Signal Sharp Entry
30.2K subscribers
2.55K photos
40 videos
4 files
295 links
Untuk ilmu sharp entry akan di sediakan !

Standby Setup2 sharp entry daripada aku
Download Telegram
Signal Sharp Entry
HENTAK SELL GOLD NOW 4630-4634 SL : 4637 TP LATER
Penutup setup malam kita macam biasa always win direction. Megat da buktikan setiap hari setup kita pergi jauh ini yg membeza kan style trading kita

Terima kasih percaya megat ❤️
🔥169🤩5❤‍🔥4👻4🤝4🐳3😎3🤗2😘21😇1
Salam Jumaat
🔥161❤‍🔥2👍2🥰2👏1🤩1🐳1👻1🤝1🆒1😎1
Signal Sharp Entry
Salam Jumaat
List name da ado ni haaa… siapo ek pemenang yang terpilih tu? 👀
🔥236😍62🤩2🆒2🥰1🫡1😘1
Signal Sharp Entry
CLAIM 30$ PERCUMA NOW!!!!!! >>REGISTER>TEKAN SINI dah ada Acc? Wajib Change ib. CODE ib>> 739596 Step Change ib Tekan Sini! ——————————————- Siapa Belum Claim Boleh Siapkan Hari ini yaa! Megat tunggu!!!👌🏻
Ehem! Nanti masuk tau… sabar!!!!!!!! Nama yang ado kat atas ni, tahniah! Dah boleh rilek, jangan menekan anjir 😂😂

Yang rasa terpaling awal tu
“bagi nama tapi banyak yang tiado.” ramai yang scam admin, jadi lambat sikit imagine search nama sorang-sorang dalam system… memang pecah kepala dibuatnyo 😂
🔥178🤪4🥰3😁2🐳2👻2😘21😍1🫡1😎1
Signal Sharp Entry
H4 da ada price action buy plus ada double demand. Kita tunggu dia return kita entry okay?
Price Da Otw Zone. Pls standby i repeat pls standby👆🏻
🔥29💯1👻1😘1
Forwarded from N.V.Gunasegaran
👍6❤‍🔥4🔥1🥰1🤗1
Forwarded from PJ😎
Meluncur lah macam roket😍🤲
🔥16😍9👍2😘2
Signal Sharp Entry
GOLD BUY NOW 4590-4586 SL 4584 TP LATER
Dapatla penutup setup cun setup megat semua pergi jauh bukti kualiti mahal yang penting orang follow ada progress setiap hari🔥

Selagi megat ada megat mesti selesaikan problem trading korang okay? 😌😌😌😌
🔥1223❤‍🔥3😎3🐳2🆒2💯1👻1🫡1🤪1😘1
Signal Sharp Entry
Ehem! Nanti masuk tau… sabar!!!!!!!! Nama yang ado kat atas ni, tahniah! Dah boleh rilek, jangan menekan anjir 😂😂 Yang rasa terpaling awal tu “bagi nama tapi banyak yang tiado.” ramai yang scam admin, jadi lambat sikit imagine search nama sorang-sorang dalam…
Takpernah lagi berdusta dalam berjanji sabar dengan tak sabar je😂😂😂😂 This is not my first time. Da banyak megat memberi👇🏻

TNG/DANA KAGET DONE
CASH REBATE DONE
NDB 2000 ORANG DONE
NDB 3000 ORANG DONE

Selagi korang support. Selagi tu megat akan payung. Next event?? 🔥🔥🔥🔥
🔥145💯8❤‍🔥4🤗4😁32😍2🆒2👍1👏1