SR-200HD EXTREME_V1.99(17717)_30062025_@AllReceiver.bin
8.2 MB
نرم افزار جدید و رسمی رسیور StarSat SR-200HD EXTREME 4K
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
❤2
SR-230H4K_V1.99(17717)_30062025_@AllReceiver.bin
8.2 MB
نرم افزار جدید و رسمی رسیور StarSat SR-230H4K
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
❤3
SR-240H4K_V1.99(17717)_30062025_@AllReceiver.bin
8.2 MB
نرم افزار جدید و رسمی رسیور StarSat SR-240H4K
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
ورژن: v1.99(17717)
به تاریخ: 2025.06.30
❤4
یه نصیحت از منِ خُرد به شمای بزرگوار :
کاری رو که درش تخصص دارید برای هیچکس رایگان انجام ندید!
آدمهای بیلیاقت یه جوری پشیمونتون می کنن که از هرچی کار نیکه زده میشید!
کاری رو که درش تخصص دارید برای هیچکس رایگان انجام ندید!
آدمهای بیلیاقت یه جوری پشیمونتون می کنن که از هرچی کار نیکه زده میشید!
👍82❤28🔥1
Forwarded from لام واو
اگه اهل خرید کانفیگ شخصی "V2ray" هستی، پیشنهاد میکنم این سرویس رو از دست ندی؛ چون سرعت و کیفیتش بیشتر از جاهای دیگهست و قیمتش نصف جاهای دیگه. باورت نمیشه؟ بیا رایگان تست کن.
یکماهه ۳۰ گیگ: ۵۰ هزار تومان
یکماهه ۵۰ گیگ: ۷۵ هزار تومان
امتیازات:
✅ تست رایگان قبل از واریز
✅ پشتیبانی دائمی تا پایان اشتراک
@LamVav ادمین
@Proxy_Station کانال
یکماهه ۳۰ گیگ: ۵۰ هزار تومان
یکماهه ۵۰ گیگ: ۷۵ هزار تومان
امتیازات:
✅ تست رایگان قبل از واریز
✅ پشتیبانی دائمی تا پایان اشتراک
@LamVav ادمین
@Proxy_Station کانال
❤13👎2👍1
Forwarded from (خدمات مجاز پگاه)
⭕️ تلویزیون های دوو و اسنوایی که دو آپدیت مخرب دریافت کرده اند، باید بردشان عوض شود یا emmcپروگرام و یا تعویض
کسانی که تلویزیون دوو و اسنوا دارند دو دسته اند:
دسته اول. افرادی که صرفا یک آپدیت مخرب دریافت کرده اند:
این افراد با ریست کردن تنظیمات تلویزیون به کارخانه یا از طریق روش ریکاوری مود (نگه داشتن جوی استیک پشت تلویزیون و اتصال تلویزیون به دوشاخه برق) می توانند تلویزیون را ریست کنند و بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند.
دسته دوم. کسانی که هر دو آپدیت مخرب را دریافت کرده اند:
ظاهرا کارخانه چینی که این تلویزیون ها را تولید کرده و در ایران با نام دوو و اسنوا به فروش رسیده، چند ساعت بعد از آپدیت مخرب اول، آپدیت مخرب دوم را ارسال کرده.
مشتریان بخت برگشته ای که هر دو آپدیت را دریافت کرده اند هیچ راه نرم افزاری برای درست کردن تلویزیون ندارند و انتخاب سرویس اعلام کرده باید برد تلویزیون به طور کامل تعویض شود!
در واقع آپدیت مخرب دوم، یک لانچر ابتدایی روی تلویزیون نصب کرده که حتی وارد ریکاوری مود هم نمی شود و هیچ روشی برای ریست فکتوری (تنظیمات کارخانه) تلویزیون وجود ندارد...
کسانی که تلویزیون دوو و اسنوا دارند دو دسته اند:
دسته اول. افرادی که صرفا یک آپدیت مخرب دریافت کرده اند:
این افراد با ریست کردن تنظیمات تلویزیون به کارخانه یا از طریق روش ریکاوری مود (نگه داشتن جوی استیک پشت تلویزیون و اتصال تلویزیون به دوشاخه برق) می توانند تلویزیون را ریست کنند و بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند.
دسته دوم. کسانی که هر دو آپدیت مخرب را دریافت کرده اند:
ظاهرا کارخانه چینی که این تلویزیون ها را تولید کرده و در ایران با نام دوو و اسنوا به فروش رسیده، چند ساعت بعد از آپدیت مخرب اول، آپدیت مخرب دوم را ارسال کرده.
مشتریان بخت برگشته ای که هر دو آپدیت را دریافت کرده اند هیچ راه نرم افزاری برای درست کردن تلویزیون ندارند و انتخاب سرویس اعلام کرده باید برد تلویزیون به طور کامل تعویض شود!
در واقع آپدیت مخرب دوم، یک لانچر ابتدایی روی تلویزیون نصب کرده که حتی وارد ریکاوری مود هم نمی شود و هیچ روشی برای ریست فکتوری (تنظیمات کارخانه) تلویزیون وجود ندارد...
🤪15😢8❤4👏4👍1