بعضی از لحظات زندگی انقدر سخت میگذره که بعد از سپری کردنش آدم احساس میکنه سالها پیر شده...!
@Text_Hesab
@Text_Hesab
لطفاً به آدمایی که بخاطر از دست دادن کسی ناراحتن نگید «برا تو گزینههای بهتریم هست»
اون آدم دنبال جفت گیری نیست! بخش مهمی از آیندش و خاطراتی که زندگی کرده رو از دست داده!
@Text_Hesab
اون آدم دنبال جفت گیری نیست! بخش مهمی از آیندش و خاطراتی که زندگی کرده رو از دست داده!
@Text_Hesab
اگه در حق ما نارفیقی کردی و بازم خوبی دیدی، بدون ما به اسبی که پاش شکسته آب و غذا میدیم ولی دیگه روش شرط نمیبندیم!
@text_hesab
@text_hesab
آدم احترام میزاره تا احترام ببینه ،
پس از یه جایی به بعد احترام که هیچ
دیگه خودمونم نمیبینی .
@Text_Hesab
پس از یه جایی به بعد احترام که هیچ
دیگه خودمونم نمیبینی .
@Text_Hesab
آدمای زندگیتونو جوری انتخاب کنید که برای موندنشون نیازی نباشه دست به قد و قوارهتون بزنید و تبدیل به آدمی بشید که هیچوقت نبودید!
@Text_Hesab
@Text_Hesab
وقتی رابطهت تموم شد،چه دوستی
باشه یا رابطه عاطفی،تازه سطح شعور
و اخلاق واقعی طرف معلوم میشه
@Text_Hesab
باشه یا رابطه عاطفی،تازه سطح شعور
و اخلاق واقعی طرف معلوم میشه
@Text_Hesab
از زندگیت لذت ببر؛ تو فقط یکبار
بدنیا میایی نباید زندگیتو بخاطر
چارتا آدم بی لیاقت زهرمار کنی!
@Text_Hesab
بدنیا میایی نباید زندگیتو بخاطر
چارتا آدم بی لیاقت زهرمار کنی!
@Text_Hesab
حتى افرادى كه معتقدند سرنوشت همه از قبل مشخص شده و قابل تغيير نيست، موقع رد شدن از خيابان، دو طرف آن را نگاه مىكنند!
@Text_Hesab
@Text_Hesab