Signal Sharp Entry
30K subscribers
2.6K photos
40 videos
4 files
296 links
Untuk ilmu sharp entry akan di sediakan !

Standby Setup2 sharp entry daripada aku
Download Telegram
Signal Sharp Entry
CLAIM 30$ PERCUMA NOW!!!!!! >>REGISTER>TEKAN SINI dah ada Acc? Wajib Change ib. CODE ib>> 739596 Step Change ib Tekan Sini! ——————————————- Siapa Belum Claim Boleh Siapkan Hari ini yaa! Megat tunggu!!!👌🏻
Ehem! Nanti masuk tau… sabar!!!!!!!! Nama yang ado kat atas ni, tahniah! Dah boleh rilek, jangan menekan anjir 😂😂

Yang rasa terpaling awal tu
“bagi nama tapi banyak yang tiado.” ramai yang scam admin, jadi lambat sikit imagine search nama sorang-sorang dalam system… memang pecah kepala dibuatnyo 😂
🔥182🤪5🥰3🐳3😁2👻2😘21😍1🫡1😎1
Signal Sharp Entry
H4 da ada price action buy plus ada double demand. Kita tunggu dia return kita entry okay?
Price Da Otw Zone. Pls standby i repeat pls standby👆🏻
🔥29💯1👻1😘1
Forwarded from N.V.Gunasegaran
👍6❤‍🔥4🥰2🔥1🤗1
Forwarded from PJ😎
Meluncur lah macam roket😍🤲
🔥17😍9👍2😘2
Signal Sharp Entry
GOLD BUY NOW 4590-4586 SL 4584 TP LATER
Dapatla penutup setup cun setup megat semua pergi jauh bukti kualiti mahal yang penting orang follow ada progress setiap hari🔥

Selagi megat ada megat mesti selesaikan problem trading korang okay? 😌😌😌😌
🔥123❤‍🔥33😎3🐳2💯2🤪2🆒2👻1🫡1😘1
Signal Sharp Entry
Ehem! Nanti masuk tau… sabar!!!!!!!! Nama yang ado kat atas ni, tahniah! Dah boleh rilek, jangan menekan anjir 😂😂 Yang rasa terpaling awal tu “bagi nama tapi banyak yang tiado.” ramai yang scam admin, jadi lambat sikit imagine search nama sorang-sorang dalam…
Takpernah lagi berdusta dalam berjanji sabar dengan tak sabar je😂😂😂😂 This is not my first time. Da banyak megat memberi👇🏻

TNG/DANA KAGET DONE
CASH REBATE DONE
NDB 2000 ORANG DONE
NDB 3000 ORANG DONE

Selagi korang support. Selagi tu megat akan payung. Next event?? 🔥🔥🔥🔥
🔥163💯9❤‍🔥5😁4🤗43😍2🆒2👍1👏1😇1
Salam harini ada player tak?🔥
🔥111🥰2🐳2👏1🤩1😎1
Signal Sharp Entry
Salam harini ada player tak?🔥
Ramai da aktif? 🔥🔥🔥🔥🔥
🔥98❤‍🔥5🐳2🥰1😇1🤗1🆒1
Signal Sharp Entry
Salam harini ada player tak?🔥
Hasil Team Megat yang follow rapat. “Yang belum join team? sibuk salahkan market 🤣

Kalau betul nak ubah cara trade kau, tempat kau sebenarnya ada dalam Team megat.👆🏻
🔥13😁2💯1🤗1