TMCT Trading FX Mapping
337 subscribers
410 photos
24 videos
214 files
71 links
Forex Mapping based on Supply and Demand . join my paid signals and mapping at https://tmct.orderla.my

Enter your positions at your own risk!
Download Telegram
AUDUSDH1.png
80.3 KB
AUDUSD buy area. QM buy level + bullish engulfing at SSR level. #tayor
GBPJPYM15.png
70.8 KB
GBPJPY sell area. QMTR king. waiting price action. dah ada R1, tunggu R2/compression/diamond then kita balun. #tayor
TMCT Trading FX Mapping pinned ยซWhere are you staying? korang menetap di mana?ยป
๐Ÿ˜suatu hari nanti bila confident level tinggi, kita balun je bila ada setup cantik.
Sekarang market slow, jom buat backtest. Asah mata tengok setup, cari setup.
EURAUDM15.png
74.5 KB
EurAud sell area. Price sudah react di SRFlip area. price datang dalam bentuk compression? saya tunggu di area QMTR. SSR level jugak tu. boleh balun? #tayor #brocuba
GBPAUDH1.png
60.5 KB
GBPAUD buy area. QMTR pattern with bullish engulfing at m30 tf. bentuk RBS (resistant becomes sapot) pun ada. #tayor
USDJPYM15.png
63.9 KB
USDJPY sell area. QM sell pattern.
AUDJPY sell area. QM sell.
AUDCADM30.png
98.7 KB
AUDCAD sell area. kecik je. QMC sell? #tayor
EURCADH1.png
91.7 KB
EURCAD sell area. SSR King. dah ada SRFlip dan R1 R2, mudahan menjadi la setup ni. #tayor
GBPNZDH1.png
84.5 KB
GBPNZD sell area. SSR supply zone. sudah ada R1R2, kemungkinan besar akan ada Fakeout di marking area.
XAUUSDH4.png
59 KB
Xauusd Buy area. favorite semua trader tak kira bangsa dan agama. QM buy area with bullish engufling. zone besar, pandai2 la jaga money management. price pasti akan react, jauh atau tidak tiada orang tahu ๐Ÿคฃ
USDCHFH4.png
77.6 KB
USDCHF sell area. QM shadow.
CHFJPYM15.png
75.5 KB
CHFJPY sell area. SSR level dah pernah kena touch sekali (FTB-first time back), tapi macam boleh pantul harga sikit. atas tu ada QM sell area, boleh jadikan 2nd layer
Forwarded from Rozlee
mesin jahit Mode on..incoming mail..incoming mail...๐Ÿ˜…
1) sesiapa yang berminat untuk jadi Propriety Trader, ( Fund Manager ), boleh tengok info dari brother ni https://www.facebook.com/aliff.ridzwan/posts/10208775335937714

2) saya pun baru nak try. semoga kita semua dapat jadi FFT Financial Freedom Trader.

3) basically, kita bayar sikit fee untuk dapatkan account 10k/20k/50k/100k/200k. ada Dua evaluation phase, di mana kita perlu capai 8%profit dalam masa 30hari, DAN tanpa loss lebih 12% dari fund. T&C boleh tengok website MFF atau tengok video dari brother Aliff tu, memang detail penerangan dia.

4) once kita dah lulus evaluation phase tu, kita dah boleh kutip profit(75-85%) daripada fund tu. lets say account 100k, untung 10%= 10k, kita berhak dapat 7.5k (75%)- 8.5k (85%). 75-85% ikut berapa lama kita dah lulus dari evaluation phase. bulan pertama 75%, bulan kedua 80%, bulan ketiga 85%.

5) kita trading ni nak income lebih je. nak compounding boleh, mungkin $10-1000. tapi boleh ke compound ke 100k? 500k?
saya rasa kalau nak kutip 8% per month, adalah sangat achievable, berbanding nak grow/compounding .

semoga bermanfaat.
GBPUSDH1.png
81.1 KB
GBPUSD sell area. price structure masih downtrend sebab ada Lower Low baru. kita masih cari sell.
EURAUDH4.png
59.8 KB
EURAUD buy areas. news EUR baru2 ni buat EUR kuat, so kita cari buy dulu.
EURGBPM5.png
70.4 KB
EURGBP buy area. SNRC1 teknik kak Nora Bystra. strong R + RBR.