اگر من، برای تمام دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت. فقط میخواستم عزیز تو باشم. عزیز تو بودن، انگار عزیز خدا بودن بود
2❤37
هر روز که در این وضع میگذرد بیشتر به این نتیجه میرسم که برای هر عمل یا اتفاقی، حتی مردن، ممکن است دیر شود. خیلی دیر.
💔23
سانتاماریا، نمیتوانی باور کنی چهقدر به آن دخترک بازیگوش نشسته در چشمهایم، شادی بدهکارم.
💔29
شاید اگر تو این جا کنار من میبودی اشکهایی که حالا با زحمت در چشمهایم نگه میدارم به روی دستهایت میریختم.
💔37
من شیفتهی خیره شدن به آسمان، پس از غروب آفتابم. غرق شدن در موسیقیهای آرام، نشستن در تاریکی محض و تمام چیزهایی که مردم آنها را افسردهکننده میدانند! اما پیوند من را با آرامشِ نهفته در اعماقِ درونم، دوباره برقرار میسازند
❤21
بعضی از آنها فقط میخواهند توجه همیشگی شما را داشته باشند. بدون آنکه مسئولیتی نسبت به شما متقبل شوند.
💔25
همچنان در مورد هر تصمیمی که میخواهم بگیرم، از اعماق وجودم، شبحی آشنا در قامت سوالی ازلی ابدی سربرمیآورد و میگوید خب، چه فرقی میکند؟
💔14
من خسته نیستم، بیحس و سنگینم و نمیتوانم کلمات مناسب را پیدا کنم. آنچه میتوانم بگویم این است که در کنارم بمان، و تنهایم نگذار
1💔28
Saved Messages pinned «میدانی وطن یعنی چه صفیه خانم ؟ وطن یعنی هیچکدام اینها نباید اتفاق میافتاد»
زخمها با بخیه و زمان درست میشوند. از آن همه درد، تنها خطوطی میماند یادآورِ خاطرات، آنهم اگر درگذر زمان فراموش نشوند.
اما عشق، داستانش فرق میکند …
اما عشق، داستانش فرق میکند …
💔26
Forwarded from Saved Messages (Fateme)
من فکر میکنم خاصیت اشک بر امام حسین این است که تو یقین داری برای کسی گریه میکنی که ارزشش را دارد. همین است که سبک میکند. همین است که جان میبخشد.
❤70
Forwarded from Saved Messages (Fateme)
یک بخشی از دعای عرفه، امام حسین علیهالسلام از خدا تشکر میکنند و میفرمایند خدایا ممنونم ازت که به ابراهیم (ع) رحم کردی و نذاشتی پسرش جلوی چشمش ذبح بشه.
💔63
Forwarded from Saved Messages
نامهایست از حسین بن علی به محمد بن علی و دیگر بنی هاشم؛ فکان الدنیا لم تکن و کان الآخرة لم تزل.
نامهای از حسین بن علی به محمد بن علی و دیگر بنی هاشم؛ اما بعد، مثل اینکه دنیا اصلا وجود نداشته و آخرت همیشگی و دائم بوده و هست.
نامهای از حسین بن علی به محمد بن علی و دیگر بنی هاشم؛ اما بعد، مثل اینکه دنیا اصلا وجود نداشته و آخرت همیشگی و دائم بوده و هست.
❤31
من آنطور که نشان میدهم پرتحمل نیستم. فقط دارم دوام میآورم و حتی نمیدانم که چطور
1💔50
Forwarded from Saved Messages
اگر سخن میان من و تو پایان یافت و راههای وصال قطع شدند و جدا یا غریبه گشتیم، از نو با من آشناشو!
❤22
آدمی که امروز و بعد از رها شدن به آن تبدیل شدم، هیچ شباهتی به کسی که روزی تو را دوست میداشت، ندارد. برای این رشد ناخواسته، از تو ممنونم
💔11