنــگ با نظامیها
🇮🇷 وعده ما هر شب در میادین اصلی شهر
یا علـی✊🏻
امام سید مجتبی خامنهای:
من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود.
🆔 @TheRight
من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود.
🆔 @TheRight
🔴 این پیام تکلیف جنگ را روشن کرد:
تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن
نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد
🆔 @TheRight
تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن
نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد
🆔 @TheRight
ملت شریف و وطن دوست ایران اسلامی،
رهبرتان را با مشت گره کرده شهید کرده اند. مبادا از مطالبه خونخواهی امام شهید سیدعلی جانمان کوتاه بیایید!
و به فرموده امام سید مجتبی خامنه ای ما تا جان در بدن داریم از #انتقام خون شهدایمان صرف نظر نخواهیم کرد، و به هر صورت از دشمن غرامت خواهیم گرفت!
#مرگ_بر_آمریکا ✊
🆔 @TheRight
رهبرتان را با مشت گره کرده شهید کرده اند. مبادا از مطالبه خونخواهی امام شهید سیدعلی جانمان کوتاه بیایید!
و به فرموده امام سید مجتبی خامنه ای ما تا جان در بدن داریم از #انتقام خون شهدایمان صرف نظر نخواهیم کرد، و به هر صورت از دشمن غرامت خواهیم گرفت!
#مرگ_بر_آمریکا ✊
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند روز قبل آیتالله میرباقری گفته بود: برکات انتخاب آقامجتبی به رهبری ایران در آینده روشن خواهد شد که چه انتخاب دقیقی بود.
اولین پیام رهبر سوم جمهوریاسلامی حضرت آیتالله خامنهای نشان داد راه رهبر شهید با سرعت، جدّیت، شدّت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.
الحمدلله الحمدلله
🆔 @TheRight
اولین پیام رهبر سوم جمهوریاسلامی حضرت آیتالله خامنهای نشان داد راه رهبر شهید با سرعت، جدّیت، شدّت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.
الحمدلله الحمدلله
🆔 @TheRight
⭕️ آقای قوه قضائیه پس کی میخواید با این سلبریتیهای وطن فروش که اینجوری افکار عمومی رو بازی میگیرن برخورد کنید؟
🆔 @TheRight
🆔 @TheRight
🌙 شب قدر؛ شب دعا، امید و پیروزی
امشب دلهایمان را به آسمان میسپاریم…
در لابهلای نجواهای استغفار و اشک، برای فرج مولایمان و پیروزی حق بر باطل دست دعا برمیداریم.
خدایا، به حق این شب عزیز و به حرمت
خون پاک شهیــــدان، نصــــــــرت مؤمنان و
ظهور عدالت را نزدیک فرما.
🤲 اللهم عجل لولیک الفرج و انصرنا علی القوم الظالمین✨
امشب دلهایمان را به آسمان میسپاریم…
در لابهلای نجواهای استغفار و اشک، برای فرج مولایمان و پیروزی حق بر باطل دست دعا برمیداریم.
خدایا، به حق این شب عزیز و به حرمت
خون پاک شهیــــدان، نصــــــــرت مؤمنان و
ظهور عدالت را نزدیک فرما.
🤲 اللهم عجل لولیک الفرج و انصرنا علی القوم الظالمین✨
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمهی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکاییهاست. علامت پیروزی ما ایرانیها، مشت گره کرده است."
📚 از کتاب لحظههای انقلاب
به فدای آن دستی که تا لحظه آخر مشتی گره کرده بود.
🆔 @TheRight
📚 از کتاب لحظههای انقلاب
به فدای آن دستی که تا لحظه آخر مشتی گره کرده بود.
🆔 @TheRight
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷 پرچمی که میبینید خون یه خانم شهید روش ریخته که برای راهپیمایی اومده بود.
دشمن حرامزاده وسط راهپیمایی روز قدس در تهران، یک کلانتری رو مورد هدف قرار داد و ترکش های شلیکش موجب شهادت یک خانم شد.
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
دشمن حرامزاده وسط راهپیمایی روز قدس در تهران، یک کلانتری رو مورد هدف قرار داد و ترکش های شلیکش موجب شهادت یک خانم شد.
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight
از آغاز تا شهادت،
مشت گره کردهی ایران اسلامی بود،
در دهان تمام دشمنان...
مشت گره کردهی ایران اسلامی
بر دهان دشمنان و شیاطین خواهیم ماند،
تا ابـــد✌🏻🇮🇷
🆔 @TheRight
مشت گره کردهی ایران اسلامی بود،
در دهان تمام دشمنان...
مشت گره کردهی ایران اسلامی
بر دهان دشمنان و شیاطین خواهیم ماند،
تا ابـــد✌🏻🇮🇷
🆔 @TheRight
🔴دارم عکسها و ویدئوهای تظاهرات در ایران را میبینم؛ حتی یک تصویر هم از این بازیگران یا ورزشکاران در میان جمعیت نیست. واقعاً عجیب است.
🔹 وقتی نوبت حرف زدن، ژست گرفتن و حضور در رسانههاست، همه حاضرند؛ اما حالا که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردهاند و مردم کشته میشوند، هیچ اثری از حضور اینها دیده نمیشود.
🔸انگار نه انگار که بخش بزرگی از موقعیت و شهرتشان را مدیون همین مردم و همین کشور هستند.
⭕️ما شما نسناسهای دورو و ریاکار و دروغگو را فراموش نمی کنیم که مردم مردم از دهانتان نمیافتاد اما حالا خفهخون گرفتهاید. تن لشهای بیخاصیت رذل..
🆔 @TheRight
🔹 وقتی نوبت حرف زدن، ژست گرفتن و حضور در رسانههاست، همه حاضرند؛ اما حالا که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردهاند و مردم کشته میشوند، هیچ اثری از حضور اینها دیده نمیشود.
🔸انگار نه انگار که بخش بزرگی از موقعیت و شهرتشان را مدیون همین مردم و همین کشور هستند.
⭕️ما شما نسناسهای دورو و ریاکار و دروغگو را فراموش نمی کنیم که مردم مردم از دهانتان نمیافتاد اما حالا خفهخون گرفتهاید. تن لشهای بیخاصیت رذل..
🆔 @TheRight
اکثریت جامعه
حول محور حق متحدند
و اتحادشان حساب و کتاب دارد
جریان نفاق
اقلیت جامعه هستند
اما چون مراکز کلیدی را در اختیار دارند
پرسروصدا هستند و تأثیرگذار
آنان که ندای وحدتِ
بدون قاعده و قانون میدهند
همین اقلیتِ شیشهخردهدار هستند
که میخواهند
با تفرقهافکننشاندادنِ حقطلبان،
زبان عمارها و ابوذرها را
کوتاه کنند
✍ حجره انقلاب
@H_enghelab
حول محور حق متحدند
و اتحادشان حساب و کتاب دارد
جریان نفاق
اقلیت جامعه هستند
اما چون مراکز کلیدی را در اختیار دارند
پرسروصدا هستند و تأثیرگذار
آنان که ندای وحدتِ
بدون قاعده و قانون میدهند
همین اقلیتِ شیشهخردهدار هستند
که میخواهند
با تفرقهافکننشاندادنِ حقطلبان،
زبان عمارها و ابوذرها را
کوتاه کنند
✍ حجره انقلاب
@H_enghelab
♨️ گربه یا روباه؟
پزشکیان در گفتوگو با «نارندرا مودی»، نخستوزیر هند:
«جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و تمایلی به ادامه آن ندارد، اما بر اساس حق دفاع مشروع، پایگاههای آمریکا در کشورهای منطقه را که مبدأ حمله بودند، هدف قرار داد. ایران علاقهمند به ایجاد ناامنی در منطقه نیست و با وجود جنایات اخیر در هدف قرار دادن زیرساختها، همچنان به گسترش تعاملات با هند و کشورهای دوست در چارچوب سازمانهایی همچون بریکس و شانگهای متعهد است.»
✍️ دقت فرمودید؟
از کشورهای حاشیه خلیج فارس بابت حمله به پایگاههای دشمن عذرخواهی میکند و به هند که مسبب غرق شدن ناو دنا و شهادت رزمندگان شده، میگوید: «ما علاقهمند به ادامه تعاملات با هند هستیم.»
انشاءالله گربه است.
💢 فقط این گربه خیلی شبیه روباه است.
@dadshahr_iranian
پزشکیان در گفتوگو با «نارندرا مودی»، نخستوزیر هند:
«جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و تمایلی به ادامه آن ندارد، اما بر اساس حق دفاع مشروع، پایگاههای آمریکا در کشورهای منطقه را که مبدأ حمله بودند، هدف قرار داد. ایران علاقهمند به ایجاد ناامنی در منطقه نیست و با وجود جنایات اخیر در هدف قرار دادن زیرساختها، همچنان به گسترش تعاملات با هند و کشورهای دوست در چارچوب سازمانهایی همچون بریکس و شانگهای متعهد است.»
✍️ دقت فرمودید؟
از کشورهای حاشیه خلیج فارس بابت حمله به پایگاههای دشمن عذرخواهی میکند و به هند که مسبب غرق شدن ناو دنا و شهادت رزمندگان شده، میگوید: «ما علاقهمند به ادامه تعاملات با هند هستیم.»
انشاءالله گربه است.
💢 فقط این گربه خیلی شبیه روباه است.
@dadshahr_iranian