🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BMTUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BMTUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.02519 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.02645 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.02732
✅ TP3: 0.02858 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.02403
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BMTUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BMTUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.02519 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.02645 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.02732
✅ TP3: 0.02858 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.02403
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #PUMPFUNUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: PUMPFUNUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0026914 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00272 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00274
✅ TP3: 0.00277 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00267
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #PUMPFUNUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: PUMPFUNUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0026914 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00272 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00274
✅ TP3: 0.00277 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00267
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #USUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: USUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.048474 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04894 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04927
✅ TP3: 0.04974 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04804
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #USUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: USUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.048474 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04894 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04927
✅ TP3: 0.04974 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04804
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #EPICUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: EPICUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 1.0237 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 1.03501 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 1.04284
✅ TP3: 1.05415 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 1.01326
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #EPICUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: EPICUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 1.0237 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 1.03501 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 1.04284
✅ TP3: 1.05415 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 1.01326
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ESPORTSUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ESPORTSUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.017871 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01803 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01814
✅ TP3: 0.01830 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01772
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ESPORTSUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ESPORTSUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.017871 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01803 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01814
✅ TP3: 0.01830 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01772
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.12458 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.12610 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.12715
✅ TP3: 0.12866 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.12318
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.12458 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.12610 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.12715
✅ TP3: 0.12866 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.12318
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TAOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TAOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 209.52 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 210.46807 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 211.12443
✅ TP3: 212.07250 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 208.64486
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TAOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TAOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 209.52 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 210.46807 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 211.12443
✅ TP3: 212.07250 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 208.64486
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #1000CATUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: 1000CATUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0018361 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00186 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00188
✅ TP3: 0.00190 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00181
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #1000CATUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: 1000CATUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0018361 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00186 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00188
✅ TP3: 0.00190 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00181
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🚀 අද දවසේ Trading Session එක පටන් ගත්තා!
මම දැන් Market එක දිහා ඇහැ ගහගෙන ඉන්නේ. හොඳම, ෂුවර්ම Setup එකක් ආපු ගමන් ඔයාලට අප්ඩේට් එක දාන්නම්.
හැමෝම චැනල් එකේ Alerts On කරලා තියාගන්න! 🔔
🔗 https://t.me/SLBackstop
මම දැන් Market එක දිහා ඇහැ ගහගෙන ඉන්නේ. හොඳම, ෂුවර්ම Setup එකක් ආපු ගමන් ඔයාලට අප්ඩේට් එක දාන්නම්.
හැමෝම චැනල් එකේ Alerts On කරලා තියාගන්න! 🔔
🔗 https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #EPICUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: EPICUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5411 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.56690 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.58477
✅ TP3: 0.61058 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.51728
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #EPICUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: EPICUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5411 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.56690 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.58477
✅ TP3: 0.61058 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.51728
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0007855 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00079 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00080
✅ TP3: 0.00081 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00078
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0007855 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00079 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00080
✅ TP3: 0.00081 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00078
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11843 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.12065 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.12218
✅ TP3: 0.12439 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11638
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11843 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.12065 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.12218
✅ TP3: 0.12439 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11638
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11041 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.11223 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.11348
✅ TP3: 0.11530 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.10873
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.11041 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.11223 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.11348
✅ TP3: 0.11530 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.10873
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SOXLUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SOXLUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 145.71 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 146.39343 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 146.86657
✅ TP3: 147.55000 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 145.07914
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SOXLUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SOXLUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 145.71 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 146.39343 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 146.86657
✅ TP3: 147.55000 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 145.07914
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #HOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: HOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.009851 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00996 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01004
✅ TP3: 0.01016 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00975
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #HOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: HOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.009851 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00996 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01004
✅ TP3: 0.01016 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00975
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KORUUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KORUUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 17.1 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 17.17707 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 17.23043
✅ TP3: 17.30750 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 17.02886
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KORUUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KORUUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 17.1 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 17.17707 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 17.23043
✅ TP3: 17.30750 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 17.02886
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TIAUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TIAUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.332 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.33365 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.33480
✅ TP3: 0.33645 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.33047
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #TIAUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: TIAUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.332 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.33365 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.33480
✅ TP3: 0.33645 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.33047
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BROCCOLIUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BROCCOLIUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.019219 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01952 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01973
✅ TP3: 0.02004 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01894
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BROCCOLIUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BROCCOLIUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.019219 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01952 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01973
✅ TP3: 0.02004 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01894
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5677 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.57166 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.57439
✅ TP3: 0.57835 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56405
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.5677 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.57166 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.57439
✅ TP3: 0.57835 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56405
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🟢 LONG SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🟢
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0008064 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00082 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00083
✅ TP3: 0.00084 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00079
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BOMEUSDT එකේ හොඳ Long Entry එකක් දැක්කා. මේ වෙලාවේ හොඳ Volume එකකුත් තියෙන නිසා චාට් එක ලස්සනට මැච් වෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BOMEUSDT
🔸 Direction: LONG
🔸 Entry Price: 0.0008064 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00082 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00083
✅ TP3: 0.00084 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00079
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
👁🗨 Market Update එක
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක UP අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක UP අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop