به من میگویی که از زندگی گریزانی و در این فکری که در ورای تمام رنجهایت، خانهای بسازی که هیچ احساسی را در آن راه نباشد. به قلبم اشاره میکنم و با چشمان خستهی از خواب برگشته، به تو میگویم که در ورای تمام رنجها، چیزی هست که تو را انتظار میکشد. تو اما اینبار خوب میفهمی که صدایم به احساس آلوده نیست!
تو خوب میدانی که در من خانهای هست، که تو بیش از آنچه که باید، در آن نبودهای!
تو خوب میدانی که در من خانهای هست، که تو بیش از آنچه که باید، در آن نبودهای!
1💔17
ورای تمام گذرها، تو باید بدانی که هیچگاه جایگاه امنت را پیش من از دست ندادهای. این حداقل چیزیست که باید برای همیشه از من به یاد داشته باشی
❤12
سانتاماریای عزیزم
نکند واقعا چیزی به اسم شادی وجود نداشته باشد؟
و ما به دنیا آمدهایم که همین باشیم، یک عمر به دنبال شادی باشیم و پیدایش نکنیم؟ و حتی در نهایت، نفهمیم آیا واقعا وجود نداشت؟ یا وجود داشت و سهم ما نشد؟
نکند واقعا چیزی به اسم شادی وجود نداشته باشد؟
و ما به دنیا آمدهایم که همین باشیم، یک عمر به دنبال شادی باشیم و پیدایش نکنیم؟ و حتی در نهایت، نفهمیم آیا واقعا وجود نداشت؟ یا وجود داشت و سهم ما نشد؟
💔18
- فکر میکردم تا ۲۳ سالگی کسی برای خودم شده باشم
+ تنها کسی که تا ۲۳ سالگی باید باشی، خودته
📽 reality bites
+ تنها کسی که تا ۲۳ سالگی باید باشی، خودته
📽 reality bites
❤21
همیشه در تلاش بودم که به همه کمک کنم، درحالی که پاسخی برای سؤال کی به تو کمک کرد؟ ندارم
💔20
از این حجم گریه که موقع نوشتن نامه تا گلویم بالا میآید دارم خفه میشوم. لبخندت را اما تصور میکنم، لبخندت را در این عکست که جلوی رویم است تماشا میکنم و امیدوار میشوم. این طعم خوشبختی بسیار قویست. سعادتی که بهخاطر تو احساس میکنم به همه چیز میارزد
- از نامههای عاشقانه آلبرکامو به ماریاکاسارس
- از نامههای عاشقانه آلبرکامو به ماریاکاسارس
❤18
دوستت دارم و از گفتن آن به تو واهمه ندارم
دوستت دارم و اگر برایت ملالآور نباشد، بارها برایت میگویمش
دوستت دارم حتی اگر وصالی نباشد، دیداری نباشد، لمسی نباشد
دوستت دارم، از هرکسی و از هرچیزی بیشتر، آنچنان که تاکنون هیچچیز را بیشتر از تو دوست نداشتهام
دوستت دارم حتی زمانی که خودم را دوست ندارم
تو را دوست دارم، حتی زمانی که تو، خودت را دوست نداری!
دوستت دارم، از امتداد روشنایی روز تا تاریکی شب، دوستت دارم به نومیدی شاخهای تکیده و به لطافت برگی باراندیده
تو را همچون گنجینهای در قلبم گنجاندهام و دوستت دارم
دوستت دارم و اگر شنیدنش تسکیندهنده باشد، باز هم میگویمش
با کاربلدی و با نابلدیهایم، دوستت دارم
دوستت دارم.
اگر روزی فرصتش نشد تا به تو یادآوری کنم که دوستت دارم و حتی اگر روزی جلوی راهت قرار گرفتم و با گریه به تو گفتم که دوستت دارم، متحیر نشو
دوستت دارم و اگر برایت ملالآور نباشد، بارها برایت میگویمش
دوستت دارم حتی اگر وصالی نباشد، دیداری نباشد، لمسی نباشد
دوستت دارم، از هرکسی و از هرچیزی بیشتر، آنچنان که تاکنون هیچچیز را بیشتر از تو دوست نداشتهام
دوستت دارم حتی زمانی که خودم را دوست ندارم
تو را دوست دارم، حتی زمانی که تو، خودت را دوست نداری!
دوستت دارم، از امتداد روشنایی روز تا تاریکی شب، دوستت دارم به نومیدی شاخهای تکیده و به لطافت برگی باراندیده
تو را همچون گنجینهای در قلبم گنجاندهام و دوستت دارم
دوستت دارم و اگر شنیدنش تسکیندهنده باشد، باز هم میگویمش
با کاربلدی و با نابلدیهایم، دوستت دارم
دوستت دارم.
اگر روزی فرصتش نشد تا به تو یادآوری کنم که دوستت دارم و حتی اگر روزی جلوی راهت قرار گرفتم و با گریه به تو گفتم که دوستت دارم، متحیر نشو
❤22
یک چيزی را از من گرفتهاند.
نمیدانم چه كسی و كجا و چرا؟ شايد اصلا پيش از تولدم آن را از من گرفته باشند. شايد كه من اصلا بیسامان به دنيا آمده باشم و همهی عشق من به تو چيزی جز جست و جوی قرارگاهی بر روی خاک نباشد! نمیدانم. نمیدانم عزیزم. اينجا، وضع خيلی خراب است
نمیدانم چه كسی و كجا و چرا؟ شايد اصلا پيش از تولدم آن را از من گرفته باشند. شايد كه من اصلا بیسامان به دنيا آمده باشم و همهی عشق من به تو چيزی جز جست و جوی قرارگاهی بر روی خاک نباشد! نمیدانم. نمیدانم عزیزم. اينجا، وضع خيلی خراب است
💔23
با حالاتی از استیصال، ترس و بغض دست بر صورت گذاشت و گفت من توانایی زندگی کردن را ندارم
1💔39
آموختم که در پایان یک علاقه، ما کسی را از دست نمیدهیم. خودمان از دست میرویم. آن خود دلبستهی خوشحال سرسخت امیدوار.
💔45
وقتهایی که مرگ را دوست داری و یا میاندیشی که نیستی تو، چیزی از دنیا کم نمیکند مرا به یاد آر که بسیار، و دیوانهوار، دوستت دارم.
❤25
من هموطنانی دارم در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، یمن، آمریکا، اروپا، و بیگانگانی در کوچه پس کوچهها و خیابانهای تهران.
❤157
بعد از حدوداً دوسال، از شکل و الگوی همیشگی کانال خارج شدیم. سلام، گهگاهی میشنومتون🌱
🕊12