🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BICOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BICOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04051 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.03961 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.03898
✅ TP3: 0.03808 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04134
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #BICOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: BICOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04051 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.03961 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.03898
✅ TP3: 0.03808 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04134
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #COOKIEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: COOKIEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.012209 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01205 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01194
✅ TP3: 0.01178 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01236
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #COOKIEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: COOKIEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.012209 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01205 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01194
✅ TP3: 0.01178 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01236
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.5573 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.55349 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.55086
✅ TP3: 0.54705 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56081
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #JTOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: JTOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.5573 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.55349 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.55086
✅ TP3: 0.54705 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.56081
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.11584 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.11461 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.11376
✅ TP3: 0.11253 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11697
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ACEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ACEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.11584 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.11461 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.11376
✅ TP3: 0.11253 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11697
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #CAPUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: CAPUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.0444 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04376 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04333
✅ TP3: 0.04269 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04499
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #CAPUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: CAPUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.0444 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04376 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04333
✅ TP3: 0.04269 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04499
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #XPLUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: XPLUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.07893 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.07857 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.07832
✅ TP3: 0.07796 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.07926
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #XPLUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: XPLUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.07893 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.07857 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.07832
✅ TP3: 0.07796 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.07926
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #MMTUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: MMTUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.21331 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.21076 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.20899
✅ TP3: 0.20644 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.21567
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #MMTUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: MMTUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.21331 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.21076 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.20899
✅ TP3: 0.20644 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.21567
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #USUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: USUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.042042 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04173 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04152
✅ TP3: 0.04121 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04233
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #USUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: USUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.042042 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04173 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04152
✅ TP3: 0.04121 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04233
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
👁🗨 Market Update එක
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක DOWN අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක DOWN අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SQDUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SQDUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04182 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04011 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.03893
✅ TP3: 0.03721 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04340
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SQDUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SQDUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04182 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 5x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක (මිල වෙනස් වන වේගය) ගොඩක් වැඩියි. ඒ නිසා අවදානම අඩු කරන්න ලෙවරේජ් එක 5x වලට අඩු කළා.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $1.00 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04011 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.03893
✅ TP3: 0.03721 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04340
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KAITOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KAITOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.657 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.65147 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.64763
✅ TP3: 0.64210 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.66211
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KAITOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KAITOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.657 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.65147 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.64763
✅ TP3: 0.64210 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.66211
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #AKEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: AKEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.003936 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00391 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00390
✅ TP3: 0.00387 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00396
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #AKEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: AKEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.003936 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.00391 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.00390
✅ TP3: 0.00387 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.00396
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #VELODROMEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: VELODROMEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.017642 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01727 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01701
✅ TP3: 0.01663 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01799
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #VELODROMEUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: VELODROMEUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.017642 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.01727 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.01701
✅ TP3: 0.01663 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.01799
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #FARTCOINUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: FARTCOINUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.13445 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.13367 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.13313
✅ TP3: 0.13236 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.13517
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #FARTCOINUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: FARTCOINUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.13445 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.13367 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.13313
✅ TP3: 0.13236 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.13517
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.10936 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.10783 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.10678
✅ TP3: 0.10525 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11077
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #SKYAI1USDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: SKYAI1USDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.10936 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.10783 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.10678
✅ TP3: 0.10525 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.11077
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #GRVTUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: GRVTUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.34651 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.34057 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.33646
✅ TP3: 0.33052 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.35199
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #GRVTUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: GRVTUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.34651 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 10x Cross (මේ කොයින් එක සාමාන්ය වේගයකින් වෙනස් වෙනවා. ඒ නිසා හොඳම ලෙවරේජ් එක 10x.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.50 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.34057 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.33646
✅ TP3: 0.33052 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.35199
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KAITOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KAITOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.6576 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.65072 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.64596
✅ TP3: 0.63907 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.66395
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #KAITOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: KAITOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.6576 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.65072 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.64596
✅ TP3: 0.63907 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.66395
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ONDOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ONDOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.3466 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.34501 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.34391
✅ TP3: 0.34233 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.34807
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #ONDOUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: ONDOUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.3466 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.34501 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.34391
✅ TP3: 0.34233 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.34807
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #XPLUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: XPLUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.07882 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.07843 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.07816
✅ TP3: 0.07777 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.07918
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #XPLUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: XPLUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.07882 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.07843 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.07816
✅ TP3: 0.07777 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.07918
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
🔴 SHORT SETUP එකක් සෙට් වෙනවා! 🔴
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #1000RATSUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: 1000RATSUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04294 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04250 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04220
✅ TP3: 0.04176 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04334
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
යාලුවනේ, මම දැන් Market එක බලද්දි #1000RATSUSDT එකේ පහළට යන Short Entry එකක් දැක්කා. සෙල් කරන පැත්තට හොඳ Pressure එකක් තියෙනවා.
⚙️ ට්රේඩ් එකේ විස්තර:
🔸 Coin: 1000RATSUSDT
🔸 Direction: SHORT
🔸 Entry Price: 0.04294 හරියේදී Market හෝ Limit Order එකක් දාන්න.
🔸 Leverage: 20x Cross (මේ කොයින් එකේ Volatility එක අඩුයි. ඒ නිසා පොඩි වෙනසකින් ලාභ ගන්න ලෙවරේජ් එක 20x පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.)
🔸 Margin (දාන්න ඕන මුදල): ඔයාගේ මුළු බැලන්ස් එක $10ක් නම්, මේ ට්රේඩ් එකට $0.25 ක විතර Margin එකක් දාන්න. ලොකු ගණන් දාලා රිස්ක් කරන්න එපා.
🎯 Target (Take Profit) අගයන්:
✅ TP1: 0.04250 (මෙතනින් අනිවාර්යයෙන්ම ලාභයෙන් කොටසක් බුක් කරන්න!)
✅ TP2: 0.04220
✅ TP3: 0.04176 (උපරිම ටාගට් එක)
🛑 Stop Loss (අවදානම පාලනය): 0.04334
💡 මගේ උපදෙස: TP1 එකට ගිය ගමන් 50% ක් Close කරලා, Stop Loss එක ඔයා Entry ගත්ත ගාණටම (Breakeven) වෙනස් කරන්න. එතකොට මේකෙන් කිසිම රිස්ක් එකක් නෑ!
🔗 අපේ චැනල් එක: https://t.me/SLBackstop
👁🗨 Market Update එක
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක DOWN අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop
මේ වෙලාවේ Bitcoin (BTC) ට්රෙන්ඩ් එක DOWN අතට තමයි තියෙන්නේ. මම Market එක දිගටම ඇනලයිස් කරමින් ඉන්නේ.
ට්රේඩින් වලදී ඉවසීම ගොඩක් වැදගත් යාලුවනේ. රිස්ක් එක අඩු, හොඳම Setup එකක් සෙට් වුණ ගමන් මම චැනල් එකට දාන්නම්. ඉවසීමෙන් ඉන්න!
🔗 https://t.me/SLBackstop
👍1