نصائح و استشارات برمجية
Photo
• باختصار شديد، لو بتستخدم الطريقة ال legacy، يعني لو بتستخدم xml:
١. اعمل xml shape و خليه شفاف، و تستخدم فيها لون ال transport (شفاف يعني)
- و كمان تخلي في حواف باللون الرمادي او الاسود
٢. بعدها تعمل edit text و تستخدم ال xml shape كخلفية
١. اعمل xml shape و خليه شفاف، و تستخدم فيها لون ال transport (شفاف يعني)
- و كمان تخلي في حواف باللون الرمادي او الاسود
٢. بعدها تعمل edit text و تستخدم ال xml shape كخلفية
السلام عليكم
بالنسبة للاشخاص اللي يبيعون ERP sys
هل هم يطورونه من الصفر ولا يسوونه عن طريق مقدمي انظمة الERP
بالنسبة للاشخاص اللي يبيعون ERP sys
هل هم يطورونه من الصفر ولا يسوونه عن طريق مقدمي انظمة الERP
نصائح و استشارات برمجية
السلام عليكم بالنسبة للاشخاص اللي يبيعون ERP sys هل هم يطورونه من الصفر ولا يسوونه عن طريق مقدمي انظمة الERP
print("و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته")
-• حسب مواصفات العملاء، و في مطورين بيعملوا بحث من نفسهم و بنشئوا المشروع و يبيعونه عادي، احتمالات كثيرة واردة.
Forwarded from نصائح و استشارات برمجية
●هتلاقي عند اسماء المواقع دي مسائل تقدر ان شاء الله تحلها ⬇️💚:
• Codeforces
• LeetCode
• HackerRank
• TopCoder
• AtCoder
• HackerEarth
• Codewars
• Codeforces
• LeetCode
• HackerRank
• TopCoder
• AtCoder
• HackerEarth
• Codewars
هل فعلا اذا اردت احترف فلاتر لازم اروح الدورات المدفوعه ولا اقدر اتعلم من يوتيوب واحترفها عادي ؟
مطلوب مني اصمم موقع مع قاعده للبيانات وابسال للمعرفه
1- هل php تعتبر قاعده بيانات ؟
2- ولغه sql هل اقدر اربطها مع الموقع ؟
3- ولا اكتفي بلغه وحده اللي هي php ?
1- هل php تعتبر قاعده بيانات ؟
2- ولغه sql هل اقدر اربطها مع الموقع ؟
3- ولا اكتفي بلغه وحده اللي هي php ?