Crypto Sniper - Free Signals
830 subscribers
192 photos
242 links
🎯 Crypto Sniper - Free Signals 🚀
පොඩි බැලන්ස් වලින් ට්‍රේඩ් කරන අයට 100% Free දෙන සුපිරිම Sniper Signal චැනල් එක!
$10න් වුණත් බය නැතුව ගේම ගහන්න.
No VIP Fees!
Live Charts එක්ක දශමෙටම වදින Futures Signals. 💰🔥
Download Telegram
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #1000CATUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: 1000CATUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0018361 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.00186 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.00188
TP3: 0.00190 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00181

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🚀 අද දවසේ Trading Session එක පටන් ගත්තා!

මම දැන් Market එක දිහා ඇහැ ගහගෙන ඉන්නේ. හොඳම, ෂුවර්ම Setup එකක් ආපු ගමන් ඔයාලට අප්ඩේට් එක දාන්නම්.
හැමෝම චැනල් එකේ Alerts On කරලා තියාගන්න! 🔔

🔗 https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #EPICUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: EPICUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5411 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.56690 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.58477
TP3: 0.61058 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.51728

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0007855 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.00079 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.00080
TP3: 0.00081 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00078

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11843 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.12065 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.12218
TP3: 0.12439 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11638

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11041 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.11223 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.11348
TP3: 0.11530 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.10873

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SOXLUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SOXLUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 145.71 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 146.39343 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 146.86657
TP3: 147.55000 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 145.07914

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #HOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: HOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.009851 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.00996 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.01004
TP3: 0.01016 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00975

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KORUUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KORUUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 17.1 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 17.17707 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 17.23043
TP3: 17.30750 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 17.02886

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TIAUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TIAUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.332 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.33365 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.33480
TP3: 0.33645 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.33047

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BROCCOLIUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BROCCOLIUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.019219 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.01952 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.01973
TP3: 0.02004 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01894

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5677 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.57166 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.57439
TP3: 0.57835 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56405

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0008064 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.00082 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.00083
TP3: 0.00084 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00079

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
👁‍🗨 Market Update එක

මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්‍රෙන්ඩ් එක UP අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්‍රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!

🔗 https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11439 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.11769 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.11997
TP3: 0.12326 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11135

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TIAUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TIAUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.3284 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.32994 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.33101
TP3: 0.33255 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.32698

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BEATUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BEATUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 2.6542 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්‍ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 2.71890 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 2.76370
TP3: 2.82840 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 2.59447

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5688 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.57293 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.57579
TP3: 0.57993 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56499

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #FARTCOINUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: FARTCOINUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.13665 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.13730 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.13775
TP3: 0.13840 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.13605

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢

යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #PENGUUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.

⚙️ ට්‍රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: PENGUUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.006708 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්‍රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.

🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
TP1: 0.00674 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
TP2: 0.00676
TP3: 0.00679 (උපරිම ටාගට් එක)

🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00668

💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!

🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🚀 SLBackstop Pro Scalper V8 started.

15m regime → 5m setup → 1m trigger → volume/ADX/orderbook/risk filters.

Closed candles only.